31. Rész

361 20 0
                                    

Már az ágyamon ültünk, és az ölemben elhelyezkedő laptopot bámultuk, miközben a Sara ölében lévő pattogatott kukoricát majszoltuk. Most kivételesen nem horrort néztünk, hogy a mellettem ülő szőkeség ne süketítsen meg minket a sikításával. Valami romantikus film volt. Tipikus siratós film, ezért Sara most nem sikított, hanem bőgött. De nem csak ő, hanem én is. Noora pedig az egészet fapofával nézte végig. Lehet maradnunk kellett volna a horrornál.

- Miért kellett meghalnia? Olyan aranyosak voltak együtt - törölgette a szemét Sara.

- Nem tudom! - vettem ki egy zsepit a zacskóból, amit a vöröske hozott oda nekünk. Kifújtam az orromat.

- Ah, ne bőgjetek már ez csak egy film! - bosszankodott az angliai lány.

- De hát olyan szomorú! - bőgte el magát újra Sara, mire én vigasztalásképp megsimítottam a vállát. Lecsuktam a laptop tetejét majd az éjjeli szekrényre raktam.

- Most már aludjunk, mert holnap suli - nyújtozkodtam ásítva. A két lány felállt, majd Sara el is foglalta a fürdőt.

Mivel én már fürödtem bebújtam az ágyamba, és becsuktam szemeim. Hamarosan álomba is szenderültem.

*Reggel*

Miután nagy nehezen elkészültünk, elindultunk az Akadémiára. Útközben csatlakozott hozzánk Daniel is, így együtt léptünk be a kétszárnyú ajtón. Megindultunk a folyosón de egy plakáton megakadt a szemem. Odaléptem a parafatáblához, amin a lap díszelgett.

- Árnyvadászok bálja - olvastam fel hangosan a feliratot.

- Elmegyünk? - fordultam hármójuk felé izgatottan.

- Uuu...igeeen! - ugrált egyhelyben, hatalmas örömében Sara.

- Akkor sok sikert a pár szerzéshez, mivel csak párral engednek be - felelte Daniel, mire mind a hárman a fiú felé fordultunk.

- Asszem már meg is van a párunk - néztem a két lányra vigyorogva, akik szintén elvigyorodtak. Daniel csak értetlenül nézett ránk.

- Érezd magad megtisztelve, hogy egyszerre három lányt is elkísérhetsz a bálba - felelte Noora, mire a csapatunk egyetlen fiú tagjának is leesett a tantusz.

- Azt akarjátok, hogy én legyek mindhármótok párja? - válaszkép heves bólogatásba kezdtünk.

- Hm, oké - görbült nagy mosolyra a szája, majd elindultunk a terem felé...

Árnyvadászként Az Élet II. [•JAVÍTÁS ALATT•] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang