1-Hades-

414K 5.1K 3.9K
                                    

"Konuş lan! Kim gönderdi seni?" Herif saatlerimi çalmıştı! Hala da konuşmuyordu. "Lan öleceksin konuşsana!" Diye tekrar bağırdım bir yumruk daha atarken.
-"Tamam, tamam söyleyeceğim."
Neden bu kadar zor olmuştu ki? Adamın çenesini sertçe tuttum.
-"Konuş!"
-"Bi- bi şartla" La havle!
-"Hala şart mı diyorsun lan sen! Ölmek mi istiyorsun?" Adam konuşmazken sordum. Eğer makul bir şeyse kabul edebilirdim. "Ne istiyorsun?"
Ağzındaki kanı yere tükürdü.
-"Beni öldürmeyeceksiniz."
-"Tamam. Konuş hadi."
Adamın bunu beklemediği belliydi. Neyse ki öldürmeme gerek yoktu onu, zaten ölecekti. Kim yolladıysa başarısız bir planın ardında kanıt bırakmak istemeyecekti. "Konuşsana lan!" Diye kükredim. Mal gibi bir de suratıma bakıyordu.
-"K..kerem."

  Vücudumda bir sinir dalgası yayıldı. Orospu çocuğu! Asla pes etmiyordu.
-"Götürün şunu yol kenarında bir ağaca bağlayın. Biri bulur."
Dedim ve mekandan çıktım. Bir rahat yoktu! Her gün ayrı bir dert! Amerikadan buraya geleli daha çok olmamasına rağmen Kerem salmıştı köpeklerini tekrar! O herifi ilk başta öldürmeliydim, yılanın büyümesine izin vermiştim. Şimdi ceremesini çekiyordum.

Hava kararırken boğulduğumu hissediyordum. Birkaç bir şey içip rahatlayabilirdim. Kendimi arabama atarken üzerimdeki ceketten kurtuldum ve gömleğimin yakasını açtım. Evet, şu an tek ihtiyacım düşüncesiz geçen birkaç saatti.

Arabamı Hades'in önüne sürdüm. İçeri girer girmez direk locama ilerledim. Uğur da buradaydı. Ne kadar da şaşırtıcı! İyi olmadığımı görmüş ve beni kontrole gelmiş olmalıydı. "Uğur bu ne tesadüf!" Dedim otururken kinayeli bir sesle. Uğur da  zorlamadı bana bir yalan yedirmeye.

  Buzların içerisinden çıkarttığım viskiyi bardağıma doldurup arkama yaslandım. Ah şu müziğin sesini kıssalardı her şey daha güzel olabilirdi.

Bir süre hiçbir şey yapmadan locayı izledim. Yanıma oturan esmere de izin vermiştim. Yani gecenin sonu güzel bitebilirdi.
-"Abi, biraz yavaş git." Dediğini duyduğum Uğur'a döndüm.
-"Uğur, bakıcım değilsin! Arkadaşım olacaksan burda kal."
Zaten hayatımda iyi giden pek bir şey yokken iyi gelen tek şey bu içkilerdi. Bu ara fazla mı içer olmuştum acaba?  Umursamadan bir bardağı daha bitirdim ve yanımdaki kıza döndüm. Esmer silikonlu bir kızdı, normal. Ah, başım döndüğü için pek bir şey anlayamıyordum da. Kızın çenesini tutup dudaklarına yapıştım. Baya bi deneyimli olduğu öpüşünden belliydi.

  Öpüşmeyi kısa tutup ayrıldım ve sanki darhoşluğum yetmiyormuş gibi tekrar masaya uzandım ama Uğur kolumu tutmuştu.
-"Ekin saçmalama yeter."
Bir ona bir de yanındaki sarışına baktım.
-"Uğur, sen bir otele gitsene. Yanındaki fıstığı da al. Rahatlarsın belki biraz, beni de germessin ha?"
Uğur'u ittirip bardağımı tekrar doldurdum ve tekte içip kendimi geriye attım. Gece daha yeni güzelleşiyordu, müziğin sesi gitgide kısılıyor ve dünya dönüyordu.

Kolumu yana attığım sırada az önceki kızın gitmiş olduğunu farkettim. Uğur! Bu gece birisiyle yatmayı istiyordum oysaki. Tam etrafına bakınırken yanımda bir hareketlilik hissettim. Yanlış mı görüyordum acaba? Yanımda sarışın ip kadar bir kız vardı.
-"Merhaba." Diyip bana yaslanınca daha da şaşırmıştım. Kaç yaşındaydı bu kız? Fazlasıyla küçük gözüküyordu çünkü. Üzerince incecik üzerine yapışmış siyah bir elbise vardı ve makyajıydı. Muhtemelen yaşını biraz daha falza göstermek için yapmıştı.
Gözlerimi kısıp kıza baktım, bakışları bile kendini ele veriyordu.
-"Kaç yaşındasın sen?" Dedim şüpheyle. Kapıya bodyguard diye diktikleri birkaç uçkuruna düşük güzel kız görünce kimliğe bakmıyorlardı anlaşılan.

  Kız sorum üzerine "yirmi" diye cevap vermişti. Yirmi mi? Gevşemiş olmanın etkisiyle güldüm. Yalan söylüyormuş gibi bir yüz ifadesi de yoktu aslında. Öyle olunca kızı şöyle bir süzdüm. Belki de sadece küçük gösteriyordu.
-"Adın ne senin?" Dedim bu sefer.
-"Bulut."
Bulut... adının masmavi gözleriyle bir alakası var mıydı acaba? Gerçekten kendi gözlerimden bile güzel gözlere sahip birisini ilk defa görüyordum. Nasıl bir renkti bu?
-"Öyle diyorsan öyle olsun güzelim." Dedim. Sarhoş olmasaydım bu küçük kızı asla kabul etmezdim ama şu an yaşını önemsememiştim.

~Zor Aşk~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin