35-Seni korumaya çalışıyorum

55.9K 1.2K 279
                                    

Vote atmayı ve yorum bırakmayı unutmayın

Ekin'den

  Uyku haliyle elimi yan tarafıma atınca bir boşluk hissettim. El yordamıyla Bulut'u aradım. Sanırım burada yoktu.  Tek gözümü açarak dağılan yatağa baktım. Evet tahmin ettiğim gibi burada değildi. Anlaşılan erken kalkmıştı. Biraz gerilip sırtüstü yatar pozisyona geldim. Bir kolumu kırarak başımın altına yerleştirdim ve başımın havada kalmasını sağladım.

Dün geceyi düşünüyordum. Artık tamamen benimdi. Benim olmayı kabul etmişti.

  Yatakta salak gibi kendi kendime gülümsemeyi bırakıp kalktım. Dolabı açarak kendime birkaç parça kıyafet çıkarttım. Hızlıca çıkarttıklarımı giyinip üst kata çıktım. Bakalım Bulut neredeydi?

  İlk bakacağım yer mutfak oldu. Bu kadar erken kalktığına göre belki süpriz sürpriz yapmak istemiştir diye düşündüm. Mutfağın kapısını açarak içeri girdim. Tahmin ettiğim gibi! Bulut buradaydı. Kahvaltı sofrası hazırdı ama küçük cadı beni beklemeden oturmuştu  bile. Beni görünce elindeki nutellayı masaya bırakıp suçlu bir çocuk gibi bana bakımaya başladı. Dudaklarında kalan çikolatayı diliyle temizleyerek "Günaydın" dedi. Tek kaşım havadayken duvara yaslandım.
-"Sizede günaydın, yataktan kaçıp kendinize kahvaltı mı hazırladız küçük hanım?"
Dudaklarını ıssırdı. Bu hareketi bile beni tahrik ediyordu.
-"Ben aslında bekledim ama sen uyanmayınca biraz yedim." Gülümsedim. Çok sevimliydi. Fazla yediği için kilo almıştı ama normal derecedeydi. En azından eskisi gibi zayıf değildi. Kendimi tutamayarak
-"Kilo almak sana yakışıyor." Dedim.

  Utançla gözlerini kaçırırken bende masadaki yerimi aldım. Baya bi acıkmıştım ünden sonra. Bulut tekrar çikolata kavanozuna uzanacakken önünden çektim.
-"Çok sağlıksız besleniyorsun"
Yanaklarını şişirip gözlerini devirdi. Bu hareketi karşısında şaşkınlıkla başımı kaldırdım. Sanırım özgüven patlaması yaşıyordu küçük hanım."Göz devirme konusunda seni uyardığımı hatırlıyorum."
Alttan alttan bana bakmaya başladı. "Sanırım daha kesin bir dille anlatmalıyım." Sesimdeki tınıyı farkedince yaramazca gülümsedi.

Tabağına masadaki peynirden ve zeytinlerden koydum.
-"Hepsi bitecek!"
-"Ama ben zeytin sevmiyorum"
-"Ye!"
Oflayarak kızarmış ekmek aldı ve koyduklarımı istemeye istemeye yemeye başladı.

🕛🕤🕗🕓

  Bulut'la birlikte masayı toplamıştık. Bulaşıkları kurumak üzere kenara bıraktığında işi bitmişti. Ellerini havluya kurulayıp yanıma geldi.
-"Ben sıkıldım"
-"Sen hiç büyümeyecek misin?"
Of çekip yine göz devirdi.

"Seni daha kahvaltıda uyarmıştım." Diyerek daha ne olduğunu anlamasına izin vermeden onu duvarla arama sıkıştırdım. "Bence seni cezalandırma vakti geldi."

  Sertçe dudaklarına kapanıp onu duvardan uzaklaştırdım. Sağ elimle poposuna kuvvetli bir şaplak attım. Attığım şaplağın etkisiyle zıplayık geri çekilmeye çaluştı ama izin vermedim. Poposunu sıkarak tekrar ağzımın içine inlemesine sebep oldum. Yuvarlak poposu iyice şekillenmiş ve dolgunlaşmıştı. Eski küçük poposu yoktu. İkinci şaplağımı da eşofmanın üzerinden poposuna indirdim. Benden kurtulmak için baya bi çaba sarfediyordu. Dudaklarımızı ayırarak cezasını sonlandırdım. Elim hala poposundaydı. Bana kızdığını belli edercesine bakıyordu. Ellerini benden kurtarıp vurduğum yeri tuttu.
-"Acıttın!"
Yarımağız gülümseyerek elini poposundan çektim. Muhtemelen beyaz teninde pekte ufak sayılmayacak bir kızarıklığa sebep olmuştum.
-"Bir daha göz devirmek yok!"
Onay bekler bir şekilde kaşlarımı kaldırdım. Başını hafifçe sallayıp bir "Tamam" mırıldanınca memnuniyetle vurduğum yeri okşadım.

~Zor Aşk~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin