57-Ben gerçek seni istiyorum, bacak aranı değil...

54K 1K 101
                                    


herkese yeniden merhaba!

Vote atmayı ve yorum bırakmayı unutmayın

Ekin'den

Gözlerimi açar açmaz yanımdaki cadıyı gördüm. Geceliği poposunu açıkta bırakacak şekilde beline doğru sıyrılmış, yüzüstü yatıyordu. Gülümseyerek onu izlemeye devan ettim. Böyle çok güzeldi ama daha fazlasını istiyordum. Biraz ona doğru kayarak elimi poposuna götürdüm. Üzerindeki siyah iç çamaşırı kenara iterek elime daha fazla yer açtım. Hala uyurken uyandığında vereceği tepkiyi merak ediyordum. Elim bel oyuntusunda boydan boya gezerken sütyenine denk gelmemişti. Sütyensiz olması daha çok hoşuma giderken benim vücudum ondan daha hızlı tepki veriyordu.

Vücudunu çevirmemle biraz kıpırdandı ama uyanmadı. Bende fırsattan istifade memelerine gömüldüm. Çok güzeldi. Bir o kadar da masum...

Pozisyonundan dolayı zor da olsa ufaklıkları rahatsız edebiliyordum. Hemen hoşuna gittiğini belirtilecek şekilde sertleşmişlerdi. Dişlerimin arasında biraz ezmem inlemesine sebep oldu. Uykusu arasında bana tepki vermesi daha da sertleşmeme sebep oldu. Bu kadın inanılmazdı!

Elimi çamaşırından içeri soktum. Vajinasının girişinde hissettiğim ıslaklık inanılmaz bir haz duymama sebep olmuştu. Uyurken ıslanmıştı! Bacaklarını bıraz kıpırdatarak parmaklarımı hissetmek için öne ittirdi kendini.  tepeciğinin üzerine uyguladığım baskı yatakta kıvranmasına sebep olmuştu. Uyandığında bu şişliği indirmeme yardım etmek zorunda kalacaktı. Bacağından tutup çekerek pozisyonunu biraz daha değiştirdim. Ne kadar derin uyuyorsa hala uyanmamıştı. Şu an ters döndüğü için bacak arası tam karşımdaydı. Artık kahvaltımı yapabilirdim. Klitorisini yavaşça emip yalamaya başladım. Hoşuna gittiğini belirten mırıltılar eşliğinde zevkten yerinde duramıyordu.

Bacakları zevkten kaskatı kesilmişti. Aldığı zevki daha iyi görebilmek için hala yavaş yavaş dil darbeleriyle onu kıvrandırıyordum. Nasıl hoşuna gittiyse hanımefendi bir türlü uyanmak bilmemişti. Dilimi içine ittirip başka işkencelerimle devam ettim. Kendini kaldırıyor ve daha fazlasını almaya çalışıyordu. Yüzündeki memnuniyet gülmeme sebep oluyordu. Orgazma yaklaştıkça daha da kendine geliyordu. Gözlerini açıp daha ne olduğunu anlayamadan sarsılmaya başladı. Zevkle işimi bitirmiştim. Gülümseyerek uyanır uyanmaz orgazm olmanın etkisi altındaki Bulut'u izledim. Ne olduğunu bile anlamamıştı.
-"Günaydın bebeğim."
Aptal aptal bakıyordu hala. Sabah orgazmı hoşuna gitmiş olmalıydı.
-"S..sen.."
-"Ben?"
Ne diyeceğini de bilemiyordu. Yeni uyandığı haline bir de bu yaptığım eklenince iyice afallamıştı.
-"Bakma bana!"
Utanarak beni ittirmesi gülmeme neden olmuştu.
-"Uyurken pek bi memnundun halinden ama?"
Sinir etmek hoşuma gidiyordu.
-"Sapık!"
Toparlanıp oturur pozisyona geldi.

Kalkmasına izin vermeden üzerime çektim.
-"Sıra sende güzelim."
-"Banane? Şişirirken bana mı sordun?"
Ne zaman bu kadar açık sözlü olmuştu bu? Yalvaracak halim yoktu. Şu alçıya milyon kere lanet ettim. Eşofmanımı ve boxerımı indirip erkekliğimi serbest bıraktım. Henüz farketmemişti. İç çamaşırı yoktu ve sırılsıklamdı. Dudaklarını öpmeye başladım. Emdikten sonra çekilip ıslak vişne rengi dudaklarını izlemek hoşuma gidiyordu.

İtiraz etmezken karşılık vermek istese de vermeyip nazlanıyordu. Dimdik aletimin başı vajinadının dudaklarına değdiği anda anlamıştı. Geri çekilmek istedi ama izin vermedim. İçine inleyerek girdim.
-"Adi!" Gülerek öpmeye devam ettim.
Ellerini sırtıma koydu ve bana ayak uydurdu. Hoşuna gidiyordu ama inat etmişti. Ellerimle belinden destek olarak bedenini geriye ittim. Böylece ufaklıklara daha rahat ulaşabilecektim. Dimdik olan uçlarını tekrar ezdim. Kalçalarını hareket ettirerek karşılık veriyordu. Artık kendini tutamayacak kadar zevk alıyordu.
-"Kilo alacaksın!" Dedim nefes nefese

~Zor Aşk~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin