Herkese yeniden merhaba!
Vote atmayı, yorum bırakmayı ve beni takip etmeyi unutmayın
İyi okumalar
Bulut 'tan
Düğün için her şey çok hızlı oluyordu. Davetiyeler yollamıştı bile. Yıldırım düğünü olmuştu sanki kovalayan varmış gibi. Neredeyse 1 hafta içinde düğün hazırlıkları tamamlamıştık şaka gibi!
Aslıyla kuaför çıkışı gelinlik provasına gidiyorduk yine. Almakla bitmiyordu bir de provası vardı. İğne batıyordu her yerime. Yok takısıydı bişeyiydi derken bitmiyordu işte.
Tam kabine gidecekken beni almak için Ekin belirivermişti. Biraz erken gelmş olmalıydı. Gelinlikle kalakalmıştım. O da bana bakıyordu. Baştan aşağı tek kaşı havada süzdü beni. Aslı ise söyleniyordu. Beni görmemesi gerekiyordu. Bu pek hoş olmamıştı sanki. Bunun ilk düğün öncesi olmasını istemiştim...
Ekin hayran hayran ve biraz da şaşkın bir şekilde sadece bana bakıyordu. Tek kelime etmemişti. Eğer şimdi gitmezsem bakmaya devam edecek gibiydi.
Hızla kabinde normal kıyafetlerimi giyip dışarı çıktım. Aslıyla vedalaştık ve Ekin'in yanına gittim. Beni kısacık öptü ve eve gitmek üzere arabaya bindik.
Gelinlik hakkında bir şey söylemesini bekliyordum ama o yol boyunca ifadesiz ve sessizdi. Tamamen araba sürmeye odaklanmıştı. İster istemez bu gün şirkette bir sorun mu çıktı diye düşünmüştüm. Ya da gelinlikle mi ilgiliydi? Düğünle ilgili olan her şey beni geriyordu zaten. Tüm o bakımlar, provalar... işlerin bu kadar hızlo olması ise işime geliyordu bu yüzden.
Arabayı parkettikten sonra yine çok garip bir sessizlikle eve girmiştik. Ekin önden gitmişti. Ben de arkasından ilerleyip odamızın kapısını kapatır kapatmaz karşımda dikilirken buldum onu. Kaşlaı çatık ve düşünceli gibiydi.
-"Gelinlik o mu?"
Diye sordu bana. Bir anda tüm vücudum gerilmişti. Başımı sallarken beğenip beğenmediğini düşünüyordum.Gözlerini yummuştu. Bir anda
-"Onu giyemezsin Bulut. Bunu biliyorsun değil mi?"
Dedi.
Bu neydi? Giyemezsin ne demekti? Ben daha çok güzel olduğumla ilgili bir şeyler bekliyordum. Bu tepkiyi alacağımı hiç düşünmemiştim.
-"Hayır! Onu giyeceğim. Artık aldık bile."
Dedim. Kıskanacağın tahmin etmiştim ama.. bunu bu şekilde dile getireceğini hiç düşünmemiştim. Evleniyorduk sonuçta beni kırmayacağını düşünmüştüm.Burnunu sıktı. Sıkıntılı bir sesle konuştu.
-"Gelinlik açık olur her şey olur tamam ama ortada bir gelinlik yok Bulut! Tüm vücudun dantel!"
Neden böyle yapmıştı? Kendimi çok kötü hissetmiştim. Gözlerim dolmaya çalışıyordu. Engellemek için kendimi sıkıyordum.
-"Ama hiçbir yer gözükmü-"
Derken lafımı böldü.
-"Haberlere çıkacaksın!"
Diye bağırdı birden. "Amınakodumun magazin programında tüm gece vereceğin frikikleri zoomlayıp yayınlayacaklar!"Birden bu şekilde bağırınca iyice kötü olmuştum. Kendimi konuşamayacak kadar sıkmama rağmen gözyaşlarım akmıştı birden. Hemen odadan çıktım. Çantam bile elimdeydi daha. Kattaki bir misafir odasına girip kapıyı kilitledim. Arkandan gelmesi uzun sürmemişti.
-"Bulut! Aç şu kapıyı!"
Diye zorladı. Git diyebilecek bir halde bile değildim. Ben bizi düşünürken o neler düşünmüştü. Büyük bir düğün ve basını da ben istememiştim. En mutlu olmamız gereken gün için bana bunları demesi tüm isteğimi yok etmişti. Kırılmıştım ve işin kötüsü artık gelinlik o kadar da güzel gelmiyordu. Hatta o laflardan sonra o gelinliği tekrar giymek bile istemiyordum.Ekin hala kapıya vurup duruyordu. "Bulut aç şu kapıyı hadi. Kırmak istemiyorum." Dedi tekrar. Şu an konuşmak istemiyordum.
-"Git. Sonra konuşalım."
Dedim çünkü çok kırılmıştım. Tüm hevesimi kursağımda bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Zor Aşk~
أدب المراهقينEski adı:Artık Benimsin Hikaye adı değişti. Mafya hikayesidir. Şiddet ve cinsellik içerir. KESİT (bölüm 2) Korkuyla kapıyı tekrar açmaya çalıştım açılmayacağını bile bile. Bütün vücudum bana yapacaklarını hissedercesine titriyordu. Tam arkama geld...