Herkese yeniden merhaba!
Vote atmayı, yorum bırakmayı ve beni takip etmeyi unutmayın
İyi okumalar
Ekin dikkatle Dafne'ye bakıyordu. Tepkisinden korkuyordu.
Ben de öyle...
Çenesi titredi önce sonra gözünden bir yaş düştü.
-"Nerde?"
Diye sordu.
-"Kaçamayacağı bir yerde. Haber vermemi istemiştin."
İki eli dafnenin ellerindeydi.
Ne diyeceğini çok merak ediyordum.
-"Yaşıyor mu?"
Ekin başını salladı.
-"Sen ne istersen o olacak. One ne olacağına senin karar vermeni istiyorum. "
-"Gitmek istiyorum!"
Ekin başını salladı.
-"Bu gün değil."
Dafne kurtulmak için çırpınıyordu ama Ekin onu bırakmadı. Birkaç dakika içerisinde Dafne ilacın etkisi altındaydı artık. Ekin onu odasına taşıdı ve yanıma döndü.Abi olmak onu değiştirmişti. Ama iyi bir abiydi. Şefkatliydi.
-"İyi misin?"
Diye sordu bana. Başımı salladım, benlil bir şey yoktu asıl bunu ben sormalıydım.
-"Sen nasılsın?"
Derin bir nefes aldı. Sanki bu konuda konuşmak istmiyor gibi bir hali vardı. Belimden ittirerek odaya soktu beni.
-"Ben banyoya gireceğim"
Dedikten bir süre sonra su sesi duyuldu.Yapacak bir şey yoktu. Üzerimi değiştirmek üzere kıyafetlerime baktım. İnce ip askılı kısa bir geceliği seçip makyaj masasının önüne geçtim. Saçlarımı taradım, yüzümü sildim. Ben de pek iyi gözükmüyordum.
Yatağa girerken su sesi kesilmişti. Çok kısa bir süre sonra ise Ekin çıkmıştı. Ona bakmıyordum, yan dönmüştüm ama onun bir süre duraksayıp bana baktığını farkettim. Yorucu bir gündü. Buna rağmen gözüme uyku gitmiyordu. Huzursuzdum. Bu evi zaten hiç sevmezken evdeki herkes gergin olunca her şey daha karışık oluyordu. Bunun da üzerine son günlerde annem ve ablam hep aklımdaydı. Onları görsem mi görmesem mi bilmiyordum. Aslında kaçıyordum bir nevi ama... nereye kadar kaçacaktım? Hayatta kimim vardı ki zaten? Ekin'den ayrı olduğum zamanlarda bunu çok daha net hissediyordum.
Yatağın yan tarafının çökmesiyle birlikte Ekin'in geldiğini anladım. Buna rağmen tepki vermedim, sadece biraz düşünmek istiyordum ama Ekin izin vermedi. Beni kollarımdan tutup kendine çevirmişti. O yatmıyordu yatakta, oturur gibiydi daha çok.
-"Bir şey mi var?"
Dedi bana. Başımı iki yana salladım ama gözlerim dolar gibi oldu. Sadece... o kadar sıkılmıştım ki bu hayattan. Sürekli gizli bir şeyler, hep olaylar...Ekin başını eğerek yüzümü görmeye çalıştı. Başımı daha da eğerek ondan saklamaya çalıştım.
-"Bir daha sorarsam ağlayacaksın galiba. Söyle hadi."
-"Konuşmak istemiyorum Ekin."
Ama zorlamaya devam etti.
-"Söyle dedim işte!"
-"Sıkıldım sadece! Sana güvenememekten, bu pis işlerinden, sürekli aptal yerine konmaktan sıkıldım!"
-"Ne demek o?"
-"Daha birkaç gün önce olanları unuttun mu?"
-"Anlat dedin bana ben de anlattım."
-"Sonra da çektin gittin.."
Yaslandığı yerden çekilip tamamen oturur hale geldi ve bir anda üzerime eğildi.
-"Ne istiyorsun sen?"
Dedi bana. "Sen gitmeye kalktın! Sen gitme diye gittim!"
-"Gittin, gidiş o gidiş! Gelmesem haberim bile olmayacaktı, bir de benimle evlenmek istiyorsun!"
-"Senin dilin çok mu uzadı?"
Kaşları çatışmışken tamamen üzerime çıktı.
-"Ekin ne yapıyorsun?" Diye bağırdım ama umursamadı.
-"Ne istiyorsun?"
-"Benden sakladıklarını!"
-"Öğrenince de kaçıyorsun "
İki elimi iki yanıma sabitledi.
-"Yine de istiyorum."
-"Emin misin?"
Başımı salladım. "Eğer duyduktan sonra kaçmaya çalışırsan seni buraya bağlarım. Kabul ediyor musun?"
Bu sefer iki yana salladım.
-"Ona ben karar veririm."
-"O zaman anlatmıyorum."
-"Anlat!"
-"Seçimini yaptın o zaman."
Çırpındım ama bırakmadı.
"Ne bilmek istiyorsun?"
-"O işlettiğin yeri görmek istiyorum."
-"Hayır!"
Çok sert ve kesin bir hayırdı.
-"Neden?"
-" İçeri girdiğin gibi seni kaparlar. Sonra ben seni bulduğumda ise neler olmuş olur kim bilir!"
-"Ve sen böyle bir ortamda o kadınları çalıştırıyorsun! Nerden biliyorsun istediklerini?"
-"İstemeyen gidebiliyor dedim! Şimdiye kadar da giden olmadı. Yemek ve kalacak yerleri var hepsinin. Çocukları olanlara da bakılıyor. Hepsi haline şükür ediyor."
Yine de bunu asla kabul etmezdim. "Başka?"
Diye tısladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Zor Aşk~
Teen FictionEski adı:Artık Benimsin Hikaye adı değişti. Mafya hikayesidir. Şiddet ve cinsellik içerir. KESİT (bölüm 2) Korkuyla kapıyı tekrar açmaya çalıştım açılmayacağını bile bile. Bütün vücudum bana yapacaklarını hissedercesine titriyordu. Tam arkama geld...