74.

1.3K 144 86
                                    

*Sprawdź, czy przeczytałeś/ aś poprzedni rozdział*    

- Ilu facetów powiedziało, że jesteś szmatą?

Spodziewałem się dosłownie wszystkiego, ale nie tego. Czy on nie może sobie odpuścić?

- Czekamy.

- L-Liczę. - Himchan, on, Luhan. I Zelo...

Niby ostatnia dwójka w żartach, ale...

- Czterech. - Chyba nie spodziewał się takiej odpowiedzi.

Pokręcił głową rozbawiony. Sehun posłał mi przepraszający uśmiech. Luhan wyglądał jakby miał Yifana za chwilę udusić. Jongdae i Zhang patrzyli na mnie bez cienia uśmiechu. Tao spoglądał na Wu z dziwnym smutkiem.

Dobra, kręcę.

Oby to nie był on. Oby to nie był on. Oby...

- Prawda. - Luhan zaśmiał się uroczo, nawet nie czekając na choćby jedno moje słowo.

Pytanie. Hmm... Pomyślmy...

- S-Skąd znasz hasło do mojego konta na t-tym portalu dla homoseksualistów?

- Jakby nie trudno było zgadnąć. - Uroczo zmrużył oczki. - Mój brat jest debilem. Jeden. Dwa. Trzy. Bez spacji.

A tak się starałem, aby hasło było orginalne i nie do złamania!

- Mój brat jest debilem? - Tao zaśmiał się patrząc na Sehuna. - Kocham!

- Wcześniejsze brzmiało... Czekaj, jak to było? - Spojrzał na mnie. Jak mu zaraz przypierdolę. - W przyszłości będę seme. Sześć. Jeden.

Tym razem zachichotali praktycznie wszyscy. Nawet Jongin. Ale to z racji tego, że był już pijany.

- A jeszcze wcześniej? - Minseok zainteresował się tym, czym nie powinien. - Hm?

- Baekhyun. Zero. Cztery.

- Z-Zobaczysz! - Zagroziłem. - Zmienię je!

I zmieniłem. Luhan był tego tak ciekawy, że również wszedł na apkę, aby zobaczyć, czy i tym razem będzie znał hasło.

- Luhan jest idiotą. - Sehun zaśmiał się, zerkając mu przez ramię. - Nie pasuje. - A to się zdziwili.

Nie powiem im przecież, że nowe hasło brzmi "HunHany4Ever.".

- Kocham kutasy? - Zaproponował Yifan.

Sehun rzucił w niego butelką po soju. Szkoda, że nie trafił.

- Spróbuj "Mój crush ma chłopaka".

- Nie pasuje.

- Dobra. Koniec. Gramy.

- Luhan kręć. - Ktoś mądrze powiedział.

- Kyungsoo. Prawda, czy wyzwanie?

- Prawda.

- Yeol wie, że go zdradzasz?!

Co kurwa?!

MASZ CHŁOPAKA?! chanbaek; hunhanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz