Nefes
Uzun ve zorlu bir ameliyattan çıkmıştım. Yorgunluktan arabayı zor kullanıyordum.
Bu trafikte büyük bir hata yapıp topukluyla da araba sürmeye kalkınca tam bir çile oluyor demeye kalmadan ışıklara yaklaştığımı fark ettim ve frene basmak için ayağımı gazdan çekmeye çalıştım ama Allah kahretsin ki topuğum sıkışmıştı gaz pedalında duramıyordum. Öndeki siyah pikaba arkadan tak geçirdim ama bitti mi hayır tabii ki de bitmedi arkadan bir tane daha geçirdim ve bir tane daha ancak o zaman durabildim.
Tahir
Işıklarda durmamlan arkadan bir arabanın hızla çarpması bir oldu ben o anda telaşla dönüp "yenge, balım iyi misiniz? " diye sordum.Deli gibi korkmuştum onlar için ama daha o korkum geçmeden ikinci defa vurdu ve üçüncü defa vurdu"ohaaa ohaaa" dedim o an. Durmuştu artık. Arabadan inip bağırmaya başladım
" ohaa ohaaa lan ne biçim araba kullanıyorsun davulcudan mı aldın lan ehliyeti? Ben senin aldığın o ehliyetinde, ehliyeti sana verenin de ta-"cümlemi tamamlayamadan şoför koltuğunda kadını görünce daha da sinirlendim.
T:"Bu arabanın hali ne böyle keşke kamyonla dalıp ezseydin dedim"
Kadın arabadan inip:
N: ''kazadır oldu abartma.''
T: ''lan ne abartması lan. 3 defa ard arda takır takır vurdun lan kaza dediğin 1 defa vurulur.Senin yaptığın direk adam öldürmeye teşebbüs lan"
O sırada asiye yengem ve balım arabadan inmişti
N: ''ya alt tarafı 1000 tl bir masrafı var tamir ettirerim'' dedim.(aslında hata zaten benimdi ama bu adamın böyle bağırması zoruma gitmişti o yüzden yüzsüzlüğe vuruyordum)
T: ''yok ya bin lira olmamış henüz''
(böyle yüzsüzlük yapması beni iyice dellendirdi ve kadının arabasına bindim . Yengemle Balım'ın inmesini de fırsat bilip arabayı geri alıp bi tane daha vurdum arabama sonrada inip)
T: ''şimdi bin lira oldu'' dedim.
N: (şoka girmiştim sinirden patlıyordum)
'' Lan deli misin sen?''
T:''şüphen olmasın. Yenge balım binin arabaya gidelim. ''Nefes hala şoktaydı ve şoku atlatıp eve gitti
Eve varmasıyla gördüğü şeyle daha da şaşırdı Nefes.Eve vardığımda o siyah pikabı görünce frene basmam gerekliydi çünkü çok yakındı ama bilin bakalım ne oldu!!! Ayağımı gazdan alamıyordum. Neden ama neden bu benim başıma geliyor derken bugün hiçte yabancı olmadığım çarpma sesiyle arabaya vurdum. Ama bu sefer bi defa tek vurdum. Sonra yeni taşındığım mahalledeki yan komşumun evinin kapıları açıldı ve yine o adam çıktı kapıdan ardından adının Asiye ve Balım olduğunu ilk kazada öğrendiğim bi kadın ve kız çocuğu çıktı ve ardından kalabalık bir grup çıktı.Ardından bizim kızlar çıktı o konaktan.
Asiye: "mıstafa, yangazlar çabuk tahir'i tutun hayde"
Şimdi neden öyle söylemişti ki alt tarafı adamın arabasına 4 defa ard arda çarptım!!! Bir an adının Tahir olduğunu öğrendiğim adamım gözlerine bakınca anladım neden öyle söylediğini. Adamın gözünden ateş fışkırıyordu resmen kendini kaybetmişti ki onu zorla tutan üç kişiyi kağıt gibi tutup yan tarafa fırlatmıştı ve yanım geldi. Ben onun bu gücüne şaşırmışken o geri döndü ve odunluğa gitti. Bende boşuna korktuğumu adamın gittiğini düşündüm ama arkamı dönmemle herkesin aynı ağızdan "tahirrrr yapma " demesiyle döndüm ama o an donmuştum resmen. Parmağımı bile kıpırdatamıyordum. Adama bakınca elinde muhtemelen benimle aynı kiloda kalın bir baltayla bana doğru geldiğini gördüm. Nefes almayı unutmuştum zaten o anda. Dibime kadar girmişti artık baltayı havaya kaldırınca ben de gözlerimi kapatıp ölümümü beklemeye başlamıştım. Tam o anda bir kırılma sesiyle irkildim ve vücudumu kontrol etmeye başladım ama hiçbir yerimde ağrı yoktu elle vücudumu yokladım ama bir ıslaklık yoktu. O anda kırılma sesleri daha da arttı ve art arda darbe sesleri duydum. Yavaşça gözlerimi açınca Tahir'in kendi arabasını parçaladığını gördüm birkaç dakika sonra rahatlamış bir şekilde bana bakıyordu ama bu sefer gözleri sakindi.
TahirAraba çarpma sesini duyunca lan bir daha mı çünkü sadece benim araba ön taraftaydı,abimin ve yangazların arabaları garajdaydı. Hemen koştum kapıya yine o kadının arabasıyla benim arabama vurmasını gördüğüm anda sinirim gözlerimi kör etti resmen. O sırada yengem bir şeyler diyordu ardından bizimkiler beni tuttular ama aslında hiçbiri beni bu deli halimde tutamayacaklarını biliyorlardı bende onlardan kurtulup kadının üstüne yürümeye başladım. Kadının yanına gelince korkudan tir tir titreyip gözlerini sımsıkı kapatmıştı ve nefesini tutmuştu. O anda kendi kendime Tahir ne yapacaksın kadına mı vuracaksın dedim. Deliydim ama kansız değildim şükür fakat benim bu sinirimi çıkarmam gerekiyordu ve arabadan çıkardım.
Nefesten: O kadar korkmuştum ki hala nefes alamamıştım. O sırada
Tahir:"Nefes" dedi
Nefes:"Efendimm" dedi korkarak.la adımı nereden biliyor ki?
Tahir:"Nefes al ''dedi o sakin sesiyleNefes o anda nefes almaya başladı tekrar. Tahir ise baltayı atıp arkasını dönüp gitti.
yangazlar zar zor baltayı alıp odunluğa sürükleyerek götürüyorlardı. Baltayı nasıl tek elle tutup kullandı ki diye merak ediyordu nefes. O anda herkes Nefes'in yanına koştu "iyi misin? bir şeyin var mı?" diye endişeyle koşuşturuyorlardı.