9K ÖZEL BÖLÜMÜ
A:''Nefess akşam yemeğini hazırlayalım artık.''N: ''tamam abla.''
T: ''olmaz. Denizdeyiz ve siz yemek mi yapacaksınız.''
N: ''ne yapacaz ozaman?''
M:'' Tabii ki balık.''
S: ''Eee balıklar nerde?''
YF: ''ana yakalayacaz şimdi.''
S:''inşallah. Haydeee ne bekleysunuz?''
T: ''abi sen istersen gelma.''Der gülerek
M:''o niye da?''
T: ''abi tutamazsan diye dedum.''
A: ''ula kocamu rahat bırakın daa''
———
M: ''ula ne diyiydiniz siz yaşlı falan?sizin kovalar sanki boş gibi.''A: ''helal aslanuma benım.''
T: ''valla yaşlı maşlı dedik hepimizden iyi çıktı. Şimdi en az yakalayan iki kişi Nazar ve Murat,siz balıkları pişirin.''
Na: ''tamamdır.Murat bahane düşünme ''
Murat şaşırarak Nazar'a bakar,
YM: ''nerden bildin? ''Na: ''ee Murat seni tanıyorum artık ''dedi gülerek.
Ym: ''anladım onu zaten.''
Yemek sırasında Murat Fatih'e doğru eğilip
'' İkizum hazır dımı herşey?''
Yf: ''hazur hazur merak etme. Yarım saate başlarlar''demeye kalmadan denizin ortasında havai fişekler atılmaya başlandı.Yf:'' hay sizun yapacağınız işi''
Ym:''ula ikizum sana iş emanet edene.''
A: ''noliy da. Nedur bunlar?''
N; ''valla kim yapıyor bilmiyorum ama çok güzeller.''
Herkes geminin ucuna doğru gidip izlemeye başlar.
Denizin üzerinde suni ateşle '' benimle evlenir misin''yazıyordu.A:'' kim için yazay bu?''
N; ''tek bekar Nazar''deyince herkes ona bakar o sırada Murat, şaşkın halde etrafına bakan Nazar'a dönüp
''Nazar ömrünü ömrümle birleştirip, bir ömür boyu beraber yaşamaya var mısın?''
A:''ula Nefes bu yangaz evlilik teklifi yaptı galiba''N: ''valla güzel organizasyon yapmış,''
Yf: ''ula yengelerum bi durunda sorunun muhatabı cevap versin.''
Ym: ''Nazar cevap verecek misin yoksa biraz daha bekleyelim mi?''
Na:'' bilmiyorum ki bi Ece'ye sorim ben.''
E: ''Neyyy vallaha mı?bana mı fikrimi soruyorsunuz? Hiç beklemiyordum ama fikrimi söyleyeyim kızım evde kalmaktan kurtuldun. Bence hemen kabul et.''
YM: ''Nazar başka soracağın kimse yoksa cevap?''
Na: ''deli misin tabii ki evetttt.''Deyip Murat'a sarılır.
A: ''eyi bari bu sene bi düğün görecez inşallah''
-----
N: ''Valla güzel olucak. Offf Asiye abla daha bi sürü hazırlık yapacaz Kız istemeye gidecez ''deyip Kaleli konağına gidip bahçede otururlar.
M: ''bacım şimdi ne olacak? Sizin adetler nedir?''
Na: ''ben önceden annemle konuşacam o da konuyu babama açacak, ondan sonra da Bingöl'e istemeye geleceksiniz.''
Bikaç gün sonra herkes artık hazırdır yola çıkmak için.
M: ''Asiye hazır mısınız? Herşey tamam mı ana?''S:'' tamamdır oğlum, bu tembel gelinlere kalsa bikaç güne ancak yola çıkarız, hazırlıkları bitmedi bi türlü. ''
N: ''ya anne sanki ne yapıyoruz ancak.''
T: ''ana şimdi kızların hakkını yeme. Sonuçta hem Yiğitle Balımı hazırlıyorlar hemde kendilerini hazırlıyorlar.''
A:'' aha yeminle tarihi bi ana şahitlik ediyoruz. Kaleli horozlarından biri kadınlarını savundu.''
N:'' Anlayışlı kocam benim'' deyip Tahir'in yanaklarını sıkınca
T: ''Nefes istersen abimler önceden çıksın. Biz sonra yetişiriz onlara.''
N: ''niye ki?'' Demeye kalmadan Tahir'in sapıkça şeyler düşündüğünü anlayıp hemen arabaya kaçtı.
A:''ula Nefes.''
YF:''İkizum neyin var? ''Diye sorunca herkes Murat'a baktı.
Ym: ''ula bu kızı istemeye gidecez ya, kızın 8 tane abisi vardı ben onu hepten unuttum.'' Deyince herkesi bi gülme tutar ve yola çıkarlar.6-7saat sonra şehre giriş yaparlar. Şehir merkezinde Nazar'ın en büyük abisi Hamza onları bekler. Hamza arabaları plakalarından tanır. Herkes iner arabadan tanışırlar ama Hamza biraz sert mizaçlıdır, Murat hafiften tırsıp Nefes'e dönüp "Nefes baksana daha ilk abisi böyleyse gerisini düşünmek istemiyorum." deyince Nefes ufaktan bi kahkaha atar. Sonra Hamza onları köylerine götürmek için Tahir'in arabasına biner Nefes de arka koltuğa çocukların yanına geçer.
H; ''Aslında hepinizi çok iyi tanıyoruz. Nazar sürekli sizden bahseder durur. Sen namı diyar deli Tahirsin. Güçlü, fırtınalı ama karısını çok seven. Nazar sizin sevda öykünüzü bizim çocuklara sürekli anlatıyor. Özellikle olaylı tanışmanızı'' deyip gülmeye başlayınca Tahir önce adama bakar sonra kötü niyetli olmadığını anlayınca gülmeye başlar. ''Dışarda özellikle sert yaptım ki damat bey biraz korksun ''diye deyince
N: ''valla Hamza abi çok işe yaradı diyim ben size.''
T: ''Fark ettim zaten.''
H:''şurdan sağa gir evet şurdaki ev.