''Berrak'lı Birgün''

2.2K 90 8
                                    


12K ÖZEL

N:''Fatih kızımızı mı gördün?'' der heyecanla

T:''Lan nasıl gördün? Orada mıydı?İyi miydi kızım? Bebek o daha ona iyi bakıyorlar mı ona? Ula konuşsana yangaz.

YF:''Tamam,anlatıyorum.O artık küçük bebek değil.Kocaman kız olmuş.5-6 yaşlarında görünüyordu.''

T:''Nasıl o daha bebek da.''

YF:''Galiba orada zaman kavramı farklıymış, bilmiyorum.''

N:''Peki dış görünüşü nasıldı? Herşeyi anlat yangaz.Tek bir detayı kaçırırsan vururum seni''

F:''Boyu uzundu Tahir abime çekmiş,yeşil gözlü yengeme çekmiş,saçları düz,altın sarısı beline kadar uzanıyordu.''

T:''Hayt benim güzel kızım.Gördün mü Nefes ben sana demiştim inşallah sana benzer diye bak benziyor sana.''Deyip Nefes'e sarıldı.Nefes'le birlikte bir süre sarılıp ağladılar sonra

N:''ee Fatih devam et.''

YF:''Kolunda bi leke vardı aynı anamın kolundaki gibi deyince ''

S:''Gerçekten mi torunumda bana mı benziyor?''

YF:''Benziyor ana.EE görünüş yeter bu kadar.Artık konuştuklarımıza geçelim mi?''

NEFTAH:''hemen.''

YF:''Nefes kızın senin kokunu hala çok iyi hatırlıyor.''

N:''Gerçekten mi?Beni,annesini tanıyor mu?''

YF:''Deli misin kokunu da,sesini de çok iyi hatırlıyor.''

T:''Beni?'' der hem heyecanlı hemde kızının onu tanımamasından korkarak

YF:''Seni de hatırlıyor.Hatta senin ona sürekli güzelim dediğini söyledi.En sevdiği kelimen buymuş.''

T:''Hayt benim güzelim,keşke keşke daha fazla söyleyebilseydim.''

YF:''Abi senin Nefes'in karnına dokunman onu gıdıklarmış ama yine de çok seviyormuş.Senin Nefes'in karnına dokunup onunla gelecek hakkında uzun uzun konuştuğunu da anlattı.Hatta daha doğmadan kıskançlık yapmaya başlamışsın abi,Kızın şikayet etti seni bana.''

T:''Kıskançlık yapmadım''. dedi ağlamasının sesine yansımasını engellerken.

N:''Nasıl yapmadın Tahir? Kızı, erkek var diye anaokuluna yollamayacam demedin mi"dedi.Sesinde hem üzüntü hem sevinç vardı.

A:''yuh sana dangoz.''

YF:''Daha bitmedi,babam bazen anneme benden gizli bişeyler söylerdi ondan sonra annemi hıçkırık tutardı ama ne söylerdi bilmiyordum.''

YM:''Biz tahmin edebiliyoruz,sen merak etme küçüğüm.''

YF:''Sonra en çok Asiye ablayla,Murat amcama gülerdim diyordu.''

A:''UYY abla nedur da.Bak sen şu hamsi suratluya yenge diyecen bana yenge.Demek bana çok gülerdi,bilsem daha çok oynardum onunla.''

YM:''Yangazım bana amca mı dedi?''

A:''ula kot kafali hala mı diyecekti sana tabii amca diyecek.''

YF:''Asiye ablamla Mustafa amcamım sürekli tatlı tatlı atışmalarını istiyordum. da dedi.''

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin