20K ÖZEL.BU BÖLÜMLE BİRLİKTE K'LARA ÖZEL BÖLÜMLER SONA ERDİ.YENİ BÖLÜMLER ARTIK PAZARTESİ VE PERŞEMBE GÜNLERİ OLACAK.OKUYAN VE YORUM YAPARAK ELEŞTİRENLERE TEŞEKKÜR EDERİM.
----------------------------------------------------------------------
N: ''Tahir şaka yapıyor olmalısın?''
T: ''yooo niye ki?''
A:'' ula kot kafali o kadar hazırlanmışız, bu elbiselerle bizi getire getire buraya mı getirdin?''
Na: ''Yemin ediyorum en sevdiğim yerdeyiz enişte. Helal olsun.''
N: ''ben bu kıyafetlerle buraya girmem.''
T: ''niye nesi varmış buranın?''
N: ''Tahirrr burası kelle paça lokantası. Muhtemelen içerisi sarhoşlarla dolu. Ama sen adamlar laf atsa da önemli değil diyorsan tamam girelim.''
T: ''ula ben orasını hiç düşünmedim.Tamam gidiyoruz.'' Deyip güzel bir restorana geldiler.
N: ''ohh çok şükür''. Deyip içeri girdiler.
Vale:''hoşgeldiniz.''
T: ''hoşbulduk koçum. Arabalar sende'' deyip içeri geçtiler.
Garson:'' buyrun efendim'' deyip içeriye masaya geçtiler.
T: ''evet gençler ne yiyoruz?''
Yemekten sonra slow bi müzik girince, Tahir kalkıp Nefes'e doğru elini uzatıp ''Nefes hanım bu dansı bana lütfeder misiniz?''
N: ''Gerçekten mi Tahir? ''
T:'' istemiyorsan tamam Nefes.''
N: ''yok istiyorum'' deyip hemen kalktı.
Murat ile Fatih aynı anda kalkıp hanımlar?
Deyince herkes kalkıp dans etmeye başladı.
Ym: ''Nazar amacımız düğünde horondu ama şu anda romantik bi dansla beraberiz.''Na: ''valla benim şikayetim yok. ''
Ym: ''kollarımda sen olduktan sonra bana her yer Trabzon.''
Na: ''hey Allah'ım ya'' deyip başını Murat'ın göğsüne yaslar.
Yf:''Elif ben zaten biliyordum.''
E:''Neyi?''
F: ''bu kıyafetin yerinin düğün olmadığını.''
E: ''Yeri neresiymiş?''
F: ''Onu bilemem ama beni asıl ilgilendiren içindeki kadının kollarımda oluşu.''
E: ''Fatih teşekkür ederim.''
F: ''neden?''
E: ''bu kadar kısa sürede bana o kadar iyi geldin ki anlatamam.''
F:'' 1.teşekkür etme bozuluyorum. 2. Sende anlatma. Zaten anlatmana gerek yok. Bana bakışlarında iyileştiğini görebiliyorum.3. Senin sayende ben de iyileşiyorum. Bunu hissedebiliyorum. Ben Murat gibi çapkın bir adam değilim. O yüzden kadınlara sürekli iltifat eden biri de olamadım. Yani demek istediğim sana söylediğim herşey içimden geldiği için söylüyorum,ezbere laflar söylemiyorum. Bu konuda rahat ol.''