Bahçeye çıkınca herkes bize bakıyordu..
Rüya: " Herkes bize bakıyor şu anda değil mi?" diyerek utanarak yere bakmaya devam etti.Ben de ona doğru eğilip "evet hepsi bakıyor" dedim gülerek.
A: " Ooo çifte kumrular hoşgeldiniz."
N:''Asiye abla dur bak Rüya yerin dibine girecek. Taze sevgili onlar utanırlar bak.''H:''Bir kelime daha eden olursa geri döneriz ve çıkar gideriz''. Dedim ciddi şekilde. Rüya'nın daha da utanmasına izin veremezdim.
A:''Tamam haydi gelin. ''
Kağ: ''Arkadaş huyundan mıdır suyundan mıdır,aramıza katılan herkesi kendimize benzetiyoruz.''Dedi
Zey : ''O niyeymiş?''
Kağ: ''Baksana bu kız bizimle tanışmadan önce çiçekçilik yapan sakin biriydi. Bizden sonra kafada vazo kıran,cama kafa atan birine dönüştü. ''
Rüya saatine bakar ve ''Allah kahretsin'' der.
Ne oldu dememe kalmadan, bahçeye evin sağından solundan ve bahçenin ön tarafından silahlı özel birlikler girdi
X:''Kimse yerinden kıpırdamasın.''Demesiyle hepimiz silahları çektik ve ateşe hazır pozisyon da beklemeye başladık.
Kağ: ''Ne yaptığınızın farkında mısınız? Özel harekat polislerinin olduğu mekanı bastınız? ''Demesiyle adamlar şaşırdı ama pozisyonlarını bozmadılar. O sırada arkalarından takım elbiseli bir kaç kişi çıktı ve ''silahlarınızı indirin'' dedi.Kağ: ''Huyumuz kurusun bize silah çekene bizde silah çekeriz. Siz kimsiniz?''
Adam yaklaşıp kimliğini gösterince Kağan da polis kimliğini gösterir ve iki taraf da silahlarını yavaşça indirir. O sırada Rüya yavaşça ortaya çıkıp ,
R:''Buradayım''deyince herkesle birlikte bende şaşkınlıkla ona bakmaya başladık.X: ''Haber vermeyince dükkana geldik ama orayı da öyle görünce hemen vericiden yer tespiti yaptık ve buradayız.''
Rüya olanları anlatınca adamlar toparlanıp özür dileyerek çıktılar. Geride ise merakla Rüya'nın açıklamalarını bekleyen biz kaldık.
Hüs:''Rüya?''R:''Anlatacaktım.''
H:''Tamam çok geç değil şimdi anlat.''
R: ''Ben aslında hackerım ve ülkeme hizmet ediyorum'' dedi
A:''Ula hacker nedir?''
N:''Asiye abla bilgisayar mühendisi gibi bir şey.''
H:''Ne yani istihbarata mı çalışıyorsun?''
R:''Hayır ben devlet kurumlarının,Türkiye'deki bankaların,merkez bankasının ve diğer büyük kurumların bilgisayar sistemlerini dışarıdan gelebilecek tehlikelere karşı koruyorum ama direkmen istihbarata bağlı değilim. Onlar benim güvenliğimden sorumlu. Belli saatlerde haber vermem gerekiyor.''
Kağ: ''Kıza çiçekçi dedik ama kız ajan çıktı. Acaip şaşırdım şu anda.Ben nasıl anlamadım.''
R: ''Ajan değilim. ''