Son Yemek

1.2K 52 14
                                    

Tahir:''Nefes biz bugün seninle dışarı çıkalım mı akşam yemeğine?''

Nefes:''Neden? Bugün özel bir gün müydü? Ben unuttum değil mi? Evlilik yıl dönümü yok o değil ,doğum günü o da değil? Tahir niye çıkıyoruz ya?''

Tahir:''Nefes, nefes al. ''

Nefes: ''Tamam sakinim. ''

Tahir: ''Nefes istemiyorsan çıkmayalım?'' sırıtarak. 

Nefes:''Yok ondan değil. Yani neden çıkıyoruz ki onu merak ettim.''

Tahir:''O kadar şey yaşadık biraz çıkıp eğlenelim değil mi?''

Nefes: ''Tamam ,ben akşam ikizleri doyururum uyuturum gideriz.''

Tahir:''Tamam sen 7 gibi hazır ol. Yemekten sonra da sinemaya gideriz. Senin çok beğendiğin  film gelmiş ona da gideriz.''

Nefes: ''Tahir sen harikasın. Unutmadın mı o filmi? Ya senin hafızanı öperim ben. ''

Tahir:''Yenge Nefes'in ayarları bozuldu. Bugünlük onu idare edin.''

Asiye:'' Tamam tamam kuzumun keyfi yerinde olsun da gerisi önemli değil.''

Tahir: ''Sağ ol yenge haydi ben çıkıyorum. Nefes kocan işe gidiyor gel yolcu et kapıda da''

Nefes:''Geldim kocam geldim. Haydi sana hayırlı işler. Sağ salim git sağ salim gel deyip yolladı. İçeri heyecanla gidip Ya Asiye abla akşama ne giyeceğim ben? ''

Asiye:''Kız Nefes daha sabah ,acele etme. ''

Nefes:''Asiye abla şimdiden karar vereyim ki sonradan aceleye getirmeyeyim. ''

Asiye: ''Tamam git seç haydi. Ama havalar soğuk ona göre giyin. Bir de Tahir'i deli etme. ''

Nefes:'' Sanki deli değil de ben edeceğim. Tamam tamam.''

Asiye: ''hahaha sanki kendisi çok normal da kocasına deli diyor.''

———-
Hüseyin şubede sağa sola gidip gelirken
Yusuf: ''Ne oldu Hüseyin?''

Hüseyin:''Hala o şerefsizi yakalayamadık ona canım sıkılıyor'' dedi sinirle.

Akif:''Hiç deme yine kimin canını yakacak diye düşünmekten uyuyamıyorum.''

Gölge:''işin içinde istihbaratlar olmazsa zaten bu kadar sürmezdi.Adamlar çok iyi saklıyorlar.''

Hüseyin:''Öyle öyle ama böyle elinden bir şey gelmemesi çok canımı sıkıyor.''

————-
Tahir:''Nefes hazır mısın? Nefes merdivenlerden yavaşça aşağı iner. Ula Nefes kaç yıllık evliyiz sen hala nasıl bu kadar şaşırtıyorsun beni anlamıyorum. Bu bu güzellik ne böyle?''

Karaca:''Abla siz biran önce çıkın bence yoksa eniştem yemekten vazgeçecek ve seni aldığı gibi odaya gidecek bakışları bakış değil benden söylemesi'' dedi gülerek.

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin