düz duvara tırmanacaktı

3.4K 123 1
                                    

T:''Nefes sana bi hediyem var.''

N:''Sen benim en büyük hediyemsin zaten.''

Y:''uwwww yanay ortalık yanayyy.''

S:''Ayıp ayıp ortada aile büyükleri var''dedi sırıtarak.Nefes bir anda ne dediğinin farkına vararak utancından hemen halının detaylarını incelemeye başladı.

T:İçeri gidip elinde kafesle geri geldi.''Bu senin,güzelim.''

N:''Tahir ben bunu kabul edemem.Bu senin için çok değerli.''

T:''Değerlimi en değerlime emanet ediyorum''dedi.

Nefes'in gözünden yaşlar akmaya başladı.Hemen Tahir'e sarıldı.

YM:''Ya abi ben senden o kadar istedim vermedin.Benim yengemden neyim eksik?''

Fatih kalkıp Murat'ı tebrik edince herkes şaşkın şaşkın Fatih'e baktı.

YF:''İkizum hayatımda duyduğum en şaçma soruyu sorduğun için tebrik ettim'', deyince herkes gülmeye başladı.Tahir'de Nefes'in gözyaşlarını silip masaya oturdular.

T:''Murat çok konuşma da kalk çayları doldur.''

YM:''1.ben konuşmuyordum, 2.Niye hep bu kadın işleri bana kaliyy hala anlamadum .''

YF:''İkizum alış Nazar ile evlenince zaten sen yapacaksın kadın işlerini'' deyince Nefes ufak çaplı kahkaha attı.Tahir Nefes'in gülmesini izleyip, şükretti bu kadınla evlendiği için.

A:''Paşam ağzunu kapat sinek kaçacak da Nefes sen neya güldün öyle?''

N:''Elticim,Nazar ile Murat'ın evli olduğunu hayal ettim de Fatih'in dediği gib Nazar hiçbir iş yapmaz hepsini Murat'a yaptırır.Temizlik,çamaşır,yemek,bulaşık.
şünsenize Nazar içer de tv izlerken Murat mutfakta bulaşık yıkıyor.''deyince herkes kahkaha atarak gülüyordu.Nefes Tahir'e bakarak onun gülüşünü izledi.Sonra o da şükretti onunla evlendiği için. Ve ilk defa anne dediği kadına dönüp baktı ve kalkıp koşarak ona sarıldı.Saniye hanım ilk başta şaşırsa da sonra o da kızına sarıldı.

N:''annem,çok teşekkür ederim bana annelik yaptığınız için,Tahirle evlenmemize izin verdiğiniz için'' dedi.

Saniye gözünden gelen yaşı silerek :''asıl ben sana teşekkür ederim beni bu asiyeyle tek bırakmadığın için.Hayde oturda Murat çay döksun bize haydee.''

A:''Anaya ben senun ilk göz ağrınım''. deyip Saniye'ye koşup sarılıp,Nefes'e yalancıktan dil çıkardi

S:''Ula bu gelunler hepten kudurdi.''

Nefes ailesine bakıp Hepinize çok teşekkür ederim beni bu aileye kabul ettiğiniz için.

YF:''Valla yenge yalan yok ben Berrak için kabul ettim yoksa seni hiç sevmem dedi pis pis sırıtarak.''

YM:''Asıl biz sana teşekkür ederiz.Bu evde kalmış abimizi aldığın için.Biraz daha bekar kalsaydı düz duvara tırmanacakti.''

Deyince Fatih ellerini kaldırıp ''El Fatiha''dedi hepimiz Murat için Fatiha okumaya başladık. O sırada Tahir kalktı ve sırıtan Murat'ın arkasından ensesine bir tane vurdu ki Nefes olduğu yerde sıçradi.Murat'sa hiçbişey olmamış gibi çayını içti ve yavaştan kalkıp gidip içerdeki kanepenin üzerine bayıldı.Nefes bağırarak Murat'ın yanına gitmek için kalkınca Tahir tekrar oturttu.

T:''4 dakika içinde kendine gelir doktor hanım.Ortancus bölgesine(tamamen atıyorum) şiddetli bi baskıyla hasta 4 dakika için bilinç kaybı yaşar ama kalıcı bi etki kalmaz.''

N:''Sana  gerçekten inanamıyorum.Sırf Yangazları dövmek için tıbbi bilgiler mi öğrendin?''

YT:''Yenge daha neler biliy, bi bilsen aklın şaşar.''

ve Tahir'in dediği gibi 4 dk içinde Murat uyanır.

YM:''yaa noldu enson yengemle anam sarılaydi ?''

T:''ha birde bikaç dk. öncesini hatırlamaz'' dedi gülerek.

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin