Tiyatro

2K 68 0
                                    

Macera dolu,bol aksiyonlu bölümlere hazır olun arkadaşlar.
—————————-—————————-
E: ''Nazar sana bişey soracam? ''  dedi,nasıl diyeceğini bilemeyerek
Na: ''sor tabii.''

E: ''Fatih nasıl kaybetti Berrak'ı? Ve o dönemde nasıl baş etti bu acıyla?''
Nazar önce anlatıp anlatmama ikileminde kaldı sonra da
Na: ''Anlatayım,bi akşam biz dışarı çıktık. Berrak ile Fatih başka bir yöne yürüyüş amaçlı gittiler. Bir grup sarhoş önlerini kesince, kavga çıkıyor ve Berrak orada bıçaklanıyor. Fatih ise berbat haldeydi. Berrak,Fatih'in kucağında son nefesini vermiş. Fatih onun cansız bedenini uzun süre bırakmadı. Ve mezarlık belki de en zor anlardan biriydi. Ayakta dimdik duruyordu ama  içini görüyordum perişan haldeydi. İlk toprağı Fatih attı. Eve döndük Fatih belki 4-5 saat kapıda durdu ve Berrak'ın evini izledi. Tahmin ettiğim kadarıyla evi izlerken anıları aklına geliyordu. Çünkü sürekli gülümsüyordu. Abileri ne yaptılarsa içeri alamadılar.

Daha sonra saat 10 gibi eve girdi. Ve direk odasına girdi. Gece saat 3 gibi Murat beni aradı Fatih evde değil onu aramaya başlıyoruz. Dedi bende Ece ile konağa geldik. Saniye anne perişan olmuştu.erkekler sabah saat 10 gibi döndüler ama Fatih'i bulamamışlardı. Saat 2 gibi kapı açıldı ve Fatih girdi içeri üstü başı dağılmış, toz,toprak,çamur içindeydi. Anlamıştık artık nerede olduğunu bütün gece mezarın başında uyumuştu. Sonraki belki birkaç ay her gece oraya gitti ve orada uyumuştu. Aslında biz Tahir abiden biliyorduk bu durumları ama o dönemde Nefes hayattaydı. Tahir için büyük avantajdı.Ama Fatih'in umudu da yoktu artık.Ne yapacağını bilmiyordu. Deli olmak üzereydi ki Mustafa abi dayanamadı ve onu meşhur Kaleli-3'e yolladı.Kaleli-3 yaklaşık 6 aylığına kuma giden en büyük gemileriydi.onun 6 aylığına kuma denize gitmesi en çok Murat'ı etkiledi. Yanımda ruh gibi dolaşıyordu. İkizi onun için herşeydi. Doğdukları andan itibaren yanyanaydılar. Her acıyı, sevgiyi, mutluluğu birlikte yaşamışlar. İkisi birbirlerinin sır küpüydü. Birinin acısını diğeri yaşıyordu. İkisi değil 6 ay 6 saat bile ayrı kalmamış iki kardeştiler. Ama gel gör ki Murat yanımda acı çekiyor bense hiçbirşey yapamıyordum. Günden güne eriyordu.
Neyse 6 ay sonra Fatih döndü. Deniz iyi gelmişti ona. Biraz alışmıştı. Birkaç gün daha iyiydi, artık alışıyordu derken, Trafik kazası oldu. Küçük Berrak'ımızı da kaybettiğimizi öğrenince hepimiz yıkıldık. Ama Fatih bir Berrak'ını daha kaybetmişti. Ve alıştığı, çok derinlere gömdüğü acılar tekrar gün yüzüne çıkmıştı. Onu bir tek Nefes teselli ediyordu ama o da kendi evlat acısından fırsat buldukça. Fatih'in kısa ama acılı dönemi böyle geçti.'' 
Elif kendini daha fazla tutamayarak Nazar'a sarılıp ağlamaya başladı. Sakinleşince
N: ''Ve sonra seni gördü ve seninle evlendi. Sen istediğin kadar itiraz et. Fatih seni sevmeye başladı ve bu sevgi onu iyileştirmeye başladı. Sen seviyor musun Fatih'i?''

E:'' ben onun kalbine aşık oldum. Merhametine aşık oldum.Ben Fatih'e aşık oldum Nazar. ''

Na: ''hayırlı uğurlu olsun ozaman bacım.'' dedi gülerek

E: ''sağol canım. Ama sorularım bitmedi. Daha Nefes ile Tahir'in tanışmasını soracam sana.''

Na:''Kızım Bingöl de anlattım ya.Kaç sefer daha anlatayım? ''

E: ''ya nazar ben orada değildim. Bana, sonra anlatırım dedin.''

Na:'' iyi bari lafı açılmışken onu da anlatayım'' deyip anlatmaya başlar..... ''ve işte böyle Elif'cim Tahir arabayı parçalar ve Nefes korkudan şoka girer.''

E: ''peki Tahir abi niye Nefes'e zarar vermekten vazgeçer.''

Na: ''içindeki merhamet ve kadınlara duyduğu sonsuz saygı.''

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin