Yaramazlık mı yapmak istiyorsun?

3.4K 126 0
                                    

Sabah erkenden uyanan Nefes kapı arkasında asılı duran gelinliğe mutlulukla bakmaya başladı. Gelinliği seçtikleri gün Tahir'le yaşadıkları komik olaylar aklına gelmişti.
##Flashback##
Sabahın köründe kapı kırılacak gibi çalmaya başladı.Koşarak kapıyı açtıpımda Asiye ablanın tüm enerjisiyle karşımda durduğunu gördüm.ana hala uyanamamıştım. "Buyrun, kime bakmıştınız?"
A: " kız mutluluktan kafayı mı yedin?haydi daha gelinlik seçecez."Gelinlik deyince Nefes'in gözleri parlar.
N: "tamam kahvaltı yapalım hemen çıkalım."
Deyip mutfağa doğru koşmaya başladığı anda Asiye'nin onu kolundan tutup, geriye çekmesi bir olur.
A: "kız ne kahvaltısı,sen gelinlik giyeceksin bu ara yediğine dikkat etmelisin."
N: "abla aç karınla okadar prova nasıl yapacam."
A: "o da doğru. Ozaman az yiyeceksin."
Ben,Tahir, Asiye abla ve kızlar  gelinlikçiye girdik. Etrafa bakarken bi gelinlik gördüm. önce yanından geçtim sonra aklıma Tahir'i birazcık delirtmek geldi ve alıp kabine gittim. Giyip Tahir'in karşısına çıkmamla Tahir'in çay bardağını üzerine dökmesi bir oldu ama sıcak çayı üzerine döktüğünü bile fark etmemişti hala.
N: ''Tahir iyi misin?Tahirrrrr''

Dememle kendine geldi
T: ''kızım bu ne hal? Herhalde beni düğünden vazgeçirmeye çalışıyorsun. Bana uyar direk evlendirme dairesine gidelim imzayı atıp hemen eve gidelim Nefes, bunu mu istiyorsunuz Nefes Hanım? ''Diye sordu haince bir gülüşle.

Ya ama ben onu utandırmaya çalışırken o beni utandırdı yine. Offff layarak kabine geçtim. Alt tarafı cesur bi gelinlikti. Sırt tarafı kalçalara kadar açık dekoltede göğüslerin yarısını gösteriyordu.
Sonra başka bi gelinlik alıp denedim daha normal bişey ama çok güzeldi ve dışarı çıktım.Tahir tam çayı görevlinin elinden alırken beni görmesiyle eli titremeye başlaması  bir oldu. Ben ''çayyyy ''demeye kalmadan Tahir çayı tekrar üzerine boşalttı. Ya Tahir deyip yanına gidince

T: ''kızım vicdansız mısın? Ne öyle birden çıkıyorsun?''

N: ''Tahir iyi misin?''

T: ''niye ki'' deyince bende  pantolon önünü gösterince

T: ''kızım ayıp herkesin içinde hem düğünden önce olmaz'' dedi

Ona bikaç tokat atıp ''sapıksın Tahir sapık. Ben onu mu diyorum 2 bardak çayı önüne döktün'' o fark etmemişti hala ikinci bardağı

T: ''ula ikinciyi hangi ara döktüm?''

Kızlar ve mağazadaki herkes bizim bu halimizd gülerken
N: ''Tahir ben bu gelinliği çok beğendim nolır bunu alalım.''

T: ''olur Nefes bende beğendim.''

N:'' Uff ya Tahir hemen reddettme ben çok beğend.... ne sen kabul mu ettin? Asiye abla doğru mu duydum?''

A: ''valla kuzum doğru duydun ben şoktayım.''

N: ''Berrak doğru mu??''

B: ''doğru Nefes'' dedi şaşkınlığını gizleyemeyerek.

N: ''Nazar ?'' 

Na:'' bende duydum''. Nefes tam dönüp gidecekken kabine, bi ses gelir arkadan''  ıhı ıhııı''

N: Nefes biran ''Allah kahretsin'' der sessizce be devam eder ''Eceeee aşkım doğru mu duydum ben?''

E: ''hııhh ece aşkım, bak yine beni unuttun. Bak kendimi keseceem en sonunda. kız siz niye bana görünmez muamelesi yapıyorsunuz. Lan ben bu sefer küstüm sizle.''Deyip kollarını göğsünde birleştirip arkasını dönünce

N: ''iyi bari Ece de küstüyse kendime başka bi nikah şahidi bulayım.''

E: küs şekilde sesini kontrol ederek cevap verir. ''Kız Nefes beni kandırmıyorsun değil mi?''

N: ''yok kız daha Yeni Tahir'le konuştuk değil mi Tahir, Tahir Tahir''. Nefes Tahir'e bakınca Tahir'in Nefes'in başka yerlerine baktığını görünce ''Tahir sen nereye bakıyorsun acaba? ''

T: ''şey fermuarı çok kaliteliymiş'' deyince Nefes gülmeye başladı. Nefes Tahir'in kendini geriye çektiğini gördü ve Ece'nin onun üzerine koşarak geldiğini gördü. Ece mutluluktan deliye dönmüştü ve hemen Nefes'in üzerine atladı ikisi de tam düşecekken arkadan bir el Nefes'i tutmaya başladı.

T: ''hayde inun da belum kopti.''

Deyince Ece indi Nefes'in kucağından. Nefes soyunma odasına gider ve gelinliği çıkarmaya çalışır ama fermuarı açamaz. Etrafına bakar bi tek Tahir'i görür
N: ''pişşt pşşt Tahir der sessizce bunu gören Tahir yerinde durur mu? Hemen koşar kabine.

T: ''noldu Nefes'im? Yaramazlık mı yapmak istiyorsun?''

N: ''Tahir bak kendine hakim ol tamam mı ? Fermuar sıkıştı aç onu. ''

Tahir yavaş yavaş fermuarı açmaya başlayıp Nefes'in sırtından öpünce Nefes önce kendinden geçti sonra da
N:''lan dur evlenmeden olmaz''deyip tam Tahir'i atacaklen kapıda Tahir'e intikam almak için

''Tahir orana sürekli çay döküp durma yakında bize lazım olacak.'' Deyince Tahir hiç olmadığı kadar kızarmıştı  ve elini saçlarının arasına daldırdı Nefes te bunu zevkle izliyordu. Artık gelinliği alıp çıktılar.

##flashback son##

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin