Nefes Kaleli

3.5K 123 9
                                    

Nefes'ten
Kuaföre gittik, gelinliğide orada giydim. Tam kapıdan çıkarken Tahir arabaya yaslanmış telefonla uğraşıyordu. Kapıdan çıktığım anda kokumu almış gibi başını kaldırdı ve beni gördüğünde telefon elinden düştü. Kendine gelince bir telefona eğildi sonra vazgeçti bana doğru geldi. Yine tam karar verememişti ve olduğu yerde durup elini saçlarının arasına attı. Telefonunu alıp yanıma koştu en sonunda. Onun bu hali beni güldürmüştü. Gülmek iyi gelmişti. Yanıma gelip
T: ''Nefes artık beni görmeye gelirsin.'' 
N: ''O ne be,Ne görmesi?''

T: ''Bu gelinlikle, bu güzellikle ben bu gece kesin katil olurum. Hapishaneye beni görmeye gelirsin.''Dedi gülerek.

Bende onun koluna vurup
''  Sen galiba iyi birşey söyledin. İltifat ettin dimi?'' 
T: ''iltifat nedur da? İş çıkarma başıma. Haydee deyip koluma girdi.''Artık Tahir'i o kadar iyi tanıyordum ki bu hödüklüklerinden bana iltifat ettiğini anlayabiliyordum.

Konağa geldik. Düğün konağın arka bahçesindeydi. Yangazlar ve kızlar harika iş çıkarmıştı. Bahçe mükemmel görünüyordu. Artık tüm misafirler gelmişti. Nikah memuru da gelince masaya oturduk.
NM: sayın Nefes zorlu Tahir Kaleli'yi eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
N: Evetttt
Nm: sayın Tahir Kaleli Nefes Zorlu'yu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
T: Evet
A: ayağına bas ayağına. Demesiyle Nefes Tahir'in ayağına bastı.
T; ula Nefess
Nefes defteri kaldırıp yerine geçecekken, Mercan Tahir'e yaklaşıp
Tahir kiminle evlendin bak gör deyip Tahir'in önüne bikaç fotoğraf bıraktı. Tahir Fotoğraflara tek tek bakıp benim önüme koyuyordu. Fotoğrafları alıp bakınca profesyonelce hazırlanmıştı. Biran ben bile kendimden şüphe ettim. Fotolarda ben Vedat'a sarılıyordum, onu öpüyordum. Tahir'e korku gözlerle bakıyordum ya bana inanmazsa diye. Tam açıklama yapacakken eliyle bana sus işareti yapmıştı.
N: Tahir
T: Nefes sus.
Demesiyle adeta yıkılmıştım. Tahir'in beni hiç dinlememesi çok zoruma gitmişti.Tahir o sırada Murat'ı çağırıp hararetli şekilde bişeyler söyledi ve bi yerleri gösterdi. Ben içimden Nefes mutluluğun bu kadarmış dedim.
O sırada Cemil beyler geldi. Tahir tam ayağa kalktı kolumdan tuttu beraber eve girdik ve Tahir başladı
T: Cemil abi biliyorsun sana saygı da kusur etmişliğim yok ama kızın Mercan gelip benim karıma iftira atamaz hem de düğünümde demesiyle ben ona hayran hayran bakmaya başladım
C: Tahir her kadar Mercan'a düşmesede ,ne iftirası bak fotolar burda dedi
T: Cemil abi fotolar sahte. Bi bak sözde Vedat'ın kolundaki saate deyince herkes saate bakınca kolundaki saatin Tahir'in saati olduğunu anladım.
T: bu saatten sadece bi tane var oda bende. Çünkü bu saati bana babam yaptı Cemil abiii. Şimdi kızınıda alıp burdan gidin. Bu seferlik Nefes'imin hatrına bişey demiyorum ama ikinci defa olursa affetmem.
Cemil ailesini alıp giderken Mercan da bana pis pis bakıyordu. Ben hayranlıkla Tahir'e bakarken, onu bana verdiği için Allah, şükrederken gözümden düşen yaşlara engel olamıyordum.
Tahir herkesin yanında bana dönüp
T; ula gurban olduğum o saati sırf onlara Fotoğrafların sahte olduğunu göstermek için anlattım. Yoksa ben sana inanıyordum en baştan.
N: Gerçekten inanıyor muydun?
T: Nefes sen benim kurban olduğumsun, seni artık kendim gibi tanıyorum.Böyle bişey yapacağın aklımın ucundan geçmez.
N: ama sen sinirlenince bana bi de sus deyince korktum beni dinlememenden korktum.
T: ula o sıra Fotoğraflara dikkatlice bakıyordum sırf sahte olduklarını kanıtlamak için. Ben hiç sana kıyar mıyım, seni dinlemeden yargılar mıyım deyince Nefes tam ağlayacakken Tahir onu öpmeye başlar
YM: ıhı ıhı düğün devam ediyor.
A: ula şimdi bırakın gece devam edersınuz o işe. Misafirler bekliy haydedeyince Nefes utancından kıpkırmızı oldu be hıçkırmaya başladı.
T : ula Nefes deyip içeri geçtiler. Tam içeri geçince horon başlamıştı Tahir Nefes'i tuttuğu gibi horona daldı be diğer Kaleliler de kızlarla katıldılar. Düğün bitince
A: hayde evluler içeri deyince Nefes utancından başını eğip hızla eve doğru gitmeye başladı evin kapısında Tahir Nefes'i durdurunca Nefes noldu bakışı attı. Tahir de hiçbişey demeden Nefes'i kucağına aldı ve odasına götürdü.
Tahir Nefes'e yaklaşırken
T: artık benden kaçamazsın Nefes Kaleli.
N: kaçanu vursunlar da
Deyip Tahir'i öpmeye başladı. Tahir önce şaşırdı sonra oda karşılık verdi. Halvetin detayına girmeyecem. Ve ilk gece öyle biter.

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin