Allah cezanı vermesin Ece

2.9K 123 2
                                    

Aslında yeni bölümü Pazartesi yayınlayacaktım ama NazlcanKaya974 hatrı için bugün yayınlıyorum .
————————————————————————
Bahçe de biraz dinlendikten sonra.
N: ''Evet arkadaşlar hayat öyküsünü anlatma sırası Berrak'ta. Seni dinliyoruz Berrak.''

B: ''ay bilemedim şimdi. Benim hayatım da ilginç bişey yok aslında ben İzmirliyim. Babam ben 3 yaşında öldü. Annem bana bakmak için temizliğe falan gidiyordu ama ben daha 5 yaşındayken annem temizlik için gittiği apartmanın 12. Katından düştü''bunu söylerken Berrak'ın sesi titredi. Fatih bunu fark edince Berrak'ın elini tuttu hemen. Berrak da ona aşık aşık baktı ve devam etti

''Akrabalarım hiçbiri beni kabul etmedi. Ne teyzemler ne amcamlar hiçbiri. O yüzden beni yetiştirme yurduna verdiler.Bazen koruyucu aileler gelip yurttan çocuk alırlardı. Ben ise her zaman arkalarından bakardım. Akşamları annemin bir hırkası vardı, ona sarılıp kokusunu içime çekerek gizlice ağlardım. Her zaman beni sevecek, saçlarımı tarayıp okşayıp hikaye anlatacak anne baba hasreti çektim. Neyse Sonra liseyi sağlık lisesinde okuyup hemşire oldum. Ve buraya tayinim çıktı. Burda da hayatın bana en güzel süprizlerinden biriyle karşılaştım Nefes, Nazar ve Eceyle tanıştım.''
Fatih yanında öksürünce
'' Birde tabii ki En büyük şansım Fatih ile tanıştım.''

YF: ''Deniz gözlüm, bundan sonra annen de baban da ben olacam. Sana hiç okunmayan masalları ben okuyacam. Saçlarını da ben okşayacam ama saçını taramaya söz veremem. ''Deyip Berrak'a iyice sarıldı.

A: ''ula bizum yangazlara bak sen. Yangazların içinden romantik adamlar çıkti.''Deyip gülmeye başlayınca herkes güldü.

N: ''Asiye abla tabii. Bir tek Tahir hödük geldi hödük gidecek'' deyip, Tahir'e dönüp en güzel gülüşünü bahşedince Tahir Nefes'in gülüşüne daldı. Birkaç dakika sonra

A:'' Tahir ağzını kapat, senin şu anda birşey söylemen gerekiyor paşam. ''

T: ''hı ne dedin Murat?''

Ym; ''valla ben bişey demedum. İkizum sen mi dedin bişey?''

YF: ''alakası yok. Ben Ece'den şüpheleniyorum. ''

E: ''ne alakası var Nefes Tahir enişteme romantik olmayan hödük dedi.''

T:'' Nefes aklımdan geçenleri canladırmaya kalksam, görürsün romantizmi. Ama ben evlenmemize saklıyorum onları.''

N: ''Tahirrrrr. ''Deyip bi tane vurdu.

E: ''arkadaş ben diyorum ben üvey arkadaşım diye. Niye kimse bana sormuyor hayatımı ?Zaten burda sap gibi kalmışım, Balım kankamda içeri gitti. Tek kaldım.''

N: ''tamam haydi sıra Ece'de.''

E: Heyecanla lafa girdi:''Diyarbakır'da doğdum, orada okudum.Üniversiteyi de Kayseri de okudum ve buraya atandım. Burda da kızlarla tanıştım.''

T: ''bu kadar mı?''

N: ''Allah cezanı vermesin Ece bari trip atmasaydın sormadık diye, keşke sormasaydık.''

Herkes gülmeye başladı.
S:''Hayde oğullarım ve gelunlarım yarın düğünümüz var. Herkes iyice uyusun dinlensun haydeee.''Deyince herkes evlerine dağıldı.Tahir Nefes'i kapıdan girmeden yakaladı

T: ''Nefes yarın akşamı iple çekiyorum'' dedi.

N: ''ben de Tahir. Evleneceğimiz için çok mutluyum.''

T: ''o da var tabii.''

N: ''tabii?''

T: ''ben daha çok evlendiğimiz günün ve sonraki günlerin gecesini merak ediyorum.''

N; ''niye noldu ki o gecelere''demeye kalmadan Tahir'in hain sırıtışıyla ne demek istediğini anladı ve hemen kapıyı kapatmaya çalıştı. Tahir kapıyı tuttu ve Nefes'i kendine çekip öptükten sonra

''Nefes'im en fazla bu gecede kaç. Artık benimsin yarından sonra.'' Ve kapıyı bıraktı Nefes kapıyı kapatıp odasına çıktı ve yarın için heyecanlı bekleyiş başladı.

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin