Kuleye Saldırı

1.4K 52 0
                                    



Ym: ''İyi akşamlar.
''  
N: ''İyi akşamımız kalmadı sayende Murat.''

Ym: ''Nefes biliyorum dışarıdan çok kötü görünüyor ama Nazar'ı da çağırın açıklayayım size.''

N:''Nazar gelemez. Biraz önce çatışmadan çıktı da.''

YM: ''Ne çatışması? Şube de mi şimdi?''

A: ''Ne şubesi kız senin yüzünden memleketi terk etti''. Deyip olanları anlattı. 

T: ''oğlum sen nasıl böyle bir şey yaparsın? ''

Yf: ''hani aşıktın,seviyordun bu kızı?''

Ece: ''o kız o kadar şey yaşadı.''

El:''Bence herkes biraz sakin olsun.Bence Murat'ı bir dinleyelim.''

N:''Böyle bir şeyin açıklaması mı olur?''Murat duyduklarıyla birlikte tamamen kendini kaybetti ve sinirinin tüm vücudunu ele geçirmesine izin verdi.Gözleri kapalı iki dakika bekledi ve sinirlerine yol verdi.

Ym: ''Allah kahretsin,Allah kahretsin. Lan bir kere dinleyip öyle karar verin lan bir kere. Hiçbirinizin aklına bile mi gelmiyor benim böyle bir şey yapmayacağım? Hiç mi tanımadınız beni?Bu mu lan yani aile,kardeşlik? İnsanın sizin gibi ailesi oldukça düşmana ihtiyacı kalmıyor. Sağ olun.''

Deyip elindeki kayıt cihazını masaya bırakıp çıkacakken evden;
Ym:'' Nazar' a da söyleyin,bundan sonra benim bana güvenmeyenlerle işim olmaz.''

Tahir cihazı açtı.
Ym:''Ya beni hiç dinlemediler bile.Bir kere bile sormadılar sen yaptın mı yapmadın mı? ''Murat sarhoştu yada taklidi yapıyordu anlaşılan.

Al:'' aman boş ver onlar kaybeder.''

Ym: ''Sen nasıl yaptın peki? ''

Al: ''Normal de anlatmazdım ama sarhoşsun zaten sabaha bir şey hatırlamazsın.''Deyip olanları olduğu gibi anlattı.

Kaleliler şok içinde olanları dinledi. Hepsi yaptıkları hatanın farkındaydı ama ne yapacaklarını ne diyeceklerini bilmiyordular.Elif sessizliği bozdu.
''  Size dinleyelim dedim ama biz ne yaptık üstüne üstüne gittik.Direk yargıladık hiç sormadık bile. Şimdi nasıl düzelteceğiz bu durumu?Bu arada bu kaydı Nazar'a da dinletmeliyiz .''  
Yf: ''Murat'ı paramparça ettik. Ömür boyu affetmez.''

T: ''affedecek ama biraz zaman lazım hepimize.''

N: ''ben kaydı Nazar'a yolluyorum''. Deyip Nazar'ı aradı.

Na: ''Nefes ne oluyor gece gece?Zaten 1 saat sonra nöbete gideceğim.''

N: ''Nazar sana bir kayıt gönderdim onu acilen dinle.''

Na: ''Kötü bir şey mi?''

N: ''Dinle ve sen karar ver.''Deyip telefonu kapattı.

Nazar kaydı dinledikten sonra gözyaşlarına engel olamadı.''Ben ben Murat'ı boşuna mı suçladım? Olanları düşünüyorum da onu bu kadar kolay nasıl suçladım?Allah kahretsin hemen dönüp gönlünü almalıyım. ''

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin