Yine mi Dolap Mevzusu

1K 47 1
                                    

Karaca:''Abla bu fotoğraf ne böyle?'' dedi gülerek. Tahir fotoğrafı eline alıp bakınca kahkahalarla gülmeye başladı. Bense iyice merak etmiştim. Tahir fotoğrafı bize çevirince ''tanıştığımız gün Tahir yemek yaparken bizde gizliden izliyorduk. Ardından şu Yangazlardan biri düşünce bizde yere yığıldık o anda Tahir de hemen fotoğrafımızı çekti''.Ama ben ayrı gülüyordum,Mustafa abiyle Asiye ayrı gülüyordu. yangazlar zaten gülmekten karınlarını tutuyordular.

Asiye:''Ben o güne kadar Tahir'in yumurta kırdığını bile görmemiştim. Ama adamın içinden aşçı çıktı resmen.''

Saniye:''O aşçıyı da benim güzel gelinim çıkardı ortaya.'' Gülümseyip Saniye'nin elini öptüm. O sırada kapı çaldı. Karaca gidip kapıyı açtı. Herkes bahçede geleni merakla beklerken içeri bi kadın girdi.

Nefes:''Kamuran teyze hoş geldin'' dedi ve kalkıp sarıldım.

Kamuran:''Hoş buldum kızım. ''

Nefes:''Nasılsın? Daha iyi misin? Doktor ne dedi?''

Saniye:''Hayurdur Kamuran ne doktori?''

Kamuran:''Kız saniye gelinin senden çok ilgileniyor benimle. Nasıl arkadaşsın sen? Ya geçenlerde çarpıntım vardı diye doktora gittim onu soruyor. Valla kızım doktor bir şeyler dedi ama bilmiyorum. Sanki hep aynı şeyleri söylüyorlar,anlamıyorum.''

Nefes:''Sen merak etme. Ben hastaneye gittiğimde doktorunla konuşurum. Sana haber veririm.''

Kamuran: Sağ ol kızım. Ahh ahh ne olurdu şu deli Tahir'le değilde benim oğlanla evlenseydin. Bak hala şansın var'' dedi Tahir'e bakarak. Tahirse sadece güldü.

Nefes:''Yaa Kamuran teyzem insan alt tarafı duran kalbi çalıştırdı diye gelin alınır mı?''

Hüseyin:'' Öyle söyleyince bence alınır'' dedi

Kamuran:''Haah,bak alınırmış deyince''

Tahir:''Hüseyin hayırdır derdin ne senin? Beni mi boşatacaksın? Allah korusun eğer ben boşanırsam hele ki senin yüzünden boşanırsam,kardeşimi sana verir miyim?''

Hüseyin:''Ya Kamuran teyze öyle bir şey olabilir mi Allah aşkına. Bu kız doktor doktor. İşi hayat kurtarmak. Her hayatını kurtaranın gelini mi olsun Allah aşkına. Bu kızda sevdiği adamla evlenmiş işte ne güzel.''

Tahir: ''Aferin bak şimdi gözüme girdin.''

Karaca:''Lan Hüseyin sen çok mu istiyorsun Rüya ile evlenmek?'' Hüseyin Rüya'ya bakıp çokkk dedi

Rüya:''ayy galiba eriyorum şu anda'' deyince herkes gülmeye başladı.

Kamuran:''Sen sus eşek kadar olmuş hala büyüklerinle nasıl konuşman gerektiğini bilmiyorsun.Rüya'yı gösterip kızım sen bekar mısın?'' diye sorunca

Hüseyin:''Kamuran teyze,Kamuran Teyze o benim sözlüm. Aman diyim'' dedi sert şekilde

Rüya: ''Tamam Hüseyin sakin.''

Hüseyin:''Ne sakini baksana teyze birini almadan gitmeyecek.''

Akif:''Karaca sen içeri geç bence.''

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin