Asiye organizasyon şirketi

3.7K 142 2
                                    

T: Nefes sen çok ku kıskandın beni?
N: ben seni niye kıskanayım ki? Hem ben senin neyin olarak kıskanıyorum. Sadece komşunum.
T: ula nasıl sadece komşumsun. O kadar beraber uyuduk, beni kızlardan kurtardun da.
N: Uyuma kısmı sen hastaydın diye. Kızlardan kurtarma da Asiye abla ben o kuzları elti istemiyrım dediği içindi. Deyip kalkıp mutfağa gitti. Ardından Nazar ve Berrakta gitti.
E: lan giderken bana da haber versenize. Arkadaş bunlarda bana iyice dış kapının mandalı muamelesi yapıyorlar. Hayır yüzsüz olmasam alınacam artık. Deyip o da gider.
T: ula yenge bu gızlar bizden ne istiy?
A: ula kot kafalılar siz bu kızları seviy misiniz?
Hepsi: hee
A: hooo. Der dalga geçerek ula ozaman çıkma teklif etsenize
T: bu midur yani. Ozaman ben hemen teklif edim de ılsun bitsın. Tam kalkacakken Asiye kafasına çay kaşığı fırlatır.
A:ula Tahir kız bışuna demiy hödük diye. Önce onları şık bi restorana akşam yemeğine götürün. Sizde şık giyinin tabii. Orada yavaştan konuyu açarsınız.
Yangaz Murat: abla emin misın şık bi restorana Nazar'ı götüreyim mi. Kız daha çok Mahmut abi gibi esnaf lokantası seviy gibi geldi bana.
A: ula mal Yangazım benım. Kız sevmeyebilir restorantı ama böyle önemli şeyler için önemli mekan lazumdur.
Y.F: yenge ben yarın akşam için ....... restoranında yer ayırdım bile nasıl, uygun mu?
T: ula sabahtan beri bizim yanımızdasım ne ara ettun oni.
Y.F: abi görmedun mi kız nasıl kıskandı ve sahiplendi beni. Ben bu kızı kaçırmam.
Y. M: ula ikizuma bak benim, hanımcı olmuş bile.
A: Aferım benim yengema çok güzel düşünmüşsün. Uygundur. Şimdi kızlar evleruna gittiler. Sizde mesaj atıp yarın akşam sana önemli bişey demek içun yemeğe davet ediyorum yazın.
Asiye hiçkimsenin bişey yapmadığını fark edince bağırarak
A: ulaaa yazsanuza dedum.
Herkes 1 dk. İçinde mesajı yazıp yolladı. O sırada Asiye'nin telefonuna mesaj geldi mesaj Mustafa dan
M: asiye yarın akşam sana önemli bişey diyeceğum benimle yemeğe çıkar misın?
A: Yaa Mustafa'm sen beni yemeğe mi çıkaraysun?
M: tabii asiyem ha bunlar dışarda eğlenurken sen burda anamla mı oturacan. Gidecez önce güzel bi yemek sonra sinema sonrada sahilde elele dolaşıruz deyince
Asiye koşup Mustafa nın kucağına zıplar
M: oyy Asiye'm oyy
A: ney Mıstafa'm neyy
T: neysa Asiye organizasyon şirketi ben yatayrum. İyi geceler

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin