Bilgisayarlar

1K 48 4
                                    

Hüseyin: ''ne diyorsun Rüya? Ne kundaklaması?''  
Rüya: ''Birileri dükkanıma molotoflarla saldırmış.''

Hüseyin:''Kalk gidip bakalım. Bir dakika istihbarat korumuyor mu orayı? Rüya,Rüya!!''

Rüya: ''Evet ama tam nöbet değişimi sırasında saldırmışlar.''

Akif:''Her gün aynı saatte mi değişim?''

Rüya: ''Hayır tedbir amaçlı farklı saatlerde oluyor.''

Tahir:''Dün bizim evi yaktılar bugün dükkanı. Ne tesadüf ama!!'' Hüseyin bir Tahir'e bir Rüya'ya baktı

Hüseyin: ''O zaman seni ve diğerlerini deşifre mi ettiler? Ve istihbaratta köstebek var. Maşa olarakta Turgut'u mu kullanıyorlar yani?''

Rüya:''Tabii yaa. Telefonu da o yüzden korumalıydı.''

Karaca: ''Ee benimle derdi neydi bunun?''

Nefes: ''Truva atı. Turgut içinize girecek ve fırsat bulduğu anda Rüya'yı kaçıracaktı.''

Rüya:''Benim diğerlerine haber vermem gerekiyor. Deşifre oldularsa canları tehlikede demektir.''

Hüseyin: ''iyi de nerede olduklarını bilmediğini söylemiştin. ''

Karaca:''Adreslerini bilmiyorum ama sürekli temas halinde olduğumuz sadece bizim kullandığımız bir platform var internette.''

Elif: ''WhatsApp grubu gibi.''

Rüya:''En basit açıklaması o ama o platformu kimse ele geçiremez. Mesaj sayfasını kapattığın anda mesajlar sonsuza kadar silinir. Bunun içinde dükkandaki bilgisayarlara ihtiyacım var.''

Hüseyin:''İyi de dükkanda hiç bilgisayar yoktu ki.''

Rüya:''Doğru dükkanda yoktu. Ama benim gizli yerimde vardı. ''

Asiye:''Kız senin gizli yerin mi vardı?''

Rüya:''Asiye abla ben Hüseyin ve sizlerle tanışana kadar dışarı çıkmıyordum. Herkes bana soğuk,asosyal bir insanmışım gibi davranıyordu.Bana bir tek siz doğal ve samimi davrandınız.''

Akif:''Ben de diyorum bu kız nasıl Hüseyin'e baktı,yokluktan demek ki'' deyip gülmeye başladı. Hüseyin tam ona vuracakken

Rüya:''Hiçte bile ben Hüseyin'in kalbine aşık oldum'' deyip elini tuttu.''Neyse Bende her zaman insanlardan kaçardım,yapmacık tavırlarından tiksinirdim. Bu yüzden dükkanın altında gizli bir yerim var benim. Sığınak gibi. Boş zamanlarımda sürekli orada çalışırdım. Ama benim o bilgisayarları almam lazım. ''

Hüseyin:'' Burda yeni bilgisayar alırsın. Tehlikeye gerek yok.''

Rüya:''Olmaz. O bilgisayarlardan şu anda Türkiye'de istihbarat da dahil hiçbir kurumda yok. Dünyada da çok nadir bulunur. Sadece birkaç kişi de var.''

Murat:''Oha nasıl bilgisayarlar onlar?''

Rüya: ''Parçaları ben özel aldım. Çoğunu yurt dışından kendim gidip aldım. Normal bir bilgisayar bir filmi 12 saatte indiriyorsa bu bilgisayarlar 5 saniye de indiriyor. En basit örneği bu.''

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin