16K'ya Selam Yeni Bölümlere Devam——
Günler sonra Kaleliler Trabzon'a dönmüştüler. Düğünü Bingöl'de yapmışlardı.
Murat kapıyı açıp kendini direk kanepeye attı.
''Ohh be dünya varmış.''
A: ''oyy valla bacaklarım koptu. Nedur bu yolculuk.''Elif ise kapıda çekinerek duruyordu. Yeni hayatının ilk adımını bu kapıdan atacaktı ama çekiniyordu. Fatih bunu fark etti ve yanına gelip
'' Çekinme artık Burada yaşamaya alışmalısın. Hem bence o kadar kötü görünmüyor. ''Dedi gülerek. Elif'te gülerek ''kötü değil ama insan çekiniyor ister istemez''N: ''çok mantıklı konuştu valla helal olsun.''
Yf: ''Nefes sen bizi mi dinliyorsun ayıp ama yaa.''
T:'' ula manyak kapı ağzında konuşuyorsun ondan dinliyor. Sanki yatak odalarını dinliyoruz.''
Elif yatak odası lafını duyunca utançla bavulunu alıp içeri gitti.
Murat ile Nazar odalarına giderken
Na: ''Murat beni içeri kucağında taşıman gerekiyor adetler böyle.''Ym: ''arkadaş bir daha il dışından kızla evlenirsem ne olayım. Bu nedur da orada taşıdık burada taşıyorum belim koptu.''
Na: ''demek öyle Murat efendi sıkıldın ilk günden? O zaman al bu yastıkla yorganı yallah aşağı haydee.''
Ym: ''Nazar şaka yapıyorsun değil mi? İlk günden odadan atılmak nedir?''
Na: ''yallah.''
Murat sıkılarak aşağı iner. Herkes Murat'a bakıp gülmeye başlar. Murat'ta olanları anlatınca.
N: ''Murat sen hakikaten gerizekalısın. Yeni geline böyle birşey söylenir mi?''A: ''Ben anlamadım bu sonradan mı böyle oldu yoksa doğuştan mı böyleydi ana?''
S: ''sonradan oldu. 12 yaşında çatıdan düşmüştü ozaman oldu galiba.''
T: ''hayde şimdi kanepe de yat.Hayde karucum biz odamıza gidelim. Yiğit hayde aslanım gel.''
Yf: ''Haydi Elif, gel kurtarayım seni bu maldan.''
Kapının önüne gelince Fatih kapıyı açtı. Ama sonra hemen kapattı.
'' Allah kahretsin''
E: ''noldu''Yf: ''ya Elif Nazar'ı istemeye gelirken benim aklımda evlenmek yoktu biliyorsun.''
E:''Evet.''
Yf: ''o yüzden odayı biraz dağınık bırakmış olabilirim. Şimdiden kusura bakma.''
Elif Fatih'in bu telaşlı ve utanmış haline gülmeye başladı. Ve ardından odaya girdi.
E: ''ohaaa resmen savaş çıkmış burda.'' Sonra Fatih'in iç çamaşırlarını fark edince anında arkasını döndü.
Yf:noldu Elif?
E;şu çok özel şeylerini ortadan kaldırsan?
Yf: ''iki dakika dur hemen topluyorum'' deyip çamaşırları topladı. ''Tamamdır dönebilirsin.''E: ''Fatih nasıl yaşayabiliyordun böyle?''
Yf: ''ne bileyim küçüklükten böyle alıştım. Yengem hergün kızar ama ben odaya girmesine izin vermiyorum. Benim özelim sonuçta. ''
E: ''bana niye gösterdin ozaman?''
YF: ''ee sen benim karımsın o yüzden.''
Elif utanarak ortalığı toplamaya çalışan Fatih'e bakar. Fatih kıyafetleri tuttuğu gibi dolaba fırlatıyordu.
E: ''Yeter, dur Fatih. Elbiseleri katlettin.''