Yf:"Berrak ben geldim bitanem." Deyip mezarın yanına oturdu.Biranda yanında beliren Berrak'a bakıp gülümsedi.
B: "Yine mi geldin?"
Yf: "Bakıyorum da sıkılmaya başladın benden."
B:"Sıkılma değilde böyle sık sık gelmeye devam edersen Mustafa abi seni kovacak ona göre."
Yf: "Berrak aile şirketinin en güzel yanı ne biliyor musun?"
B: "nedir?"
Yf: "Aile şirketi olması. Yani kovamıyorlar. Ama laf sokuyorlar. O ayrı."
B: "Tabii sende o yüzden rahatsın. Bu arada yine mavi tişörtünü giymişsin?"
F: "tabii giyecem sonuçta sen aldın."
B:"Fatih 1 aydır aynı tişörtü giyiyorsun. Artık koku beni bile rahatsız etti düşün. Bak şu ileri de Melahat abla var. Geçen gün,söyle o Fatih'e o tişörtle gelmesin,tansiyonum çıkıyor dedi. "
F: "hakikaten mi?"
B: "Valla ölü kadını bile isyan ettirdin düşün."Deyip gülmeye başladı.
Fatih de ona eşlik etmeye başladı.
B: "Bilseydim daha fazla tişört alırdım sana."
Yf:"Neyi bilseydin?"
B: "Yılbaşı piyango sonuçlarını, neyi olacak öleceğimi bilseydim."
Yf:"Hatırlatma şunu."
B:"Tamam kızma çakırgözlüm."
Yf: "Ne ölüsü işte yanımdasın. Kanlı canlı."
B: "Fatih sende bende biliyoruz canlı kanlı olmadığımı.Ve buna bir son vermelisin artık."
Yf:"Neye?"
B: "Akşamları burada uyumaya ve her gün beni görmek için gelmeye yani mezarımı."
Yf: "Ben buraya gelmezsen yaşayamam. Berrak benden bunu isteme."
B:" Sanki şimdi yaşıyorsun. Ruh gibi ortalıkta dolaşıyorsun. Ne kimseyle konuşuyorsun,ne doğru düzgün bir şeyler yiyorsun. Söylesene Fatih seninle benim aramdaki fark nedir?"
Yf: "Ne farkı?"
B:"Fatih hani ben ölüyüm ya. Ne birşey yiyorum,ne kimseyle konuşuyorum. Aramızdaki fark nedir?"
Yf: "Aramızda fark yok zaten sen oradasın ben burada. Karanlığın içine hapsoldum."
B: "Fatih o karanlığı sen yarattın.Ondan çıkmakta senin elinde. Bunu biliyorsun."
Yf: "Bilmiyorum. Artık bu karanlıkta sana kavuşacağım günü bekliyorum."
B: "Yani belki 100 yıl sonra öleceksin,hala mı karanlıkta yaşayacaksın?"
Yf:"Evet."
B:"Yani kendine de,bana da,ailene de bu eziyeti reva görüyorsun?"
Yf:"Elimden başka bir şey gelmiyor. Ama istersen kavuşma sürecini hızlandırabilirim."
B: "Nasıl olacak? Fatih saçmalamayı kes. İntihar ettiğin anda ikimizde sonsuza kadar ayrılırız. Sonsuza kadar anladın mı? Hem ailene bunu yapmayı nasıl düşünürsün?"
Yf: "Tamam sakin ol. Sadece sesli düşündüm."
B: "Fatih sen mümkünse düşünme canım. Çünkü düşününce saçmalıyorsun.Fatih ölüye bile trip attırdın ya helal olsun.Şimdi git ve düzelmeden gelme. Gemiye çık falan ne bilim. Haydi görüşürüz."
——
N:"Tahir sence yine burada mı?"
T: "Zaten son zamanlarda başka yerde değil ki. Aha bak orada. "
N: "Kimle konuşuyor?"
T;"Kimse yok yanında."
N:"Kendi kendine mi konuşuyor?"
T: "şimdi anlarız" biraz daha yaklaşırlar.
Yf: "Tamam sakin ol. Sadece sesli düşündüm."
Nefes ağlamamak için eliyle ağzını kapatır.
T: "Fatih"
Yf:"Abi, yenge siz ne zaman geldiniz?"
T: "Haydi eve gidelim."
Yf: "Gidelim Zaten yapacak birşeyim kalmadı."
Fatih Nefes'in koluna girdi ve söze başladı
Yf:"Nefes senin bu arkadaşın bana fırça atıp kovdu."
N:"Neden?"
F: "Neymiş kendimi dünyaya kapatmışım, kimseyle konuşmuyor muşum."
N;"Eeee kız haklı. Hayattan soyutlandın resmen. Artık varla yok arasında birşeysin.Kovdu dedin?"
Yf: "Kovdu,git düzelmeden de gelme dedi."
N:"Aferin ona. Doğru demiş. Sende düzel artık aaaa"
T: "tamam geldik hayde inin. Fatih salona geç bekle konuşacaz."
Yf: "Abi ben odaya gitseydim."
T: "Fatih salon."
Yf:"Tamam"
T:"İyi hepiniz buradasınız. Fatih tamam acın büyük anlamaya çalışıyoruz.Ama sen iyi değilsin. Acını paylaşmadan azalmaz."
M: "Oğlum bak giden gitti. Yeter kendine de bize de çektirdiğin acı yeter. Ne olsun istiyorsun? Kendini yedin bitirdin,anneni,beni şu aileyi yedin bitirdin. Tamam bu anan da ölsün gitsin senin derdinden bunu mu istiyorsun?Tamam o da ölsün ben de öleyim hepimiz gebererim derdimizden, giden geri gelecek mi?gelecek mi?"
Yf:"Gelmeyecek abi bunu hatırlatıp durma. "Dedi soğuk şekilde.
T:"Fatih,konuş içinde ne varsa dök ortaya. İlla hepimizle değil Murat ile konuş Nefes ile konuş ama konuş. Ama sen gidip mezarlıkta kendi kendine konuşuyorsun."
Yf:"Sonuçta konuşuyorum."
T:"Berrak ile konuştuğunu düşünüyorsun."
Yf:"Berrak orada benimle konuşuyor."
Ece:"Berrak değil senin acın,bilinçaltından sana görüntüler gösteriyor. Bu da sana onun gerçek olduğunu düşündürüyor. "
Yf:"Ama bana iyi geliyor."
Ece:"İyi gelmiyor seni günden güne dibe çekiyor.Karanlığa çekiliyorsun artık.kısa vadede sana iyi gelebilir ama uzun vadede iş psikolojik sorunlara yol açar."
Yf:"Bilmiyorum kurtulmak istiyorum bu karanlıktan. Ama nasıl yapacağım bilmiyorum."
Ece: "Kendini oyalayacak birşey bul.Şirkete git, gemiye çık."
Yf:"işe yarar mı?"
Ece:"Yarayacak ama sende çaba göster."
Yf:"Tamam o zaman Kaleli-3 ü ben alıyorum. Abi ne zaman demir alacak."
T:"3'ü alma diğerlerini al."
Yf:"Yok abi iyi gelecekse en zorunu yapmalıyım."
M:"Tamam 3 gün sonra hazır ol."
Yf:"Tamam."
N:"Fatih iyileşmeden gelme."
Yf:"inşallah."