nasıl da tanıyor kocasını

3.4K 122 7
                                    

Düğüne henüz 3 gün vardır. Tahir söz nişan düğünden dolayı biriken işlerini halletmek için sabah erkenden şirkete gider. Nefes uyandığında saatin 12'ye geldiğini görür. Kahvaltı hazırlamak için aşağı iner. Kahvaltı hazırladıktan sonra kızları çağırmaya gider. Nazar nöbetçidir 2 de nöbeti biter. Bu yüzden diğer kızları çağırır beraber kahvaltı keyfi yaparlar. Sonra Nefes çivra'ya gitmek için hazırlanıp çıkar. Çivra'ya gelip kayalıklara oturur ve huzurlu şekilde denize bakmaya başlar. Bi süre sonra arkadan ayak sesleri gelmeye başlar. Nefes'in arkasını dönmesiyle Vedat'ın Nefes'i kolundan yakalaması bir olur.
V: ''merhaba aşkım.''

N: ''lan tövbe de ne aşkı. Allah yazdıysa bozsun. Bak bi an yanlışlıkla hayal ettim senin sevgilin olduğumu da midem bulandı.''

V:'' Nefes bu adam sana iyi gelmiyor. Bak senin terbiyeni bozmuş. Ağzın çok bozulmuş bir tanem. ''

N: ''yok benim ağzım bir tek şerefsizlere bozuktur. ''

V: ''ama merak etme benimle evlendiğin zaman eğitimini verecem senin.''

N: ''hoşt lan köpek. Sen kime eğitim veriyorsun. Sen önce doktora gitte kendi psikolojini düzelt.''

V: ''Ben gayet iyiyim. ''

N: ''Vedat kafandaki yara hala geçmedi mi ''deyip gülünce Vedat sinirlenir ve Nefes'e tokat atmak için elini kaldırır ama eli havada kalır. 

T: ''Yavaşşşş. Sen kime el kaldırıyorsun ''deyip. Vedat'a bi tane yumruk atar Vedat geriye doğru düşer. Ve adamlarına bağırır.

V: ''yakalayın ikisini de''

Adamlar Tahir ile Nefes'e doğru koşmaya başlayınca Tahir Nefes'i arkasına doğru çeker ama Nefes arkada kalmaz gelen adamlardan birine yumruğu çakar.
T: ''Nefes Nefes lan. Geride dursana. Neyse güzel çaktın ama'' deyip ikisi de adamlara dalınca adamlar geri çekilir ve bıçak çekerek üstlerine gelirler.

V: ''Tahir biliyor musun neden silah değilde bıçakla geliyorlar''

T:''sence umrumda mı Vedat?''

N: ''bence değil Tahir.''

T :'' uyyy nasıl da tanıyor kocasını'' deyip Nefes'e doğru gülümseyince Nefes de Tahir'e gülümser

T: ''Nefes etma da''

N: ''noldu ki Tahir ?''

T: ''sen bu kadar güzel gülümserken bu adamlarla nasıl kavga edeyim?''

V: ''Ya çok pardon bölüyorum ama isterseniz bizim olmadığımız zaman devam edin.''

N: ''adam haklı pardon adam dedim şerefsiz haklı.''

T:'' peki sen devam et Vedet.''

V:''ne diyordum hah çünkü seni yavaş yavaş öldürücem bunu da Nefes'e izletecem ki bi daha bana karşı gelmes...''

T: ''Vedat çok boş yapaysun hayde icraat''

Deyince adamlar hep birlikte saldırıllar. İki kişi Nefes'i uzun bi boğuşmanın ardından yakalarlar. Nefes'in yakalandığını gören Tahir o tarafa doğru yönelir ama bi anda olduğu yerde kalır
N: ''Tahirrrr ''

Tahir sırtından yediği ard arda bıçak darbeleriyle sendelerken dönüp arkadaki adama sert bi şekilde vurdu. Sonra bi adamda Önden tam karın boşluğuna bi bıçak sapladı Tahir artık gücünü kaybetmişti. Ayakta duramıyordu ve dizlerinin üstüne çöktü.
T: ''Nefes özür dilerim. Ben seni koruyamadım.''

N; ''Tahir öyle deme herşey güzel olacak.''

O sırada Vedat arkadan bıçakla geldi ve bıçağı Tahir'in boynunda dolaştırmaya başladı
N:'' bırak lan Tahir'i Allah'ın cezası pislik.''

V: ''olmaz öldürmeden bırakmayacam. Demiştim sana.''

N: ''Vedat yapmaaaaa ''diye bağırdı ama Vedat bundan daha da zevk alır gibi sırıtıyordu.

V:'' elveda de eski aşkına. Elveda Tahir görüşmemek üze....''

Tam cümlesini bitiremeden bi el silah sesi duyuldu Nefes'in sesi duymasıyla gözlerini Tahir'den kaldırıp Vedat'a baktı. Omzundan kan akıyordu.
V: kim bunlar? Kimm kimm ?
Nefes silahın ateşlendiği yere bakınca Nazar'ın elindeki silahı yavaşça yere indirdiğini gördü. Ve yanında Murat'ı da gördü. yanındaki iki adamın şaşkınlığından yararlanıp ikisindende kurtulup Tahir'in yanına koştu. Murat ile Nazar bu tarafa doğru koşmaya başladı.
N: ''Kimse kıpırdamasın, polis''. Demesiyle Vedat adamlarıyla arabalara binip kaçtılar. Tahir Nefes'in güvende olduğundan emin olunca kendini Nefes'in kollarına bıraktı.

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin