HİKAYEYİ BURADAN DEVAM ETTİRME KARARI ALDIM.DİĞER HİKAYEDE PAYLAŞTIĞIM BÖLÜMLERİ BİR SEFER DA PAYLAŞACAĞIM.GERİ KALAN BÖLÜMLERDE HAFTA DA İKİ BÖLÜM OLARAK PAYLAŞMAYI DÜŞÜNÜYORUM.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eve geldiklerinde herkes sessizce odalarına gitmişti.Nazar odaya girer ama girmesiyle çıkması bir olmuştu.Ve salona iner orada uyumaya çalışır.Sabah Asiye kahvaltı hazırlamak için Nefes ile beraber aşağı inip kanepede uyuyan Nazar'ı görürler.
A: '' Aa deli kız burada kanepe de uyumuş ''
N: '' Ne yapsın abla şu anda o oda cehennem gibi geliyor ona.Nazar haydi kalk kahvaltı hazır. ''
NA: '' Tamam uyandım. ''
deyip masaya geçerler.Nazar bir taraftan kahvaltı yaparken diğer yandan dosyayı sesli düşünmeye başlar.
NA: '' Cem Murat'ı Faruk üzerinden sıkıştırıyor.Düğünde çıkan olaylar,sonra araba takibi meselesi var.düğünde Faruk yüzünden kavga çıktı zaten.''
A: '' Valla kız kafayı yedi.Kendi kendine konuşmaya başladı.''
N: '' abla dur Nazar'ın düşünme şekli böyle eğer dışından konuşmaya başlarsa birşeyleri birleştiriyor demek ki.''
NA: '' Takip meselesi o yol neresiydi Tahir abi?''
T: '' HII?haa orası şirkete giden yol ama ne...''
NA: '' Tabii ya faruk oraya özellikle geliyordu ve kendini kameralara gösteriyordu.O zaman faruk'da işin içindeydi.Ama bu adam gerizekalı mı kendini öldürtecek plan yapsın.Cem ile Faruk arasındaki bağlantıyı çözmem gerekiyor.Mustafa abi''
A: '' Aha şimdi de Mustafa'ma sardı.''
M: '' Bİ dakika asiye.Buyur bacım.''
NA: '' Senin tayfadan birkaç kişi bana lazım.Ama irregal işler için kullanacam haberin olsun.''
M: '' Tamam bacım.Faydası dokunacaksa.''
NA: '' Tahir abi bu Trabzon da yasa dışı işler hakkında bilgisi olan kimse var mı,tanıdığın?''
T: '' yasadışı? ''
NA: '' Uyuşturucu,kumar,insan kaçakçılığı,cinayet,mafya aklına ne gelirse.''
T: ''Var birkaç tanıdık.''
Na: '' Tamam onlarla konuşmam gerekiyor.Gizlice kimsenin haberi olmayacak ve tabii ki''
T: '' Yasadışı.''
NA: '' Aynen abi.''
N: '' Nazar bak bu yasa dışı işler hoşuma gitmiyor.''
NA: '' Nefes yasal yollarla Murat'ı kurtaramam.Eğer kurtaramazsam planlı cinayetten en az 20 yıl ceza yer.Başaramazsam en kötü ihtimal bende ceza yerim.Şimdi çalışma zamanı.........''
1 Ay sonra Mahkeme günü.
A: '' Ula Nefes Nazar nerede.Zaten 1 ay boyunca yüzünü doğru düzgün göremedik.''
N: '' Bilmiyorum abla,önemli işi vardır belki.''
A: '' Ula kocasından önemli ne işi olacak ? ''
Hakim: '' evet davayı açıyorum.Murat Kaleli hakkında ki suçlamaları biliyorsun.Planlayarak adam öldürmek suçundan yargılanıyorsun. Ne diyeceksin? ''