Nefes'in Tahir'i

1.3K 51 4
                                    

Tahir
Aradan günler geçmişti. Artık alışmaya başlamıştık 2 yakın dostumuzun yokluğuna,yani mecburduk alışmaya hayat devam ediyordu. Başımızdan türlü belalar geçmişti. Mercan hapisteydi,Vedat piçi ülkede arandığı için en son yurt dışına kaçmıştı ve Alev belası da biranda son bulmuştu. Kız biranda gözden kaybolmuştu. İstanbul'a dönüyorum deyip gitmişti ama kesin bizim kızların bu işte parmağı vardı. Neyse ne gitmişlerdi yeter. Artık çok kalabalık ve büyük bir aile olmuştuk resmen iki konak yan yana kocaman bir aile. Nefes bu sürede çok üzülmüştü ama belli etmemeye çalışıyordu.Benim güzel ve bir o kadar güçlü karım. Sabah Berrak'ın ağlamasıyla uyandım.
N: ''Geldim güzellerim'' dedi

T:''Nefes bir tanem sen uyu ben bakarım.'' 

N: ''Tahir seni seviyorum.'' Dedi

T: ''Tabii uyuyacaksın ya seversin dedim'' gülerek. Bi tane öpüp kalktım yataktan ve ikizlerin yanına geçtim. Boş oda olmadığı için bizimle aynı odada kalıyorlardı. ''Kız Berrak neden ağlıyorsun? Acıktın mı? yoksa dünyamıza barış için yeni bir atom bombası mı yolladın? Dedim gülerek. Altını açtım wowwww kızım sen ne yapmışsın böyle? Hayır sanki bize bir mesaj vermeye çalışmışsın? Anlamadım da yani kusura bakma dışkı diline pek hakim değilim de yani. Neyse ne ben şu mesajı sileyim de mazallah uzaylılar falan görür de savaş ilanı sanarlar sonra al başına belayı sonra. Deyip gülerek altını temizledim. Bak bak Maşallah ayna gibi yaptım. Anandan iyi temizliyorum kabul et bunu. ''

N: ''nah benden iyi temizliyorsun.'' Dedi arkama bakınca yatakta yan yatmış bize bakıyordu gülümseyerek.

T:''Nah mı? Senin ağzın çok bozulmuş'' dedim sinirli gibi.

N:''Düzeltsene'' dedi

T:''Ayıp ayıp burada iki tane genç kız var. Haydi benden utanmıyorsun onlardan utan'' dedim gülerek.

N: ''Senin için fesat bir kere. Ben konuşma dersini kast etmiştim'' dedi haince sırıtarak. Berrak'ı uyutup yanına gittim ve uzanıp bi tane öptükten sonra geri çekildim. 

N:''Lan bu halde bırakılır mı insan'' dedi sinirli sinirli.

T:''Ayy conom boşom oğroyor'' dedim.

N: ''Tahir ben öyle konuşmuyorum bi kere. Hem benim gerçekten başım ağrıyordu dün akşam. Sen gelsene şöyle''

T:''Lütfen hanımefendi ben sizin bildiğiniz erkeklerden değilim.''

N: ''Allah Allah ben nasıl erkekler biliyormuşum?''

T:''Öyle istediğiniz zaman yatağa atacağınız erkeklerden değilim.'' 

N:''owwww sert erkek,en sevdiğim''

T:''Bakın hanımefendi ben evliyim'' deyip yüzük parmağımı ve yüzüğümü gösterdim.

N:''Aferin aferin, yanına kötü kadınlar geldiğinde böyle davran'' deyip yanağımdan makas aldı. Ve bana sarılırdı bende ona sarıldım ve uyumaya başladık. Bikaç saat sonra yüzümde küçük iki el dolaşmaya başladı ve sakallarıma dokunuyor ama çekemiyor. Sonrada dört el oldu. Gözlerimi açtım iki tane prenses üstümdeydi ve Yiğitle Balımda yatağın kenarında gülüyordu. 

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin