BU BÖLÜM TAHİRİNNEFESSİ İÇİN GELSİN OZAMAN
Tahir mutfakta Nefes'i utanırken görür.
T:'' Nefes noldi?''Sırıtarak
N: ''noldisi mi var Tahir?Rezil ettin beni masada''
T: ''ben hiçbişey demedim. Sen kendin söyledin.''
N: ''olsun sonuçta sen gemide beni mutfakta her gördüğünde''deyip etrafına bakar yine mutfaktaydılar,''beni tezgahın üstüne çıkarıp yaramazlık yapmasaydın, bende ağzımdan kaçırmazdım'' Tahir cümlenin sonuna doğru Nefes'i tuttuğu gibi tezgahın üzerine oturtur.Tam öpeceklen durup
T:''Ne o Nefes Hanım şikayetçi misin halinden? ''
N: ''B-ben değilimde ş-şimdi biri girecek içeri Tahir ayıp''. Ama Nefes bile onun durmasını istemiyordu.
O sırada Asiye
A: ''ula ayıp. Yapışma kıza, pirak. Mutfakta birde tövbe tövbe. Gidin odanıza. Kudurdunuz mu?'' Nefes tezgahtan aşağı atlar ve başka odaya kaçar.A: ''kaç kaç evde oda bırakmadın.''
-----
T: ''hayde yenge,ağaç olduk da. Nefes sen de mi yengeme uydun?''N: ''Tahir noldu hazırlık yaptık,sanki çay mı içiyoruz içeride?''
T: Nefes'i kendine doğru çekip " kızım özlüyorum seni ne yapim?''
N:'' Tahir şimdi bırak beni de malzemeleri taşıyın hayde.''Deyip saçını geri attı.T:''yavaşşş.saçını da savurmaaa Nefes. Yaktın beni''diyerek Nefes'in peşinden gitti.
T: ''Nefes,Yiğit ve balım benim arabayla geliyor, diğerleri de kendinize yer bulun.''
N: ''olmaz.''
T: ''neden?''
N: ''ben annemle yolculuk yapacam.''
T:''ula Nefes hasretinden gebertecen beni.''
A:''Nefes naz yapmak için anamı kullanma, yakarum.''
N: ''yok ya ne alakası var?''
S: ''benim güzel kizum. Sen Tahirlerle git hayde.''
Nefes radyoyu açıp şarkıya eşlik etmeye başlar ve yiğitle balımda eşlik eder. Tahir onların bu haline sadece gülüyordu.
Y: ''Tahir abi sende söylesene.''N: ''Yiğitcim Tahir abin öyle şeyleri beceremez.''deyip gülmeye başlar.
T: ''öyle mi Nefes hanım var mısın iddiaya?''
N: ''varım hayde bakalum. Kaybeden kazananın bi isteğini yerine getirecek.''
Tahir o anda radyodaki türküye eşlik etmeye başlar. Nefes şaşkınlı içinde radyoyu kapatır. İlk defa Tahir'i şarkı söylerken görür ve sesine hasta olur, erir resmen.
Türkü bitince Nefes ağzı açık şekilde Tahir'e bakıyordu.
T: ''noldi Nefes Hanım öyle bakaysun.''N:''e-e ben sana aşık oldum tekrardan.''
T: ''ben sana zaten hasta olmuşum sen yeni mi oldun.''
Yiğit gülerek ''sizi çok seviyorum Tahir abi'' der.
N: ''bizde seni seviyoruz Yiğit'im''
B: ''yaa ben?''
T: ''seni de çok seviyoruz amcacım.'' Balım'ın elini öper.