Pusu

1.6K 58 1
                                    

Yu:"Pusuuuu"
Dediği anda Nazar da dahil bütün polisler bu anı bekliyormuş gibi ellerini silahlarına attılar ve pozisyon aldıkları anda keleş sesleri sessiz ortamı bozdu.
T:"Nefes,yenge hepiniz sakın çıkmayın. Yere yatın. Ve çocukları yerde tutun. Camlardan da uzak durun."
Yusuf refreks olarak Ece'yi arkasına almaya çalışırken sol omzundan mermiyi yedi.
Ece:"Yusufff." Diye bağırdığında bikaç bakış ona döndü.
Na: "Yusuf'a ben yakınım" deyip Yusuf'un yanına gitti ve onu güvenli bölgeye sürükledi.Diğerleri ise çatışmaya devam etti.
Pın:"Bu böyle olmaz. Adamlarda ağır silahlar var bizde ise tabanca.Kağan dolu musun?"
Kağ: "Ayıp ediyorsun. Bu soruyu sormadığını farz ediyorum. Ama bir sorunumuz var.Silahlar bagajda. Bilin bakalım bagaj hangi tarafta?"
Zey: "Cevap veriyorum, teröristlerin tarafında."
Hüs:"Evet arkadaşlar, Zeynep arkadaşımıza bi alkış istiyorum."
Akif:"Kardeşim alkışı sonra çalsak?"
Zey:"Hatırlatırım ama."
M:"Gençler şu goygoyu bıraksanızda işimize baksak."
Na: "abi ozaman operasyonlar çok sıkıcı oluyor.Hem bizim ekip çene çalmadan operasyon yapamazki.Ekip ozaman şöyle yapıyoruz, ben ejderi bagajın önüne siper ediyorum ozaman oyuncakları alırız."
Kağ: "tamam değil ejderi ben sürerim. Elinin hamuruyla erkek işine karışma" dedi ve ardından kahkaha attı.
Na: "haha hahaaa.acaip komik adamsın. Siz su tabancasıyla birbirinizi ıslatırken ben Ejder sürüyordum.Aranızda benden iyi Ejder kullanan var mı? Yok ozaman konu kapanmıştır."
Ym: "Nazar dikkat et."
Na:"Tamam,daha senin başının etini yiyecem"
YM: "Söz verdin bak unutma."
Yus: "Ben iyiyim. Tamam bişeyim yok sadece omzuma geldi."
Ece:"Yusuf buraya gel.yaralısın ve kan kaybediyorsun."
Yus:"Ece bunu bi çay içme teklifi olarak kabul edebilir miyim?"
Ece:"Bilmiyorum. Henüz tam ikna olmadım. Ama sen yinede bu tarafa gel."
Yus: "Maalesef net bi cevap almam lazım."
Pın: "Ece seni kandırmasına izin verme. Teklifini kabul etsen bile çatışmaya devam eder."
Ece:"Yusuf?" Dedi sinirle
Yus: "Maalesef ki doğru diyor ama planımı bozdu hain kadın."
Ece:"deli yaa bu. Bu ortamda randevu ayarlamaya çalışıyor."
Pın: "ee bizimkilerin özellikle Yusuf'un en konuşkan olduğu an operasyon anıdır. Ejderrrrr saat 2 yönünde roket tehditi dikkatt" dediği anda ejder isabet aldı.
YM: "Nazarrrr"
Ejder harekete devam edince hepsi derin bi nefes aldı.Arabanın arkasında durunca herkes silah almaya dikkatli şekilde gitti. O sırada ejderin üstündeki ağır makinalı ateşe başlayınca ortalık hafif şekilde aydınlandı.Ardından bikaç işaret fişeği de atılınca teröristlerin yeri belli oldu bunun üzerine
Kağ: "Tüm unsurlar süpürme harekatına başlıyoruz. Benim işaretimle.Kaleliler siz kesinlikle geride kalıyorsunuz. Bu bir emirdir.Üç deyince. Üçç" dediği anda tüm pöhler yerinden fırlayıp aydınlanan yerleri yoğun ateş altına aldılar. Birkaç dakika sonra karşı taraftan gelen ateş kesildi. Bunun üzerine
Kağ: "ateş kesss." Dediği anda tüm pöh unsurları ateşi kesti. Ama hala dikkatle etrafı inceliyordular.
Kağ:"Hüseyin,Akif etrafı kontrol edin.diğerleri çevre güvenliği alsın.Pınar yaralı kontrolü. Nazar yerinde çevreyi kontrol et.Ve rapor istiyorum."
Na:"Ortam sakin ve temiz görünüyor."
Hüs:"Canlı yok."
Kağ:"Çok şükür."
Pın: "Yusuf hafif yaralı başka yaralı yada kaybımız yok çok şükür."
15dk içinde Kaleli konağı resmi özel harekat polisleri ve polisler tarafından ablukaya alınınca herkes rahatladı.
Kağ:"Tüm Şahin unsurları toplanın içerde."Herkesin katılımıyla
Kağ:"Yusuf omzun nasıl?"
Yus:"Öldürmez çok şükür."
Kağ:"Güzel ama bir sorunumuz var. Bizim buraya geleceğimizi biliyorlardı. "
Kağan'ın bu söylediğiyle herkesin yüzü gerildi.
Na: "Nasıl?"
Pın: "Aklıma bile getirmek istemiyorum. Köstebek mi var?"
Kağ:"Herşey olabilir. Bilmiyorum. Takip de edilmiş olabiliriz. Ama her ihtimali değerlendirmek zorundayız. Yarın bu konuyu üstlerimle konuşacam. Hem bu fareler bu denli büyük bi saldırıyı burda nasıl yapabiliyorlar."
Yus: "İstihbarat eksikliği veya sızıntı artık hangisiyse bilmiyorum."
Kağ:"Tamam bu konuyu hallederim acilen."
Ece:"Yusuf ambulans geldi haydi hastaneye."
Yus:"Ece ne hastanesi ben evde kendim hallederim."
Ece: "Nasıl halledeceksin bak hem kanıyor."
Yu: "kurşunu çıkaracam ve saracam. Oldu bitti. "
Ece: "Eğer hastaneye gidersen çay teklifini kabul ederim."
Pın: "Ahaa tarihte ilk defa bir kadın Yusuf'u hastaneye götürecek. Çok romantik."
Yus: "Ben hastaneye gidersem seninle çay içecem ve bizimkilerin diline düşecem aksi halde. Neyse tamam kabul."
Ortam sakinleşince
M: "şimdi uyuyalım yarın etrafrıca düşünürüz."
T: "tamam abi. Nefes, yiğit haydi gelin. Yiğit sen bu akşam bizimle uyu."
N: "evet yiğit bu gece bizimle uyu. Ben korkuyorum tamam mı?"
T: "Nefes korkuyorsan ben seni korurum."
N: "hayır Tahir beni Yiğit korur değil mi Yiğit?"
Yiğ: "evet ben korurum."
T:" iyi ozaman. Haydi ."
--------------------

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin