''İlk defa mutluyduk''

2.4K 93 0
                                    

7K ÖZEL BÖLÜMÜ

Tahir elimden tutup heyecanla gemiyi gezdirmeye başladı. Aşağı indik beraber. Bi odaya girdik. Gayet sade ve güzel düzenlenmişti. Odanın ortasında bi yatak iki kişilikti ama küçüktü. Yatağın yanında küçük ve şirin bi elbise dolabı vardı. Odanın sol tarafında tuvalet ve banyo vardı.

N: "Tahir bu yatak neden iki kişilik ve neden küçük ve neden elbise dolabı varki. Teknisyenler karı koca mı?" Dedim şaşkınlıkla.
Tahir elini kafasına götürüp, saçlarını karıştırdı. Belli ki utanıyor ve çekiniyordu. Söze nereden başlayacağını bilmiyordu.
T: "Nefes hakikaten bugün beni şaşırtıyorsun. Olaylara bakış açın çok farklı. Bu yatağı bizim için koydurttum yangazlara. Ve dolabı da özellikle aldım ki sen elbiselerini kırışık giymek istemezsin."
N: ''ya arkadaş sen bu kadar düşünceli olmak zorunda mısın? Senin yüzünden sana olan sevgimden şüphe ediyorum.'' Dedim gözlerimi devirerek

T: ''Nefes senin bana olan bu sevgin olmazsa ben ayakta duramam''. Deyip bana yaklaşınca zaten küçük olan odada nefeslerimiz birbirine karışmıştı. O hala tereddüt ediyordu ve kendini zorla tutuyordu, öpmemek için, biliyordum yine benim için tutuyordu kendini. Bu sefer ben onu öpmeye başladım. O da anında karşılık verdi. Bir süre sonra eli belimden aşağı indi ve beni yatağa götürdü nazikçe....

Sabah olmuştu. Uyandığımda Tahir yanımda yoktu. Kalkıp üstüme Tahir'in gömleğini tek giydim. Ve yukarı çıktım. Tahir türkü söyleyerek kahvaltı hazırlıyordu. İkimizde Berrak'ın ve kızımızın ölümünden beri ilk defa bu kadar mutlu ve huzurlu hissediyorduk. Üstünde sadece şortu vardı. Arkadan beline sarıldım ve "günaydın "dedim içtenlikle
Geriye dönüp beni kucakladığı gibi tezgahın üzerine oturttu.'' Günaydın doktor hanım nasıl uyudunuz gece ''deyip ağzıma salatalığı attı.

N: ''vollo çok güzel uyudum. Dün geceki aksiyondan sonra. Tahir çok özlemişim. ''

T:'' sen birde bize sor deyip önünü gösterince , ''

Omzuna vurup ''Tahirrr'' dedim

T: ''utanma Nefes'im. Kocan tek burda .'' Deyip öpmeye başladı.

N: ''ya Tahir daha akşam şey yaptık.''

T: Geriye çekilip, ''ne yaptık?'' Dedi

Aslında biliyordu ne dediğimi ama illa söyletecekti.
N: ''halveti diyorum.''

T: ''Yani Nefes istemiyorsan yapmayız'', dedi kedi gibi bakınca dayanamadım

N: ''Tahir ozaman çabuk olalım daha kahvaltı yapacaz'' deyip onu kendime çektim.

T: ''ozaman tekne fantezisi başlasın.'' Deyip konuşmama fırsat vermeden dudaklarıma yapıştı......

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin