Kaleli ailesi telefonun başında öylece kalakaldılar.Hepsi şoka girmişti.Kimse ne diyeceğini,ne yapacağını bilmiyordu.Ortamın sessizliğini Murat bozmuştu.
YM:''Abi ne durayruz.Abim dedi ya çevre yolundayız.Hayde Nazar ambulansı da ara sen.''
NA:''Tamam haydi.''Evden çıkıp arabalara bindiler.Nazar bağırmaya başladı.
NA:''Kızım anlamıyor musun?Çevre yolunda diyorum.Ambulans yolda ilerlesin kazayı görür zaten.Tamam çabuk olunnn. telefonu kapatıp ''gerizekalı neyi anlamıyorsun''''
A:''Tamam sakin Nazar yetişecez.''Çevre yoluna girdiklerinde ilerden dumanların yükseldiğini gördü Fatih, hemen oraya sürdüler.Arabadan inince
A:''Ana bu arabadan kurtulmaları imkansız'' der.
S:''Asiye ağlamanın sırası değildir.Hayde kurtarın onları haydeee.''
o sırada ambulans gelir ve hemen kazaya yaklaşırlar.
Hemş'':Evet siz sakin olun.Sakın yaralılara dokunmayın.Eğer ters bi hareket yaparsanız bu kalıcı bi hasara sebeb olabilir.''
M:''Tamam bacım siz işinizi yapın''.Der ve sabırsızlıkla bekler.Ekip önce Nefes'i çıkarırlar.
A:''Nefes eltum burdayız.hiçbişey olmayacak.''
Nefes o sırada birşeyler söyler.
M:''Ne diyor Nefes.''
YM:''Bebeğim ve Tahir''diyor.
S:''Kızım korkma ikisi de iyi merak etme.''Nefes duyar ve kendini geriye doğru bırakır.Sonra Tahir'i çıkartırlar ambulansa bindirip hastaneye doğru yola çıkarlar.Kaleli arabaları da arkadadır.Hastaneye gelirler.Hemen ameliyata alınırlar.
DR:Çok kan kaybetmişler.Acil kan lazım.Hepsi birbirine bakar ama hiçbirinin kan grubu uymuyordur.
Mustafa düşünmeye başlar ve
M:''EEeee fatih murat tayfaya, arkadaşlarınıza haber edun,Asiye, Ana konu komşuya, akrabalara haber edun.Nazar Ali'yi de arayın emniyet,özel harekat,çevik kuvvet,jandarma kim varsa toplayıp gelsun.Ece sen de eğitim camiasını çağır.''Der ama herkes şaşkın bakarken ''Hayde da hayde kaybedecek zamanımız yok .''Herkes kafa sallar ve koşuşturma başlar.Yarım saat içinde hastanenin içinde,bahçesinde,çevresinde yüzlerce insan toplanmıştı.Doktor ameliyattan çıkıp Haydi kim kan verecek? diye sorunca Mustafa doktora kalabalığı gösterince doktorun sevinçten gözleri parlar.
Koşar kalabalığın önüne ve''Grubu uyanlar önce gelsin.Haydi derr.'' 3 saat sonra doktor ameliyattan çıktı.
'' Ameliyat iyi geçti.Aksi bir durum olmazsa bikaç saate uyanırlar.Ama''
M:''Ama?''
DR:''Bebeği kaybettik.''Demesiyle Asiye annesine sarılır ve ikiside ağlamaya başlar.
Mustafa ailesini toplamak zorunda olduğunu biliyordu ''Ula ne ağlaysunuz gardaşımda bacımda iyidur da .Bunada şükür.Hayde dua zamanı'' o sırada Nazar'a dönüp
M:''Nazar kim yapmış belli mi?Sen bi araştır.''
NA:''Tamam abi ben şimdi gider hastane kameralarını incelerim.Haber verin bana.''der ve Murat'a sarılıp çıkar.
Nazar hastanenin güvenlik odasına gelir ve polis kimliğini gösterip kayıtları incelemeye başlar.
Na: "işte Tahir'lerin arabası giriş yaptı,burdan itibaren yavaş ilerlet. Haydi haydi dur. Bu Mercan. Ne yapıyorlar?"
Güvenlik: "Galiba frenlerle oynuyorlar."
Na: "Şerefsizler. Şimdi bu görüntülerin bi kopyasını istiyorum."
Güv: "Hazır buyrun."
Na: "Teşekkür ederim."
Yolda Mithat başkomseri arar ve durumu anlatır.
Mb: "Allah kahretsin,Allah belalarını versin ve Nazar bu bela siz olacaksınız. Ekibinle beraber o eve baskın verip hem Mercan'ı,hem Cemil'i hemde o adamlarını yakalayın.Eğer siz yakalamazsanız, Kaleliler onları sağ bırakmaz."
Na: "anlaşırdı başkomiserim." Deyip şubeye geçti.
Na: "Evet hazır mıyız?"
Kağ: "Hazırız Nazar.Operasyonu ben yönetiyorum seni de götürecem ama sen de dikkatli olacaksın,anlaşıldı mı?"
Na: "Anlaşıldı."
Kağ: "Tamam çıkalım. Nazar Ejderi sen sürüyorsun.Haydi Bismillah."
Evin yanına geldiklerinde
Kağ: "Evin detaylarını Nazar bildiği için onu dinleyecez."
Na: "Ev iki katlı.alt katta 3 oda bir salon,üst katta ise 2 oda var.Ev halkı Hedefimiz olan Mercan,Cemil ve anne Türkan. Evde sadece onlar olur. Korumalar ise saydığım kadarıyla 6 tane. Ama sonradan tedbir amaçlı artırmış olabilirler. Mümkün olduğunca canlı yakalamamaya çalışın."
Hüs: "Vallaha mı?"
Kağ: "Yok öyle bişey. Yani ben bişey demiyorum. Etrafı sarın. Herkes tarafını biliyor. Haydi bismillah.Kılıcınız keskin olsun." Deyip ilerlemeye başladılar.
Zey: "Kağan senin bu havaya sokan konuşmalarına hastayım biliyorsun değil mi?"
Kağ: "Sanki önceden söylemiştin. Dedi gülerek ben de seni seviyorum."
Zey: "Evet söyledim galiba. Sen yemek yedin mi?"
Kağ: "Yok ya 3 tane tost yedim sadece."
Zey: "3.üncüyü hangi ara yedin sana diyorum öyle sağlıksız şeyler yeme diye yemekhanede yemek veriyorlardı."
Kağ: "Veriyorlar ama o demir tepsiye az yemek giriyor. Ve günde kahvaltı artı öğle yemeği bana nasıl yetsin."
Zey: "lan o kadar yemek yapıp getirdim ben. Onları dolaba koydum. Onları yeseydin."
Kağ: "Şu Ekibe baksana o dolapta bir yiyecek max 1 saat kalır. Ondan sonra püffff."
Zey: "ufff bişey demiyorum artık sana.Ben şişko koca istemiyorum ona göre."
Kağ: "Kızım sen taş gibisin maşallah. Bu bize yeter."
Zey: "Kağan Nazar'a dikkat et. Onu zaptetmek kolay değil."
Kağ: "Bilmez olur muyum?Normalde bile tutamıyorduk şimdi nasıl tutacaz hiç bilmiyorum. Bu şerefsizliği bana yapsalar ben nasıl dururdum bilemiyorum.Evet bahçeye giriyoruz.Herkes dikkatli olsun."3 saat sonra Nazar üniforması ve silahıyla hastaneye gelir.
YM:''Nazar hayırdır,buldunuz mu?Operasyon varsa bizde gelecez ona göre.''
Na:''Sakin Murat.Böyle diyeceğinizi bildiğim için operasyon yapıldı bile.''Gel hadi.Deyip Kalelilerin yanına gitti.''Kamera kayıtlarını inceledik.Mercan babasının bi adamıyla arabanın yanına gelip freni boşaltıyorlar.''
A:''şerefsiz orıspi hayde gidip evlerunu basalım.Gebertecem oni hem de kendi ellerimle.''
NA:''Asiye abla sakin.Biz operasyon yaptık Cemil'in bütün adreslerine. Mercan'ı ve Cemil'in bütün adamlarını yakaladık.Şimdi karakoldalar.İfadeleri alınıp mahkemeye sevkedilecekler. Uzun yıllar güneş bile göremeyecekler''
M:''Helal olsun size.Ne ara araştırıp yakaladınız? Kaçmamışlar mıydı?''
NA:''Biz görevimizi yaptık. Bu kadar erken hamle yapmamızı beklemiyorlardı. Evlerinde hazırlıksız yakaladık onları. Birde polisle çatışmaya kalktılar.Neyse,Onlardan haber var mı?''deyip Murat'a döndü
YM:''Yok uyanmadılar hala.''
Saatler sonra Tahir'in kapısı açıldı ve Kaleliler'le kızlar Tahir'i duvara yaslana yaslana çıktığını görünce önce ne yapacaklarını şaşırdılar sonra hemen doktoru çağırıp Tahir'in yanına koştular.
T:''Karım nerde kızım nerde iyiler mi ''dedi ama ayakta duramıyordu. hemen Yangazlara dayandı ve sandalyeye oturtular.
A: " Nefes iyi çok şükür.''
M:''Tahir abim ,verende alan da Allah ama şeyy bebeğimizi kaybettik"T:''Kızım,günahsız meleğim benim.Anan kokunu alamadan ona veda mı ettin sen''deyip ağlamaya başladı.Asiye de Tahir'e sarılınca ''Yenge ben Nefes'e nasıl diyecem kızımız,meleğimiz öldü diye.Nefes kızıma isim bile buldu.''Fatih'e dönüp ''Fatih ona nasıl diyecem 2.kez Berrak'ımızı kaybettik diye''
Fatih zaten bitkindi bunu duyunca iyice çöktü.Ve abisine sarılıp ağlamaya başladı.
T:''Beni onun yanına götürün.''
Ym: " abi iyi değilsin. Yat dinlen sen"
T: "lan kızım ölmüş sen dinlen diyorsun. Şimdi beni karımın yanına götürüyor musunuz yoksa ben kendim mi gideyim?"
Yangazlar onu odaya götürdü.Tahir Nefes'in yanına uzanıp başını Nefes'in saçlarının arasına gömüp ağlamaya başladı.
T: " Allah'ım sen nefesimi benden alma. Beni onun yokluğuyla da sınama."S:''Allah'a şükür ki ikisinden biri eksilmedi.Onlar birbirinin yaralarına melhem oluyorlar.Birisi diğerine hemnefes oluyor.''
deyip uyanmalarını beklediler.