4K Özel Bölümü
Nefes'ten
Berrak'ın ölümünün üstünden 3 ay geçmişti. Fatih bu üç ay boyunca hergün mezarını ziyaret etti. Ama eski neşeli Fatih kalmamıştı ortalıkta. Fatih olmayınca Murat'ta eksik hissediyordu kendini. O ikisi olmayınca evin neşesi yoktu. Bu üç ay boyunca bütün aile Berrak'ın ölümüne alışmaya çalıştık. Tahir'de acı çekiyordu ama bana belli etmemeye çalışıyordu. Bende ondan aldığım güçle ayakta duruyordum. O olmasaydı bu acıyı kaldıramazdım herhalde.Kahvaltı için aşağı inmiştik ki midemin bulanmasıyla banyoya koştum ardımdan Asiye abla geldi kustuğumu görünce odaya gidip tekrar geldi ve kuzum al bunu dedi
N: ''nedir bu abla?''A: ''gebelik testi. Evlendiğiniz gün almıştım lazım olur diye.Ama olanlardan birtürlü veremedim ''
Nefes testi dener ve pozitif çıkar. Sevinerek içeri koşar ve ''Tahir hamileyim'' der
T: ''ooo Nefes Hanım hayırlı olsun''
N: ''ne diyorsun Tahir sen?''
T:'' Allah analı babalı büyütsün inşallah''
M: ''asiye bu iyi değil.''
A: ''şoka girdi paşam.''
Nefes Tahir'e bi tokat atar ve Tahir'in gözünden yaş gelir.
T: ''Nefes ben baba mı oluyorum şimdi ''N: ''evet gerizekalı baba oluyorsun'' Deyip Tahir'e sarılır.Tahir Nefes'i kucakladığı gibi etrafında döndürmeye başlar. Bi süre sonra bırakır.
YM:'' yengem bee hayırlı olsun inşallah.''
YF: ''Yenge Allah analı babalı büyütsün inşallah'' deyip Nefes'e sarılır. Uzun zamandır ilk defa gözleri güler Fatih'in.
N: ''sağolun yangazlar. ''
Kahvaltı bittikten sonra Nefes sofrayı toplamaya başlayınca
T:"Nefes ne yapıyorsun acaba?"
N: "Tahir sofrayı topluyorum."
T: "Onu görüyorum zaten. Bırak ve otur şuraya. Yenge bundan sonra Nefes'in bi bardak yıkadığını bile görürsem yakarum dünyayı"
N: "Tahir abartma ya"
A: "Uyy hele bakın şuna,ben hamileyken hiç böyle şeyler demiyordun.Tabii insanın karısı kıymetlidir."
T: "Ben bilmem. Yakarum haberiniz olsun.Nefes geç otur "
—-
Birkaç gün sonra
N: " Tahir,Tahirrr uyan Tahir."
T: "noldi Nefes,sancın mı var?"
N: "Yok, canım karpuz çekti."
T: " bu mevsimde ?"
N: "yaa ne bileyim çekti işte. Tamam ya alma tamam. Aşermem kimin umrunda ki zaten" deyip sırtını dönüp yattı.
T: " Benim dünyalar güzeli karımın canı bişey istemiş ben gidip almaz mıyım?"
N: " gerçekten mi Tahir? Seni çok çok çok seviyoruz"
T: " seviyoruz derken?"
N: " kızımla ben seviyoruz"
T: " hayy sizi verene kurban" deyip önce Nefes'i sonra da karnını öper ve çıkar.3 saat sonra Tahir karpuzla eve gelir ve karpuzu doğrayıp yukarı çıkar.
T: " Nefes Nefes Nefessssss."
N: "efendin Tahir noldu? Sancın mı var?"
T: " ohaaa Nefes ohaaa. Kalk karpuz ye.Karpuz için uyandırdım seni.Birde bana laf sokuyor."
N: " oraya bırak sonra yerim.Bu saatte nasıl karpuz yiyeyim ben Tahir?"
T: " olmaz. Okadar gidip aradım,adamı uyandırıp dükkan açtırdım. Kalk ve hepsini bitir."
N: "ufff Tahir yaa. Tamam uyandım.Ama elimi kaldıramıyorum."
Nefes ayakta uyurken Tahir tek tek bütün dilimleri yedirdi ve uyudular.
N: " günaydın Tahir."
T: "günaydın canım benim"
N: " yaa bu üstümün hali ne böyle"
T: " karpuz lekesi onlar.Gece karpuz yedirdim sana".
N: " karpuz mu yedirdin bana? "
T: " zorla karpuz buldum, Geldiğimde Nefes hanım uyuyordun. Bende seni uyandırıp karpuzun yarısını yedirdim sana."
N: " nee yarısını mı?"
T: " haydi aşağıya kahvaltıya inelim".
Aşağı inince
A: " ula bu dolaptaki karpuz nerden geldi?"
Ym: " gece birilerinin canı karpuz çekmiş galiba."
A: " iyi bari yarısını beraber yemişsiniz. Gece gece fazla gelmedi mi?"
T: "Valla ben bi dilim bile yemedim. Hepsini Nefes yedi."
N:"valla ben yediğimi bile hatırlamıyorum. Tahir zorla uykulu uykulu yedirmiş."
S: " maşallah,kan olsun can olsun güzel kızıma."
Tahir sürekli Nefes'in tabağına birşeyler doldurmaya başladı.''nefes şunu da ye, bak şundan da ye. Peynir yemedin onu da ye'' diyerek Nefes'in ağzını birşeyler tıkmaya başladı.
N: " Tohor yoter. Ölecem şimdi."
T: "kızım siz iki kişisiniz. Bol bol yemeniz lazım."
N:" haa yani hamile olmasam, ilgilenmeyeceksin?"
T: "Nefes'im öyle birşey demedim. Sen artık iki canlısın. Bol bol yemelisin ki çocuğumuzda sağlıklı olsun. Ben seni her halinle seviyorum."
N: " doğru söylüyorsun"
Ym: " kız biraz trip at. Hemen affediyorsun."
——
Aradan birkaç ay geçer Nefes'in karnı iyiden iyiye büyüyordur. Aylardır ne Vedat'tan ne Mercan'dan ses yoktur. Bu sabah yine doktor kontrolüne gittik Nefes'le. Hamile olan Nefes'ti ama ben daha da heyecanlıydım.
Dr: ''Evet bebeğimiz çok sağlıklı. Cinsiyetini öğrenmek ister misiniz?''T-N:''evett''
Dr: ''kızınız oluyor.''
T: ''benim kızım mı oluyor yani. Nefes'im çok teşekkür ederim. ''
N: ''Ya manyak ne teşekkür ediyorsun bu bizim ortak çalışmamız''dedi.
Nefes'ten
Arabaya bindik,giderken ''yavaş sür babası,kızımız rahatsız olacak''dedi karnını tutarak. Tahir frene bastı ama araba yavaşlamadı. Tahir ardarda frene basıyordu ama araba yavaşlamıyordu.''Tahir ne oluyor?''
T: ''bilmiyorum Nefes frenler tutmuyor.''N: ''Tahir şakanın sırası değil.''
O anda Tahir bana öyle bir baktı ki. Şaka olmadığını anladım. Gözlerinde korku vardı. Bizi koruyamama suçu vardı. Gözleriyle benden özür diliyordu
T: ''Nefes senden ve kızımdan özür diliyorum. Sizi koruyamadım. Affet ne olur.''N: ''Tahir saçmalama nolur. Öleceksek beraber ölecez, Aile gibi. Tahir evdekileri arasana son bir defa görüşelim.'' Tahir hemen görüntülü arar.
M:'' oo Tahir bey bizi çok mu özlediniz? Görüntülü araysınız?''
T: ''abi herkesi oraya topla.''
Herkes gelir, el sallarlar ve Tahir konuşmaya başlar.
T: ''abi hakkınızı helal edin.''M: ''hayurdur ula ne hakkı?''
T: ''Abi hastaneden çıktık arabaya bindik eve doğru geliyorduk ama arabanın frenleri tutmuyor. Çevre yolundayız hızımız fazla ve frenler tutmuyor. ''
M; ''lan oğlum ne diysin ne frenleri tutmay. Biz daha geçen hafta arabaları bakıma verdik.''
Ym: "abi bizzat ben götürdüm. Frenleri de kontrol ettik."Asiye ağlayarak ''Tahir Nefes'de orada mı ''
N: ''ablamm'' der ağlayarak. ''Ablam hakkınızı helal edin. Anne hakkınızı helal edin.''
S: ''kızım böyle konuşma . Şimdi Tahir sizi bana sağ salim getirir. Getirir değil mi Mustafa? ''
Mustafa o anda başını ellerinin arasına koymuş ağlamaya başlamıştır.
T: ''ana buradan kurtuluş yok. Hakkınızı helal edin. Fatih'im seni bu durumda yalnız bırakmak istemezdik ama elimizden birşey gelmiyor aslanım.''YF: ''abi nolur sizde bırakmayın beni. Ben dayanamam. Sen, yengem ve yeğenim sizin yokluğunuza da alışamam.''
N: ''Fatih ailemize sahip çıkın. Hem kötü bir yere gitmiyoruz ki ailecek Berrak'ın yanına gidiyoruz. Zaten onu çok özledik.''
Ym: ''abi emniyet kemerinizi falan bağlayın inşallah birşey olmaz size.''
T: ''Murat 140 ile gidiyoruz neredeyse, bu kazadan kurtulmamız mucize. Boşuna birbirimizi kandırmayalım. Nazar Ece?''
N-E: ''burdayız enişte. Nolur bir yolunu bulun kurtarın kendinizi. ''
N: ''kızlar üzülmeyin ben, sevdiğim adam ve kızımla birlikteyim.''
A: ''kız mı cinsiyeti?''der ve daha da yüksek ağlamaya başlar.
T: ''üzülmeyin Nefes ile tanışmamız bir kaza sayesinde oldu, ölmemiz de bir kaza sayesinde olacak.''
S:''oyyy oğlum oyy kızım oyyy torunum Allah'a emanetsiniz. Hakkımız sizeeeee......''
N: ''Tahir dikkat et Tahirrrr arabaaaa...''birkaç takla sesinden sonra telefon kapanır.