''en çok onu severdim.''

2.1K 86 8
                                    

Fatih'i uyku tutmuyordu. Ne yaparsa yapsın uyuyamıyordu.Birini sevme ihtimali,başka birini sevme ihtimalini düşündükçe içindeki sıkıntı daha da büyüyordu. Acaba bu işin içinden nasıl çıkarım diye düşünmekten uyuyamıyordu.böyle olmaz deyip kalkıp bahçeye geçti ve oturmaya başladı. Açık hava bile ona iyi gelmemişti.
O sırada başka birini daha uyku tutmamıştı ki o da kendini bahçeye atmıştı.
X:''Fatih?''

Yf: ''Elif şey beni uyku tutmadı da. Sen?''

E:''beni de tutmadı. Oturabilir miyim?''

Yf: ''tabii ki,özür dilerim beklettim.''

E: ''önemli değil.''Deyip ikiside bahçede karanlığa doğru bakmaya başladılar bi umut belki sıkıntıları giderir diye ama Elif dayanamadı ve sessizliği bozdu.
E:Özür dilerim.
Yf:Neden?
E:Yargısız infaz için ve üzerine çok geldiğim için ama neden öyle birşey yaptım onu da bilmiyorum, sebebini sorarsan.
Yf:Yoo sormayacam.
E:Ohaa yaa ne meraksız adamsın. Ben olsam çatlardım meraktan. Dedi gülerek.
Yf:Ee sen dedin ya bilmiyorum diye. Daha neyini sorupta seni zor durumda bırakayım.
E:Düşününce mantıklı geldi deyip güldü.Kısa bir sessizliğin ardından
E:''Çok mu seviyordun Berrak'ı?''Fatih ansızın gelen soruyla şaşırdı ama başladı anlatmaya

Yf:''Evet ama sadece Berrak'ı değil.Ben onun yürüdüğü yolu severdim,geçtiği eşiği,içtiği tası,yediği kaşığı,başını koyduğu yastığı severdim. Ama en çok onu severdim.Bazen neden aldın sevdiğimi diyecek oluyorum vazgeçiyorum. Veren de o alan da o.''

E:''Bir insan başka bir insanı bu kadar sevebilir mi?''

Yf: ''Bende bilmezdim böyle sevilebilir mi. Ben ne sevmeyi biliyordum, ne sevilmeyi biliyordum. Bana hepsini o öğretti hem de hiçbişey yapmadan, tek kelime etmeden. Sadece bakması, yanımda durması yetti. ''

E:''Peki hiç pişman oldun mu, keşke sevmeseydim bak bıraktı diye? ''

Yf; ''Asla ölse bile iyi ki sevdim onu, iyi ki beni sevdi diyorum her zaman. Ben onu sevmemiş olsaydım her zaman bir yerim eksik kalırdı, burası (kalbini gösterip)eksik kalırdı.Sırf bana bakarken, gülümsemesi bile bana ömrüm boyumca bana yeterli bi ödüldü. ''

E:''Valla dediğim gibi bi insan değil başkasını kendini bile bu kadar sevemez bence. Çocukkende inanmazdım şimdi de pek inandığım söylenemez. ''

Yf:'' Haydi bana inanmıyorsun, NefTah'a da mı inanmıyorsun?Nazar o kadar size anlatmış. ''

E:''aslında bilmiyorum bu konular bana biraz uzak. Ben aşkı hep gereksiz görürüm. Mantığa aykırı, saçma şeyler yaptıran bi duygu karmaşası diye tanımlarım hep. Sonuçta ne kadar seversen sev sonu hep ayrılık oluyor.Ama bi ailemin,sıcak yuvamın olmasını isterim''

Yf:'' Ben de ilk başta bu insanlar nasıl aşık oluyor, nasıl böyle aşk diye saçma sapan şeyler yapıyor diye düşünürdüm. Ama sonra Berrak ile oturup saçma sapan romantik komedi yada aşk filmleri izlemeye başladım. Artık sevmeye başlamıştım ama filmleri değil onunla vakit geçirmeme aracı olduğu için. Berrak'ta sırf benimle vakit geçirebilmek için futbolu öğrendi. Beraber top oynuyorduk, maç yapıyorduk. Temizlik hastası titiz kız benim için top oynarken çimlerde yere düşüp kirlenmeye kızmıyordu.Kız ofsaytı bile öğrendi benim için. ''

E: ''Yani şimdi karşılaştırma yapmak gibi olmasın ama ofsaytı bilmekte ne var.''

Yf: ''sen biliyor musun?''

E: ''tabii ben koyu Galatasaray taraftarıyım.Her maçını izlerim.Ordan biliyorum. Muslera'ya hayranım ben. Sırf ona ayıp olmasın diye ofsaytı öğrendim.''

Fatih şaşırarak Elif'e baktı ama sonra utanıp önüne baktı.
Elif devam etti.
''  Peki birgün biri çıksa dese ki yangaz ben senin şuranı tamir edecem ve yeniden aşka açacam derse ne yaparsın.''Deyip elini Fatih'in kalbinin üzerine koyar.Fatih heyecanlanınca kalbi daha hızlı atmaya başlar. Elif kalp atışlarındaki anormalliği fark edip utanarak elini geri çeker.

Fatih ise içinden ula Fatih ne yapıyorsun, bu kalp başkası için nasıl heyecanlanır? Deyip kendine kızar.
İkili uzun süre sohbetlerine devam ederler.
————
Nazar sabah erkenden uyanır ve bahçeye çıkar. Gördüğü manzara karşısında şoka girer. Elif başını Fatih'in omzuna koymuş halde uyurlar ikiside.
Na: ''lan kalkın haydi. Deyip ikisini uyandırır. Elif ve Fatih noluyor demeye kalmadan uyku pozisyonlarını görünce utanç içinde hemen ayağa kalkarlar.

Na: ''Ne yapıyorsunuz burda? ''

F; ''nazar saçmalama. Akşam uyku tutmadı.''

Na:'' ha sizde bahçeye çıkalımda uykumuz gelir beraber uyuruz mu dediniz?''

E: ''Manyak manyak konuşma Nazar. Konuşuyorduk, sonra içimiz geçmiş uyumuşuz. Koy o silahı yerine.Sanki ne yaptık.''

Na: ''lan daha ne yapacaksınız acaba? Fatih ben değilde abimler yada bizimkiler sizi görseydi nolurdu biliyor musun? Direk vururlardı seni. Ben diyim sana. ''

F: ''ohaa hakikaten mi?''

E: ''Fatih Nazar birazcık haklı.''

F:''İyi bari kimse görmedi. Nazar gurbanın olayım bunu bizimkilere söyleme. ''

Na:''maalesef Fatih'cim bunu eltilerimden saklayamam''der ve içeri gider.

F:''Elif kusura bakma.''

E: ''yokya önemli değil, daha iyi misin bari dün geceden?''

F: ''içimi dökmek, birine açılmak çok iyi geldi.''

E:'' iyi bir dinleyiciyimdir.Her zaman.''

Nazar başını kapıdan uzatıp lan'' Elif gel buraya'' derr

E:''Fatih  sizin Murat kafadan sakat herhalde,aldığı kıza baksana. Haydi görüşürüz.''
—————-—————
Bundan sonra yeni bölüm için oy ve yorum sınırı mı koysam acaba🤔🤔

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin