''Sürpriz Düğün''

2K 87 4
                                    

15K'ya Selam
Yf: ''Nazar o nasıl?''

Na: ''iyi değil Fatih. Uyudu biraz önce bende çıktım. Dur bir bakayım. ''Der ve odaya girmesiyle çıkması bir oldu.

Na:'' Fatih Elif yok.''Fatih içeri girip etrafa bakar. Odadan çıkıp

''Nazar aklımdaki şeyi yapmamış olsun.''
Na: ''saçmalama, yapmaz öyle bişey. Ben be-n bilmiyorum. Odunluk odunluğa bakalım. Arka tarafta.''Fatih koşmaya başladı.Nazar Odunluğa girdiği gibi donup kaldı.Elif boynunda iple nefes alıp vermeye çalışıyordu.Fatih koşup Elif'i hemen yukarı doğru kaldırdı ve Nazar'a bağırdı.

''Nazar yardım et Nazarrrr.''Nazar hemen ipi çözüp Elif'i aşağı indirirler.

F: ''Elif iyi misin?''

E:''Neden kurtardın beni neden?''

F: ''saçmalama bi şerefsuz yüzünden ölmene izin veremem.''

E:'' ölmek istiyorum Fatih.''

F: ''Senin ahiretini yakmana izin vermem.''

E:'' Fatih bu dünyadan bi beklentim kalmadı artık. Nazar sen söyle ben nasıl yaşarım bu halde?''

Na: ''Gayet yaşarsın. Aptal aptal konuşma. Bugünden itibaren unutacaksın, unutmalısın. ''

E: ''Benim hayallerim vardı Nazar.''

Na: ''yine gerçekleştirebilirsin hayallerini.''

E: ''Nasıl olacak o iş Nazar? Ben güzel bi yuva istiyordum. Beni seven, evine çocuklarına bağlı bi adam istiyordum. Artık bu hayalleri nasıl kuracam ben,bu kirletilmiş halimle kim kabul eder beni?''

F: ''Seni seven adam bu dediklerine bakmaz Elif.''

E: ''Bilmiyorum Fatih. Ben ya hamile kalmışsam Nazar ozaman ne yaparım ben?Öyle bişey olsa o cana da kıyamam. Fatih bırakın beni ve çıkın. Çıkın ki yarım işimi tamam edeyim.''

F: ''Elif, sen evlen benle.''

Naz- Elif: ''neeee''

E: ''saçmalama Fatih. Sırf bana acıdığın için böyle saçma bir karar almana izin veremem. ''

Na: ''Elif Fatih'e izin ver.''

E: ''Neye izin vereyim Nazar? Tecavüze uğramış biriyle nasıl evlenir? Hem hem o başkasını seviyor.''

F:'' Elif senin rahat yaşamana izin vermezler. Gel benim kadınım ol demiyorum. Evlen benimle ruhundaki yaralar iyileşene kadar. Hem belki ikimizde birbirimize derman oluruz ileride. İkimizde yaralıyız, bizi bizden başka kim iyileştirebilir?Değil mi Nazar?''

Na:'' Fatih bize biraz izin ver.''

Fatih dışarı çıkar. ''Fatih haklı Elif. Hem burdan uzakta rahat yaşarsın hemde gözümüzün önünde olursun. Bak Fatih belli etmiyor ama o da senden hoşlanıyor ve sen de ondan biliyorum. ''

E: ''nerden çıkardın Nazar öyle birşey?''

Na: ''kızım kim başkasının derdini sabaha kadar dinler ki?Hem birbirinize olan bakışlarınızı gördüm ''

E; ''Fatih başkasını seviyor. Beni nasıl sevsin?''

Na: ''Elif daha bu olaydan önce konuştuk Fatih ile inkar etmedi. Ama o da senin gibi yaralı. Senin onu, onunda seni iyileştirmesi lazım. Yoksa başkası olmaz. ''

E: ''Nazar,ona hayatı cehennem etmiş olurum ben, bilmiyorum.''

Na: ''Cehennem etmekte, cennet etmekte sizin elinizde Elif. ''

E: ''peki ya ailem, onun ailesi nasıl kabul ederler?''

Na:'' orasını sen düşünme,ben hallederim. Fatihhh''

E: ''Fatih bak bidaha düşün nolur.''

F: dur düşüneyimmmm. Düşündüm yok kararım değişmedi benim.Haydi uzat elini de ilk adımı atalım.''Elif elini Fatih'e uzatır. Ve kalkıp ona sıkıca sarılır.

——-
Nazar Nefes ile Asiye' çağırır ve durumları anlatır.
Na: ''ee ne dersiniz?''

A: ''Helal olsun yangazıma benim. Doğru olanı yapmış.''

N: ''bencede doğru olan bu.Ama en kısa zamanda bizimkilere anlatalım.''

A: ''ee ne duruyoruz haydi ozaman. ''


Nefes Tahir'i karşısına alır ve olanları olduğu gibi anlatır.Tahir sinir küpüne döner. Nefes sakinleşmesi için elini tutar.
T: ''anlamıyorum bu kadar olay hangi ara oldi? Biz ne yapayduk o ara? Aferin Fatih'e. Abim ne diyor?''

N: ''Asiye abla onunla konuştu. O da kabul etti. Birazdan Tayyip abi ile konuşacak. ''

——-Aynı sıralar da Mustafa ile Tayyip bey konuşurlar.Mustafa olayları anlatır.
Tay: ''Şerefsiz, pislik. Benim kızıma nasıl böyle birşey yapabilir?Defalarca Elif'i istemek için haber yolladı. Ama ben nasıl bir kansız olduğunu bildiğim için hep reddettim. Ama böyle birşey yapacağı aklıma gelmezdi. ''

M: ''Olan oldu abi. Bundan sonrasına bakalım. Biz şimdi bu olayın yayılmasına engel olmamız lazım. Elif için.''

Tay: ''tabii ki. Hem Fatih'e de helal olsun. Kızımı kurtarmış ve o adamı da cehenneme yollamış. Ama bundan sonra ne yapabiliriz bilmiyorum.Sende biliyorsun bu kızın geleceği karardı. Artık evlenecek kimse bulmadı çok zor.''

M: ''Abi bende tam bu konuyu konuşacaktım. Bizim Fatih'in gönlü var bu kızda. Kızın da gönlü var. Sen he dersen çifte düğün yapalım derim ben. ''

T: ''Fatih kabul etti mi?''

M: ''etti abi''

T: ''ikisi de kabul etmişse olayı fazla uzatmadan bitirelim.''

M: ''tamamdır. Yalnız abi Elif'in bu durumunu sizin aileden sen ve Nazar biliyorsunuz. Kendi aranızda bile konuşmayın ki biri falan duyar. Elif'in geleceği kararır. Sen Elif'e de çaktırma bildiğini kız utanmasın.''

Tay: ''Allah sizden razı olsun. Kızlarımı sizin aileye yollarken içim rahat edecek çok şükür.''


---------------------------------------------------------------Bi karar aldım. Bundan sonra her yeni bölümde bir sonraki bölümün başlığını paylaşmak istiyorum.

Gelecek Bölüm Adı:Ruhtaki İzler

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin