Psikolojik Destek

1.2K 57 2
                                    

Akif yerde spor yapıyordu ama patlamada aldığı tüm yaralar açılmıştı ve kanıyordu.Bende kısa süreli şoktan sonra doktoorrrrr diye bağırmaya başladım.O anda içeri diğerleri koştu Akif onlara rağmen spora devam ediyordu.Oluk oluk akan kan umrunda değildi.

Kar:''Akif ne yapıyorsun?''

Akif bana bakmadan : ''Spor'' dedi. buz adam konuştu yine

Hüs:''Oğlum manyak mısın kaç defa konuştuk canını acıtmak çözüm değil diye?''

Akif: ''İşte sorun da bu canım acımıyor, vücudumu hissetmiyorum.'' demesine daha da şaşırmıştım.

Kar:''Nasıl acımıyor?'' dedim şaşkınlıkla

Akif:''Acımıyor işte senin için yalan mı söyleyeyim?'' sert bakışlarla bana bakınca biraz geri çekildim.Ben de inadına üstüne gidecektim o zaman. ''Bİr yarasına bastırıp ''şimdi acıyor mu?''Bana baktı yüzünde gram oynama yoktu Hayır dedi.Bir tanesine daha basınca şimdi dedim?

Akif:''Zorlama boşuna acıtamazsın'' dedi.ama yüzünde biran bir sırıtma yakaladım buna emindim.Bende ona sırıtıp beş parmakla bütün yaralarına bastırdım ardından diğer beş parmakla da kalan yaralara bastırdım.Ne kadar çok yarası olmuştu benim yüzümden.Şimdi dedim sırıtırken

Akif :''Şimdi biraz acıyor'' dedi sırıtırken ama yüzü sonra değişti ve acı çekmeye başladı ardından kendini yere bıraktı.

Hüs:''Vücudu bu kadar acıyı kaldırmadı,bayıldı''  dedi Sonra bana ''dönüp nasıl başardın?Hiç bu kadar erken kendine gelmemişti.''

Kar:''Bilmiyorum galiba benim de deliliğim tuttu.''

Akif:''ben deli değilim''  Deyince ona baktım yüzünde o soğukluk yerine sıcak bi gülümseme vardı.

Kar:''delisin demedim.Deliliğin tuttu dedim.''

Akif:''Bak bana böyle mantıklı şeylerle gel işte dedi'' ve ayağa kalktı.Hüseyin ona yardıma gidince ''sen gel'' deyip beni gösterdi.

Kar:''Manyak mısın ben seni nasıl taşıyayım?''

Akif:''kolların çenen kadar güçlü değil mi?''
Kar:''Bana laf sokacağına yürümeye çalış.''

Akif:''Yardım etmezsen bende hastaneden çıkmam.''

Kar:''bu benim için değil senin için ceza olur'' dedim. ''Üf diyerek etmezsen etme ben kendim yürürüm''Deyip acı içinde yürümeye çalışırken

Hüs:''oğlum bize niye küstün.Kız sana trip atıyor sen bize''

Akif:''Bu kız eziklere trip atmaz merak etme''  deyip acı acı gülümsedi bana. Al işte bu sefer de laf sokmaya başladı.

Bende içimden merak etme kırdığım o kalbi tamir edeceğim diyordum.

Eve gelince ablamların evini gördüm resmen enkaza dönmüştü kapı tarafı.Ablamı kapıda görünce :''Abla biz nasıl kurtulabildik'' dedim eve şaşkın şaşkın bakarken.

N:''Haydi gelin direk kahvaltıya geçelim Akif kaç saattir bir şey yememiş.''

Akif:''Valla açım yenge senin bu cadı kardeşin bir şey de getirmedi yiyeyim.Ancak çenesi çalışsın''  dedi ve içeri girdi.Bense ardından bakakalmıştım.Sonra içeri girdim.Akif'e bakıp

Kar:''getirdiklerimi yere döküp tepsiyi kıran adam mı söylüyor bunu'' dedim.

Akif: ''hemen yanımdaki sandalyede otururken bana döndü Ne tepsisi ?'' dedi ciddi şekilde

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin