2K'NIN ŞEREFİNE EKSTRA BİR BÖLÜM
Akşam yemekten sonraT:''Nefes bi gelsena yukarı oturdun kaldın burda.''
A:''Yengem fazla gürültü yapmayın uyuyamıyoruz gece.'' Deyince herkes gülmeye başladı.Nefes hıçkırıklarla yukarı kaçtı.
N:''Ya Tahir niye utandırıyorsun beni aşağıda?''
T:''Kızım biz daha yeni evluyuz.Zaten balayına gidemeduk''.Deyip yaklaşırken Nefes Tahir'in gömleğini carttt diye yırttı.Tahir şaşkınlıkla bi gömleğe bi Nefes'e bakarken ''ula güzelum ne ettun da?''
N:''Tahir hatırladın mı sen bana evlenmeden olmaz demiştin. ee şimdi evlendik bal gibi olur''.deyip Tahir'in kucağına atlar.Ve Tahir'i öpmeye başlar.Tahir önce şaşırsa da tam karşılık verecekken kapı dann diye açılır ve Asiye içeri girer.
Asiye önce Tahir'in kucağındaki Nefes'e bakar sonra Tahir'in yırtılan gömleğine bakar ''ula siz nasıl bi açlıktan çıktınız böyle''der sırıta sırıta. Nefes utancından hemen kendini yere atar.Ve Asiye'ye bakmamak için arkasını döner.
A:''iyi bari Nefes senin elbiselerin sağlamdur''der. o anda Nefes'ten hıçkırık sesi gelir.
Tahir karısını bu utanıklığından kurtarmak için
''Yenge yeni evli çiftin odasına bu şekilde girilir mi?Ne istiysın?''
A:''He bak oni iyi hatırlattın.Osman Babam aşağıda sizi görmek içun gelmiş.Hayde''
T:''Tamam yenge sen git biz geliyriz.''Asiye sırıtmasını büyüterek bakınca Tahir onu odadan attı.
T:''Haahh anam utanıklı gelin isteydi buldi''. demesiyle Nefes sağına soluna baktı ve bulduğu ilk yastığı Tahir'e fırlattı.
T:''Ulaaaa''deyipp yastığı geri Nefes'e fırlatınca
N:''Asıl sana ula''deyip boğuşmaya başlayınca, ikiside yatağa düştüler
T:''Nefes geri bas kızım yoksa kendimi durduramam.''
Nefes hemen odadan çıkmaya yeltendi,''Tahir seni aşağıda bekliyorum haydeee''deyip aşağı indi
N:''Hoş geldin Osman Babam.''
OB:''Hoşbulduk kızım.''
A:''Nefes Tahir nerdedur?''diye sordu gülerek.
Nefesi'in yüzüne kan sıçramıştı adeta.Asiye'nin yüzüne bakamıyordu.
YM:''Kesin yeni bi gömlek giyiyordur''.Nefes şaşkınlıkla Asiye'ye bakınca
A:''Ne ediyim dayanamayrum,içimde bişey tutamıyorum.Merak etme sadece yangazlara söyledum.''
T:''Hoş geldun osman hocam.''
OB:''hoş bulduk Tahir''
S:''Oğlum sen giderken başka gömlek giyiydin niye gömleğini değiştirdin,'' demesiyle Asiye ve Yangazlar yüksek sesle gülmeye başladı .Nefes de o sıra Tahir'e vereceği çayı heyecanlanarak Tahir'in önüne döktü.
T:''ula Nefes gene yaktun beni.''
A:''PAşam iyi misun,sonuçta yeni evlisun ?''Nefes hızla mutfağa kaçtı.
Osman hoca gittikten sonra Nefes kimseye görünmeden yukarı kaçtı ve kendini yatağa attı.Tahir odaya geldiğinde Nefes'in utanmış halde uzandığını görünce yanına uzandı elini de beline attı.
N:''Tahir nolur bişeyy söyleme çok utanıyorum,hemen uyumak istiyorum.''
T:''bişey deduk mu?SEssiz sakin durayrım burda.Nefes'im,güzelim,Yarim,Karım sen ne zaman istersen.''deyince Nefes Tahir'e dönüp onun koynunda uyumaya başlar.