Ece
Bugün heyecandan ölebilirdim. Sabah erkenden uyandım Karaca muhtemelen Akif'in yanına gitmişti odasına bakınca doğru tahmin dedim. Saat daha 7 bile olmazmıştı. Nasıl uyanmıştı? Hayır uyandın adamı uyandırmaya gidilir mi bu saatte? İlginçlerdi ama güzeldiler. Daha itiraf etmemişlerdi birbirlerine ve kendilerine ama ben görüyordum aralarındaki bağı. Neyse hazırlanıp mutfağa indim. Dolaptan birkaç birşey ağzıma atıp hemen çıktım ve okula geldim. Odama girdim ardımdan matematik hocası ve arkadaşım Şerife geldi.
Şerife: ''Canım müsait misin?''
Ece: ''Evet gel lütfen dedim.''Şer:''Kız heyecanlı mısın??''
Ece:''Aşırı,çok, bir sürü yani bilmiyorum boyutunu kelimelerle anlatamıyorum.''
Şe:''Sakin,öleceksin heyecandan. Peki bir şey soracağım ama çekiniyorum.'' Şaşırmıştım ne sorabilirdi ki?
Ece:''Yolla gelsin.''
Şer:''Yusuf'un polis olması sıkıntı olmasın orada. ''
Ben işin bu boyutunu düşünmemişti hiç. Tamam ailem vatanına bağlı insanlardı ama çevrem,komşularımdan bazıları ne devletimi ne de güvenlik güçlerini severdi.
Ece:''Şeyy ben bilmiyorum. Onunla konuşmam mı lazım?''Şer:''Bence konuşmalısın.Sonradan sıkıntı olabilir.'' deyince içime bir ağırlık çöktü.
Ece: ''ya vazgeçerse? Ben o zaman ne yapardım bilemem''. Şerife başını bilmiyorum anlamında salladı ve odadan çıktı.
Yusuf'u aradım hemen açtı
Yus:''Bir tanem?''Ece:''Nasılsın Yusuf dedim sesim soğuk çıkmıştı ister istemez. Okula gelebilir misin acil konuşmamız lazım''dedim. Yusuf bir süre telefonda durakladı birşey söylemedi
Yus:''Ece iyi misin? Sesin garip geliyor. Tamam tamam geliyorum''. Deyip kapattı. Tedirgin şekilde beklerken pencerenin önünden girişi izlemeye başladım. Bi süre sonra arabayı kapıda bırakıp girdi içeri. Üniforma ile gelmişti ve yüzü gergindi. Benim gibi. Ama yine çok karizmatik görünüyor. Bu hali çıkma teklifinden sonra okula ilk geldiği günü hatırlattı.
Flashback ₺₺&&&&
Öğretmenler odasında formları doldururken pencere yanında duran bayan hocalardan biri ohaa ohaaa ohaaa dedi şaşkınlıkla ona bakınca dışarıya baktığını gördüm diğerleri de oraya bakınca hepsinin ağzı açıkta kalmıştı.
X:''Kızım bu ne yakışıklılık bu ne karizma. Şu boy şu pos yetmezmiş gibi saçları da yapmış.''X2;''Lan bari o gözlükleri takmasaydım zalımın oğlu. ''
Ece:''Hanımlar ayıp oluyor kim bilir kimin eşi veya sevgilisi. ''
X:''Kızım şununla bir foto için bile kalp krizi geçirirsin sen. Gelmiş istemez cebime koy diyorsun.''
Ece:''Dünyanın en yakışıklı adamı bile olsa ben bakmam çünkü sevgilim var benim'' dedim. O sırada kapıda bir öksürme sesi geldi o tarafa dönünce Yusuf'un tüm asaletiyle kapıda durduğunu gördüm.Ama bizim yılanlar hemen sıraya girmişti bile
X:''Merhaba ben Canan''
X2:''Nagihan ben, İsmini öğrenebilir miyiz?'' Dedi sırıta sırata pis yelloz. Hem bu Yusuf niye onları terslemiyor diye ters ters bakmaya başladım ona.