10K ÖZEL BÖLÜM
Arabalar evin önüne park edince herkes arabalardan indi. Kalelileri kocaman bir aile bekliyordu. Sıcak bi karşılama olmuştu. Herkes bahçede oturmuştu. Bahçe kocaman ve yemyeşildi. Bahçenin etrafı koca kavak ağaçlarıyla kaplıydı.
Nefes bahçeye bakarken
'' Ben bu bahçeyi hatırlıyorum'' dedi şaşkınlıkla.T: ''nerden tanıyosun ki?''
N: ''kabuslarımdan hatırlıyorum.'' Dedi sesi düşerek o anda Tahir Nefes'in elini tuttu. Nefes devam etti "hatta şu arkada bi kulübe var,odunluk olarak kullanılıyor. Onun yanındada yeşil bi köpek barınağı var. Biraz ileride de akan bi dere var. '' Deyince herkes şaşkınlıkla ona bakar. Ama en çok şaşıranlar Nazar'ın ailesidir. Nazar'ın babası " kızım sen buraya daha önce hiç gelmediğinden emin misin? Bu kadar detaylı nasıl biliyorsun?'' Diye sordu şaşkınlıkla
N:''Ben bebeğimi bu bahçede kaybettim. Yani kazadan sonra kendime gelmeden önce rüyamda bu bahçedeydim''. Dedi ve konuşamadı daha fazla. O anda Tahir Nefes'i kendine çekip sarıldı.
Nazar'ın kuzeni: ''ooo Sen Nefes sende Deli Tahir olmalısın'' dedi sevecen bi tavırla.
T:'' nerden anladın?''
Nk: ''Nazar ablam sürekli sizin aşkınızdan bahseder. Biz sizin bütün öykünüzü biliyoruz. Tanışma dönemi,ayrılık dönemi, acı dönemi hepsini biliyoruz. İnşallah bi ömür boyu mutlu olursunuz.''N: ''amin''
A:'' Ohoo bu iki delinin aşkı demek her yerde biliniyor.Tüm Trabzon biraraya geldi ama yine de ayıramadılar bizim bu sevdalularu.''
T: ''Bizi ölüm bile ayıramamış insanlardan mı korkacaz.''Ondan sonra Nazar'ın babası lafa girer.
'' Haydi yemek yiyelim''. Deyince Kaleliler ayaklanınca adam devam eder. ''Biz yemekleri bu bahçede açık alanda yeriz. Ama isterseniz içerdede yiyebiliriz.''
Na:"Murat abimler sana bazı testler yapacak. Sakın pes etme."
Ym; "ne testi?aman en fazla ne yapabilirler ki?"
S: '' yok aksine bizde burda yemeyi isteriz.''
Ham: "Murat sen benimle gel" deyip arka tarafa ,odunluğun oraya giderler. Hamza eline baltayı alınca Murat hafiften korkar ama geri adım atmaz.
Ham: "Şimdi Murat benim gözüm seni hiç tutmadı." Der baltayı tek elinde çevirerek ve devam eder ''ya Nazar'dan vazgeçer gidersin yada'' baltayı odunlardan birine aniden saplayınca Murat daha da cesaretlenirYm: "yada ne?"
Ham. "Haa anlamadın sen. Ya da seni burda parça parça ederim."
Ym: "Ben Nazar'ı seviyorum. Vazgeçmeye de hiç niyetim yok."
Ham: "Ne kadar seviyorsun? Onun için sol kolundan vazgeçer misin mesela?" Murat tereddüt etmeden
Ym: "Geçtim bile" deyip kolunu kütüğün üstüne koydu.Hamza baltayı kaldırdığı gibi kütüğe sapladı ama gözlerini kapatmıştı ama canı hiç yanmamıştı. Eee saplanma sesi gelmişti oysaki. Gözlerini açınca baltanın diğer kütüğün üstüne saplanmış olduğunu gördü. Ve derin nefes alıp Hamza'ya baktı.
Ham: "İlk testi geçtin. "
Ym: "Test mi?"
Ham: "Evet.Eğer kardeşimi vücudunun herhangi bir parçasından daha çok sevmezsen onun için fedakarlık yapamazsan demekki sen gerçekten sevmemişsindir. Haydi şimdi yemeğe."
Sonra bahçeye yer sofrası kurulur.
T: "ee Hamza test başarılı oldu mu?"
Hamza: ''oldu oldu. Geçti ilk testi.biz sürekli yer sofrasında yemek yeriz.''Ece: ''özel bi sebebi var mı? ''
Hamza: ''aslında özel bi sebebi yok ama büyüklerimizden beri hayvancılık ve tarım ile uğraştığımız için, alıştık yer sofrasına. Ee dağ başında 6 kişilik yemek masasını nerden bulacaz''deyip gülmeye başlamasıyla herkes de ona eşlik etti. Çaylarla birlikte Saniye lafa girip ailesini tanıtmaya başladı.