sana bişey olsun istemem

4.1K 166 2
                                    

Kahvaltıdan sonra temizlik için görev dağılımı yapalım dedi Tahir. " evet ben boya yapacam Fatih bahçeyi temizliyor Murat' da kızlara yardım edecek."
Murat" ya neden hep qarı işleri bana kaliy. Fatih kızlara yardım etsun. Abi sizin bana kastınız nedur da. Ben üvey evlat mıyım . Mis gibi bahçe varken çamaşır suyu mu koklayayım burda ben?"
Nazar " Murat amma konuştun haaa. Alt tarafı yerleri paspaslıycan" dedi gülerek
Tahir" Neyse ne, doktor hanım ben erkekler arası görev dağılımını yaptım siz daha kendi aranızda görev dağılımı yaparsınız."
Fatih "abi sen iyi misun"der ve yaklaşıp Tahir'in ateşini ölçer ve devam eder
Yooo ateşide yokki"
Nefes" Fatih nolduki,neye şaşırdın ?"
Fatih" Nefes bu karar almayı size bıraktu da, daha ne olsun"
Tahir Fatih 'e güzel bi tane geçirdi.
Fatih"abi senne ediysun da, qızların yanındaaaa. Ayıb oliyyy daaa"
Ve herkes görev bölgelerine gitti.
Murat malzemeleri içeri taşırken torbalardan birinç kaldıramayınca Fatih yardum et ikizum bu çok ağır kaldıramayrum bunu, bi el at"
Fatih bahçeyi gösterir meşgulum der gibi.
O sırada Nazar gelip torbayı kaldırıp götürünce camdan Nefesle Tahir bahçedende Fatih kahkaha atarak gülerler. Muratta
Nazar,şaka ettum da Fatih e ben ,kaldıracaktum zaten, Nazar Nazarrr.""
Akşamüstü temizlik bitince herkes kendini boş bi yere attı. Muratta ula ikizum nerdedur benim" deyip bahçeye gider kapıdan girdiklerinde Murat Fatih i sürükleyerek içeri girince hepimiz bi süre katıla katıla güldük. Murat Fatih i getirip Berrak'ın kucağına bıraktı. Fatih in başı Berrakın dizine denk gelince Fatih ula ikizim senin bacakların niye bu kadar yumuşak ve incedur deyip, elini berrak ın bacaklarında dolaştırınca, hemen uyanıp başını kaldırınca Berrak ile gözgöze gelir. İkiside bakışırken Tahir'in rahat bırak kızı yangaz demesiyle "Berrak ben çok özur dilerum. Ben erkek sandım şeyyy yani Murat sandım tabii şeyyy Öyle çirkin gibisin falan değil aksine çok güzelsin yani güzelsun derken, Nefes yardım et ben toparlayamaycam" demesiyle herkes gülmeye başladı.
Nazar" Nefes kurban olurum bidaha temizlik yapacağın zaman söyle sınırötesi operasyonlara kendimi yazayım, bu nasıl işkencedur da"
Ece " ya onu bunu bırakında daha acıkmadınız mı dedi"
Herkes Tahir e bakınca
Tahir "ula ne bakaysunuz kahvaltıyı ben hazurladum yemek sıradu siz kızlarda hiç kusura bakmayun"
Nazar "valla hicbir kuvvet bana yemek hazırlatamaz hem açta uyurum yani alışkınım ben bişey olmaz bana."
         
Murat" alışkınım derken?"
Nazar" ya işte yine bigün dağda operasyondayken Nefes sen hatırlarsın şu 2 haftalık kısa operasyonlardan biriydi. Bi dört gün aç kalmıştık öyle uyumuştuk. Şansımıza kurbağa, yılan falanda yoktu.

Murat" operasyon?iki haftalık kısa operasyon? Dört gün aç kalma? Kurbağa yılan ?"Murat bunları deyip bana acıklı acıklı bakınca gülerek

Muratcım alış bunlara dedim
Murat" zaten dolapta uyumasından bi anormallik olduğunu anlamıştım. Anasını satiyim bize de normal bi kız denk
gelmez ki.
Nefes" Murattttt" dedim çaktırmadan . O sırada kapı çaldı Kapıyı açınca

Asiye abla" equzz hayde yemeğe demesiyle
Ona hiiii deyip kocaman bi sarıldım o sırada arkamdan koşma sesleri duyunca kapıdan çekilemeden kızlarla yangazlar yemekkkkk diye üstümden geçince, tam düşecekken bi el belimden tutup beni kendine çekti. Aldığı nefesin her tanesini yüzümde hissettiğimde Tahir olduğunu anlayınca gözlerimi açtım

Tahir " dikkat et doktor hanım sana bişey olsun istemem, yani istemeyiz. Off Nefes qafa komadın adamda(en sevdiğim repliklerden biriydi)
Asiye abla" uyyyu yandi baliklar yandiiiii.
Haydi yemeğe dediii

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin