11K ÖZEL BÖLÜM
Fatih yemyeşil çimenlerin üzerinde,ormanlık alanda ağaçların arasında yürürken,kulağına gelen su sesiyle o tarafa yönelir.Şelalenin yanında sırtı dönük şekilde oturan Berrak'ı gördü.YF:''Berrak''
Berrak arkasını dönüp ona bakan Fatih'e bakıp gülümsemeye başladı.Fatih koşarak ona sıkıca sarılır.
YF:''Deniz gözlüm seni çok özledim.Gözlerine bakamamak,o okyanus kokunu koklayamamak nasıl bi ceza benim için biliyor musun?''
B:''Biliyorum Fatih bende aynı durumdayım.Senin orada ailen var hiç değilse.''
YF:''Seni çok özledim ben.''
B:''bende seni özledim.EE neler yapıyorsun bu aralar,gerçi ben sizi görüyorum ama sen yine anlat''.
YF:''Ne yapalım,Sensiz hayat çok zordu.Tam alıştım acınla yaşamaya derken biz bi Berrak'ımızı daha kaybettik.İnan o kötü günlerde seni çok aradım.Ama neyse ondan sonra birbirimize tutunup ailecek bu günleri atlattık.Şimdi Nazar ile Murat evleniyor.Onun tatlı telaşıyla uğraşıyoruz işte.''
B:''Burda hepinizi çok özledim ama hepinizi görmek bana katlanma gücü veriyor.İlk başlarda yalnızdım ama sonradan küçük bir arkadaşım geldi.''
YF:''Arkadaş mı?''
B:''Evet.Küçük Berrak geldi'' dediği anda arkadan Fatih, ''amca'' deyip ona doğru koşan bi kız çocuğu gördü.
YF:''Berrak sen misin?''
Küçük Berrak:''Evet amca benim''
YF:''Ama ne kadar büyümüşsün.Kocaman olmuşsun''deyip sarıldı.
B:''Fatih burda zaman kavramı yok.Büyüme,yaşlanma olayı çok farklı oluyor ama daha çözemedim.''
KB:''Yangaz amca, annem nasıl,babam nasıl iyiler mi?''
F:''Sen onları hatırlıyor musun?''
KB:''Tabii ki hatırlıyorum.Annemin kokusunu, babamın bana güzelim demesini,Babamın beni sevmek istediğinde annemin karnına dokunmasını hepsini hatırlıyorum.Daha sonra benimle uzun uzun konuşurdu.Bana doğduğumda beraber yapacağımız şeyleri anlatırdı.Hatta kıskançlık yapacağını bile söylerdi.Ben en çok ona gülerdim.Bazen babam anneme galiba benim duymamam gereken birşey söylerdi,ondan sonra annemi hıçkırık tutardı.Ama onlara dair hatırladığım son şey çok korkmuş olmalarıydı.
Yf: "Başka ne hatırlıyorsun?"
KB "Ben Asiye abla ile Murat amcama çok gülerdim.Asiye abla ile Mustafa amcamın sürekli atışmalarını çok istiyordum. Ama Murat amcama çok üzülüyordum. Çünkü Nazar abla ona çok sert vuruyordu bazen.''YF:''Annen ve baban çok iyiler ama seni her gün, her dakika çok özlüyorlar ve seni hala çok seviyorlar.''
KB:''Gerçekten mi?onlar Beni unutmadılar mı?'' dedi büyük bi sevinçle.
YF:''Sen Deli misin?Seni o kadar çok seviyorlar ki, hala kendi aralarında konuşuyorlar.''
KB:''Annemle babama söyle beni her özlediklerinde Yiğit'e sarılsınlar.Benim kokumu onda bulacaklar.''
YF:''Sen Yiğit'i tanıyor musun?''
KB:''Evet orada olanları,herşeyi buradan görebiliyorum.Ve Yiğit abimi çok sevdim.''
Daha sonra Berrak Fatih'e dönüp
B:''Fatih,kendini hayata kapatma.''YF:''ilk başlarda kapatmıştım ama sonradan seninde beni kovmanla gemiye gitmeye başladım.''
B:''O da var ama benim demek istediğim farklı.Sev,sevil tekrardan.''
YF:''Yapamam Berrak seni aldatamam.''
B:''Salak beni aldatamazsın zaten,öldürürüm seni'' dedi gülerek.''Ama bana söz ver,kalbini aşka kapatma.''
YF:''Yapma birtanem.''
B:''Fatih benim burda huzurlu olmamı istiyorsan söz ver.Senin orada iyi olduğunu,tekrar güldüğünü bilmem lazım.''
YF:''Tamam deniz gözlüm söz veriyorum.''
KB:''Amca anneme babama onları çok sevdiğimi söyle.''
YF:''Tamam güzelim.''
B:''Fatih zamanımız doluyor.Bir daha görüşür müyüz bilemem.Kendine,kendinize çok iyi bakın.''
_____
Fatih uyanıp,gülümseyerek bahçeye herkesin yanına gider
A:''Ula yangaz uzun zamandır ilk defa sırıtaysun.Noldi?''
YF:''Ben rüyamda Berrak'ı gördüm.''
S:''Nasıl gördün?İyi miydi kızım benim?''
YF:''İyiydi ana.Hem sadece onu değil.'' dedi Nefes ile Tahir'e dönerek.''Küçük Berrak'ı da gördüm.''
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arkadaşlar varsa eleştirilerinizi alayım.Beğenmediğiniz yerler,şu karakter şöyle olsa daha iyi olur,ya da şöyle bir karakter olsaydı daha iyi olurdu.Her türlü öneriye açığım.Bu güne kadar olan bölümlerinde genel değerlendirmesini yapabilirsiniz mesela.