seni hayal sandı

3.5K 139 1
                                    

Nefes'ten

Akşam yorgun argın eve geldim.Tam yatmaya giderken kapı çaldı.Şaşırmıştım.2 yıldır ilk defa kapım çalmıştı.Gidip açmamla kapıda donmam bir oldu.Karşımda Saniye Hanım vardı.

S:Girebilir miyim kızım?

N:Tabiii, buyrun. Özür dilerim ben.

İkiside içeri gidince,Nefes Saniye hanım'a yer gösterdi oturması için.Saniye hanım oturunca Nefes içeri gidip ona papatya çayı hazırladı kendisi de normal çay aldı.çayı ikram etti.

S:unutmamışsın dedi şaşırarak.

N:Ben sevdiğim adamın sevdiklerlerini unutmam dedim.Sesim düşerek.

S:Evin güzelmiş küçük ve şirin.

N:Sadece uyumak için kullanıyorum.

S:Çok zayıflamışsın. dedi üzülerek.

N:Farkında değilim.

Saniye Hanım lafa nerden gireceğini bilemeyerek

S:Kızım ben özür dilerim.Seni oğlumdan ayırdım.İkinize de zulmettim.Peki sen neden kalıp karşı koymadın sen isteseydin Tahir bana rağmen senlen evlenırdi.

N:Eğer ben kalıp sizinle savaşsaydım,bu savaştan en çok Tahir zarar görürdü.Bunu göze alamazdım.

S:Demek oğlumu ondan vazgeçecek kadar seviyorsun?

N:Evet.

S:Kızım ben senlan açık konuşacam.Ben seni neden istemedim bilir misin?

N:Neden?

S:Çünkü sen böyle biraz asi biraz dişlisin.Bunları kötü birer huymuş gibi söylediğimi düşünme.Senin bu asi yanın oğlumu benden alacak diye çok korktum dedi.

N:Benim hiç öyle bir düşüncem yoktu.

S:Biliyorum kızım.Ama sen gidince istediğim şey olmuştu artık.Tahir üzülüyordu ama unutur dedim.Ama zaman geçtikçe oğlum daha da kötü oldu hiç eve uğramaz oldu.Senin yapacağından korktuğum şeyi ben kendi elimle yapmıştım. Onu kendimden soğutmuş ve uzaklaştırmıştım.Şimdi kızım sana yalvarıyorum.Geri dön,nolur

N:Ben ben gerçekten istiyor musunuz dönmemi Saniye Hanım?

S:Eğer sende istiyorsan artık hanım yok anne de bana.

Nefes şaşkınlıktan ne yapacağını bilmiyordu.Sevdiği adamla ayrılma sebebi ortadan kalkıyordu.Ayağa kalkıp Annem diye Saniye Hanım'a sarıldı.VE ikiside ağlamaya başladı.

S:Haydi kızım Tahir yarın gemiden dönüyor.Kaçırırsak bi daha ancak 6 ay sonra görürüz.

N:Tamam haydi çıkalım.

S:Eşyaların?

N:Ben onları istemiyorum.Bana burayı hatırlatan hiçbişeyi istemiyorum.

Beraber Trabzon'a gittiler.Saniye Hanım uçaktan inice kızlarda da dahil herkesi konağa çağırdı.

İkisi beraber konağa girince herkes onlara bakıp sevinçle sarıldılar.

A:Nefes senin ne işin var burda? diye sordu

S:Gelunum başka nerde olacaktı gız Asiye dedi gülerek.

Herkes sevinçten deliye dönmüştü. bu haber üzerine herkes Tahir'i beklemeye başladı.

Tahir'den

Gemiden inince baba emaneti konağa gittim.Kapıyı açınca salonda herkes mutlu şekilde oturuyordu.Ortalarında ise Nefes vardı.Ben yine hayal gördüğümü düşündüm ama onu bu kadar kanlı canlı görmek gözümden yaş gelmesine sebep oldu.Normalde bi saat onlarla oturup gider uyurdum ve ertesi sabah kimseye görünmeden gemiye giderdim. o sırada Nefes'in Tahir dediğini duydum. ona dönmeden odama çıktım.

O sırada 

N:Asiye abla noldu?

A:Kuzum nolacak seni hayal sandı herhalde çık bi bak buna

Nefes koşarak yukarı çıkar ve odaya dalar gördüğü şeyle adeta yıkılır.  


Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin