Nazar sabah uyanınca Murat'a bakar. Kaç gün olmuştu onunla uyuyup onunla uyanmayalı? Hemen başını Murat'ın kalbinin üstüne koyup dinlemeye başlar.Birkaç dakika sonra
Ym:''Tekme atıyor mu bari?''Dedi gülerek.Na: ''Ya Murat dalga geçme. Çok özlemişim.''Dedi
Ym: ''bende haydi kalk hazırlan aşağıda hesaba çekilecekler var.''Nazar kalkıp giyinmeye başlar.O sırada Murat tişörtünü giyer ve masada kağıt kalem alıp bir şeyler yazar.
Nazar hazır olunca el ele aşağı oturur. Onları mutlu gören kaleliler mutlu olup kahvaltıya başlar.
A: ''Nazar barıştınız mı?''Na:''Barıştık abla. Ama sizinle barışması için şartları var Murat'ın.''
T:''Yolla gelsin.''
Murat kağıdı Nazar'a verir.
Nazar okumaya başlar: ''anam -Bir kazan sütlaç.''San:''Çok şükür ucuz kurtuldum'' deyip sarılır.
''Mustafa abi-Maaşına zam.''
M: ''ula daha yeni başlamıştın ama neyse kabul.'' Deyip sarıldı Murat ile.T-''Playstation oyun konsolu''
T:''Lan onu isteme başka bir şey iste Murat.''Deyince Murat Nazar'a dönüp kafasını sağa sola çevirir.
Na: ''Pazarlık reddedildi.''Dedi hakim edasıyla.
T: ''Tamam da tamam .''Deyip gülerek sarıldı.
''Asiye-Trabzon Hasır bilezikliği ''
A:''uy benim gözdemi istiyyy bu. Oy anam yandım ben. Tamam da tamam ''''Nefes-doğacak ilk erkek çocuğun adını Murat koyacaksınız.''
N:''Uf Allah'tan kolay bir şey istedi.'' Deyip sarıldı.''Fatih- İmzalı Trabzonspor forman.''
Yf:''ay ben kalp krizi geçiriyorum,''E:''Fatih kimse yemedi.''
Yf: Hiç kimse mi yemedi? O zaman el mahkum kabul.''
'' Elif-İçli köfte''
E:''Kabul kabul'' deyip sevinerek Murat'a sarılırNa:''liste bu kadar'' deyince Ece çay kaşığını Murat'a fırlattı.
Na:''aa pardon ece-araba yıkama''
N: ''sen kaşındın Ece.''
Eski huzurlu günlerdeki gibi kahvaltılarını yapmaya başladılar. Kahvaltıdan sonra erkekler işe gidince
Na:''Ben bu Alev orospusunu geberteceğim.''N:''sakin ol demeyeceğim hatta beraber gidelim''. Herkes onaylayınca şirkete giderler. Güvenlik tanıdığı için girişleri sıkıntı olmamıştı. Sonuçta şirket onlarındı. Direkt Alev'in odasına girdiler. Alev ayağa kalkınca, Nazar kadının boğazından tuttuğu gibi yukarı kaldırdı.Alev'in ayakları yerden kesilince Nazar konuşmaya başladı ''sana 24 saat mühlet pırını pırtını toplayıp def oluyorsun. Yoksa seni pişman ederim. Tamam mı? Tamam mı?''