Arkadaşlar normalde K'lara özel bölüm paylaşmayı bırakmıştım ama 27 benim için özel olduğu ona özel bir bölüm paylaşıyorum.
—————————NA:''Hop hop hop ne tutuklaması''
X':''Nazar Kaleli zorluk çıkarma.'' Nazar söyleyene baktı.
NA:''Cemmm sensin demek.Bu ne demek oluyor?''
C:''Nazar kocan, Faruk Boz cinayetinin en büyük şüphelisi.Olay yerinde silahı bulundu.''
Na:''Ne cinayeti ne silahı. Biz silahın kaybolduğunu emniyete bildirdik.Tamam ben Murat'ı getiririm karakola.''
C:''Olmaz,biz götürecez'' deyip Murat'ın kolundan tutunca Nazar o kolu yakalayıp Cem'e kafa attı.Cem kanayan burnunu tutmaya başladı.
Na:''Şerefsiz herif senin niçin bunu yaptığını bilmiyor muyum?Aklınca Murat'ı hapse atıp acı çekmemi istiyorsun sırf sana değilde ona evet dediğim için değil mi?'' dedi sinirle
C:''Bu yaptığının bedelini de ödeyeceksin.Nazar'ı da tutuklayın'' deyince önce Murat sonra da diğer kaleliler silahlarını çekip polisleri durdurdular.
YM:''Sana karımı kendi ellerimle vereceğimi düşünmedin değil mi? seni gördüğüm ilk gün anlamıştım şerefsiz olduğunu''
C:''Burada topu topu silahlı olan 4-5 kişisiniz.Biz ise 10 dan fazla.Ne yapabilirsiniz ki''
Nazar silahını Cem'in kafasına dayayıp ''en azından seni öldürürüm,o da bana yeter'' deyince Cem korkudan bi adım geri attı.Sinirlerin gerildiği anda Fatih Elif'i arkasına aldı.
T:''Ana gelinleri uzaklaştır buradan.'' dedi polislerden bakışını çekmeden
N:''Olmaz Tahir sizi bırakmayız. Burada sizinle kalıyoruz.''
A:''Ula içeri de olsaydık bende tüfeğimi alırdım ama kimse bir yere gitmiyor.''
Mithat:''Noluyor burda herkes silahlarını indirsin hemennn.'' deyince herkes Mithat Başkomsere bakıp silahını indirdi.''Cem noluyor burda?''
C:''Başkomiserim şüpheliyi almak için geldik zorluk çıkarıyorlar''. deyip dosyayı uzattı.
MB:''Nazar Murat'ı karakola götürmek zorundalar.''
NA:''Başkomserim tamam ben götürürüm.''
MB:''Tamam.Cem başka sorun var mı?''
C:''Ama başkomserim...''
MB:''Cemmm var mıı başka sorunn?''
C:''Yok.Haydi gidiyoruz''. Onlar gittikten sonra
MB:''Nedir mesele?''
NA:''Başkomserim bu Cem'in teklifine hayır dedim diye şimdi böyle yapıyor.''
MB:''Ne teklifi?''
NA:''Evlilik teklifi.''
YM:''Ula hangi ara yapti oni,bana niye söylemiyorsun?''
NA:''Ya zaten saçma herifin teki söylemeye gerek bile duymadım o kadar gereksizdi.Mithat abi hem istihbarat şube niye cinayet davasına bakıyor?''
MB:''Neyse ne olan olmuş.Onu davadan çeksem bile artık iş işten geçti,dava açıldı bi kere.Bu silah mevzusu nedir?''
YM:''Abi benim silah kayboldu birkaç gün önce.''
MB:''Oğlum kaybolduysa kayıp verseydin ya?''
NA:''Abi ben öğrenince kaybolduğunu hemen gidip kayıp ilanı verdik ama nasıl yapmışsa ilan yok diyor.''
MB:''Bu kötü oldu.Tamam şimdi karakola gidelim haydi.Murat ailenle vedalaş.''
S:''Ne vedalaşması mithat?''
MB:''Teyze ne olacağı belli olmaz.''
T:''Murat merak etme bırakmayız seni orada.''
YM:''Merak etmiyorum abi zaten.Siz bana inanın yeter.''
M:''Manyak herif zaten inanıyoruz.'' deyip hepsiyle vedalaşıp çıkarlar.Karakola geldiklerinde Nazar ile Mithat dosyayı inceler.Nazar Kalelilerin yanına gelip
NA:''Çok sağlam dosya hazırlamış şerefsiz.Bu faruk kim biliyor musunuz?Şükran'ın kocası.Hani Murat'ın düğünde dövdüğü.Onu da eklemişler dosyaya.Ayrıca o günden sonra Murat'ın arabası sık sık Faruk'un arabasını takip ederken yakalanmış mobeselere.Yani bunlar planı büyük kurmuşlar.Çok zor bi dava olacak.''
M:''Nazar mahkeme ne zaman olur?''
NA:''Bu akşam nöbetçi mahkemeye sevk edecekler.Ama hakim bugün karar vermez ileri bir tarihe erteler.Murat'ta bu sürede .....''
T:''Bu sürede ne ?''
MB:''Bu sürede hapse gidecek.''
S:''Olmaz bırakmam oğlumu.Benim oğlum yapamaz orada.''
M:''Ana sakin ol Murat'ın bizi güçlü görmesi lazım.''
NA:''Başkomserim benim bu dava da olmam lazım ama eşiyim diye karşı çıkarlar.''
MB:''Tamam Ali'ye veririm bu davayı.Sende onlan takıl ama sakın bi delilik etme yakarsın kocanın başını.''
NA:''tamam'' deyip Ali'yi arar.Durumu anlatır ve beraber olay yerine giderler.
Ali:''Dosyaya göre Faruk Murat'ın aracıyla buraya kadar getirilip,burda öldürülmüş.''
NA:''Ali bu davayı gizlice soruşturacaz.Sen ve ben tek bilecez.içerden sızıntılara engel olmamız lazım.Tamam mı?''
Ali:''Tamamdır.''Deyip olay yerini dikkatlice incelerler.Akşam nöbetçi mahkeme davayı 1 ay sonraya erteler.