"Turgut"

1.8K 72 1
                                    

Yatakta rahatsızca uyandım. Gözlerimi açtığımda keskin bir ışık gözlerimi tekrar kapatmama sebep oldu. Gözlerim alışana kadar yavaş yavaş açıp kapattım. Sol tarafıma baktığımda Fatih'in uyuduğunu gördüm. Sakalları uzamıştı. Bu daha da yakışıklı gösteriyordu onu ama buna katlanamazdım. Hemen kesmesini söyleyecektim ona. Ben kocamı bu yakışıklılıkla dışarı da o kadar kadının arasına gönderemezdim. Neyse dedim ve kalktım yataktan. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağı indim. Salona baktığımda Nazar'ın kanepe de rahatsız bir şekilde uyuduğunu gördüm. Uyandığı vakit boynu felaket bir şekilde ağrıyacaktı. O sırada gözüm masanın üstünde duran silahına daldı. Meslekleri sebebiyle uyurken bile tedbirli olmak zorundaydılar. Çok zor bir durumdu ama onlar olmazsa askerlerimiz,polislerimiz bu eziyetlere dayanmasalar biz nasıl rahat rahat yaşayacaktık bu cennet vatanda. Allah tüm şehitlerimize rahmet eylesin dedim ve Nazar'ın üstünü örtüp bahçeye çıktım. Temiz hava yüzüme vurunca ohhh dedim dünya varmış. Evin arkasına doğru yürüyordum huzur içinde. Arkaya vardığımda odunluğun kapısının açık olduğunu gördüm. İçimde bir ses oraya gitme orası tehlikeli dese de merak tüm vücudumu ele geçirmişti. Artık beni o yönetiyordu. İçeri girince kapı kapandı arkamı döndüğümde onu sırıtırken gördüm. " olamaz olamaz ama sen sen "
X:ölmüştüm değil mi? Kocan mı öldürmüştü beni?
Elif:Turgut Fatih seni gözümün önünde öldürdü. Sen yaşıyor olamazsın.
T:Şu anda karşında olduğuma göre demek ki tam öldürememiş. Kollarımdan tutup beni duvara yasladı. Bak yakından hiç ölü gibi hissettiriyor muyum ?
    Aldığı her nefes yüzüme değiyordu ve bu ben de nefret hissini uyandırıyordu. Yüzüne tükürüp ölmediysen de önemli değil. Şimdi defolup git hayatımdan dedim. Bir taraftan ödüm kopuyordu korkudan ama diğer taraftan da cesur davranırsam gider diye düşünüyordum.
T:Bak bak sana bir cesaret gelmiş. Kocan mı veriyor sana o cesareti? Benim olduğun gün böyle değildin.
Elif:Ben hiçbir zaman senin olmadım. Sen bana  cümleyi tamamlayamıyordum.
T:Evet ben sana tecavüz ettim. Peki şu anda bunu yapmamı ister misin tekrar?
Elif:Tabii ki istemiyorum hayvan herif.
T:Gözlerin öyle söylemiyor ama hayatım. Eğer evlilik teklifimi kabul etmiş olsaydın şu anda çok mutlu olabilirdik dedi.
Elif:Ben şu anda zaten çok mutluyum. Şimdi bırak beni diye onu itmeye çalıştım ama yerinden bile kıpırdamadı.
T:Olmaz. Seni çok özledim dedi ve elini tişörtüme atıp onu çıkarmaya çalıştı. Bense onu itip bağırıyordum. O sırada kapı zorla kırıldı ve içeri Fatih girdi.
Yf:Yine mi sen şerefsiz herif deyip Turgut'u üzerimden alıp yumruk attı. Dengesini kaybedip yere düşen Turgut belinden silahını çıkarıp bu sefer hazırlıklı geldim Fatih. Elif'i sana bırakmayacam deyip Fatih'e doğrulttu silahını ve ateşledi. 3 el üst üste ateş etti. Fatih yere düşünce hemen yanına çöktüm
Elif:Fatih Fatih sakin ol herşey güzel olacak merak etme dedim. Dedim ama buna kendim bile inanmıyordum. Gözyaşlarıma hakim olamıyordum.
F:Elif seni çok seviyorum deyip gözlerini kapattı. Bense ardından Fatihhhhhh diyerek acıyla bağırdım.
      Çöktüğüm yerde ağlarken bir anda Fatih'in sesi yankılanmaya başladı etrafımda. Etrafıma baktığımda ne Turgut vardı orada ne de dizlerimde Fatih vardı. Ardından duvarlar yıkılmaya başladı ve ortam bir anda karanlığa gömüldü. Ardından tekrar Fatih'in Elif Elif uyan kabus görüyorsun sesleri yankılandı ve gözlerimi açmamla Fatih'in başımda olduğunu gördüm. Yine herkesi uyandırmıştım. Başımı öne eğdim. Ve özür dilerim yine hepinizi uyandırdım dedim.
N:Saçmalama Elif. Kabus görüyordun ve kabusunda bağırıyordun. Bu iyi birşey değil. Ne sıklıkla görüyorsun bu kabusları?
Elif:Aslında çoktandır görmüyorum. Uzun zamandır bu ikinci oldu. Birincisini biliyorsunuz zaten. Fatih'in babasını görmüştüm dedim. Böyle çok stresli zamanlar da görüyorum.
A:Doğru söylüyor dün yaşadığımız şeyler hepimizin psikolojisini bozdu.
Yf:Elif'im ne gördün?
Elif:Fatih o yaşıyordu. Bana saldırdı sonra da seni vurdu ve kollarımda can verdin deyip daha şiddetli ağlamaya başladım. Fatih'se beni daha sıkı sarıp Elif sende gördün adamın kafasına sıktım bütün şarjörü ve öldüğünden emin olduktan sonra da o uçurumdan aşağı attım.
A:Ohaa hangi ara yaptın onları aman boşver iyi etmişsin zaten.
Na:Ben o kadar sordum anlatmadın.
T:Tamam neyse ne. Herkes unutsun şimdi Fatih'in dediklerini. Şimdi uyuyup sabah sakince konuşalım. Saat daha gecenin 3'ü. Sabah uyanıp Murat için ne yapacağımıza karar verecez daha.
Na:Herşey daha yeni başlıyor. Herkes herşeye hazırlıklı olsun deyip herkesin şaşkın bakışları arasında odadan çıktı.
Herkes kalkıp odasına döndü tekrar.  Fatih ise beni daha sıkı sararalak uyumama izin verdi.
—————-—————-
Arkadaşlar birinci serinin son hikayesi buydu. Bundan sonraki bölümleri çoğunluğun fikri olan Sen Anlat Karadeniz- 2 olarak 2. Hikayede devam ettirecem. Bol karakterli bol aksiyonlu bol dramlı yeni bölümlerde görüşmek üzere.

Sen Dinle Karadeniz- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin