Sabah burnuma dolan güzel kokuyla uyandım. Gözlerimi açtığımda yutkunan bir boğaz gördüm. Uyandığımı gören
Akif;''Kızım öyle bir yerde durup uyuyorsun ki şuanda ateşler içinde yanıyorum ve terliyorum ''dedi.Kar:''Akif ne diyorsun anlamıyorum.''
Akif:''Karaca diyorum ki biz seninle böyle,bu pozisyon da uyuduk ya bu gece''
Kar:Evet?
Akif:''Ben bundan sonra nasıl uyuyacağım tek başıma?''Kar:''Akif saçmalama. Alt tarafı uyuduk uyandık bir gece nasıl bu kadar bağlanmış olabilirsin ki? ''Ona baktığımda galiba ciddiydi.
Akif: ''Karaca şaka yaptığımı falan mı sanıyorsun şu anda? ''
Kar:Galiba .
Akif: ''ben buna bir çözüm bulayım en kısa süre de''. Dedi ne çözümü lan dedim kendi kendime.Kar:''Akif neyden bahsediyorsun se-'' dememe kalmadan kapı açıldı. Ablamla Tahir abi içeri girdi. Tahir abi bizi yatakta görünce sinirlenip Akif'i yataktan aşağı itti.
N: ''Tahir ne yapıyorsun?''
T:''Ne demek ne yapıyorsun? Görmüyor musun Nefes aynı yataktalar?''
N:''Eee ne var bunda ?''
T:''Lan evli değiller evliii. Bu sorun değil mi?''
N:''Tahir sırf beraber uyumak için evli olmak mı zorundalar? Tek kaşını kaldırarak. Tahir abim hemen anlamıştı çünkü yüzü yumuşamıştı. Ben anlamadım çünkü hem o kadar zeki değilim hem de aralarında yaşanan şeyleri bilmiyordum.
T:''O farklı bu farklı. O zaman yaralıydım. Aman neyse ne Akif evlenmeden baldızıma yaklaşma'' dedi hem sinirli hem de koruyucu abi modunda. O anda çok hoşuma gitmişti. Hiç abim olmamıştı benim.eksikliğini hissetmiştim her zaman. Beni koruyup kollayan,kıskanan,giydiklerime sürekli karışan abim olmamıştı. Bunları düşündükçe gözümden akan yaşlara engel olamıyordum.
Akif: ''Karaca noldu niye ağlıyorsun?''
Nefes:''Al işte Tahir,kızı ağlattın saçma kıskançlıklarınla.
Kar:''Saçma değil abla. Ben her zaman beni seven,erkeklerden kıskanan abim olsun istiyordum. Tahir abi sen istediğin zaman bana abilik yapabilirsin'' dedim ona sarılarak.
Tahir:''Bak gördün mü Nefes,baldızı? Hem seni kıskanmadığım zaman ağzıma sıçıyorsun kadın. Neyin itirazı bu?''
Nefes:''Şu anda diyecek bir şey bulamadım ama olsun ben yine haklıyım.'' Dedi Tahir abime nazlı nazlı bakarak. Aha cilveleşme geliyor.
Kar: ''Akif arkanı dön arkanı dön onlara'' dedim. Akif'se hemen arkasını döndü. Galiba anlamıştı ne olacağını. Gözlerimi kapattım ama öpücüğün sesi bütün oda da yankılandı.
Nefes:''Tahir ne yapıyorsun? Aniden öpünce karşı da koyamadım''.
Tahir:''Ne yapıyorum Nefes? Senin şu yanaklarını çok seviyorum ve sürekli ısırmak istiyorum ama canın acımasın diye ısıramıyorum bu yüzden öpmekle idare ediyoruz bizde. Hem sen de karşı koymak istemiyorsun ki. Haydi itiraf et.''
Nefes:''Tamam az biraz istiyor olabilirim. ''
Tahir:''Az biraz?''
Nefes:''Orta biraz ya tamam öyle bakma ben de çok istiyorum ama çocuklar burada ayıp.''