N:''Tahir''dedi güneş onları aydınlatırkenT:''Efendim sabah güneşim benim.''
N:''yaa sabah güneşim mi? Ne kadar güzelmiş.''
T:''Seni tanımlayan her sıfat, isminin yerine kullanılan her zamir zaten güzeldir Nefes'im.''
N:''Tahir'im beni bırakma,asla ama asla. Tamam mı?''
T:''Aklına böyle şeyler getirme.ben ne seni ne de ikizlerimi bırakmam. ''
Flashback &&&&
T:''Nefes'im hazır mısın?Gidelim mi kontrole?''N:''Hazırım Tahir. Haydi gidelim.''Deyip Tahir'in koluna girer. Tahir Nefes'i dikkatlice arabaya yerleştirir ve arabanın motor kısmını açıp motoru kontrol eder. Nefes ise alışmıştı Tahir'in her kontrolden önce arabayı kontrol etmesine.
Doktora gelip oturup,sıra beklemeye başladılar.
T:''Nefes'im buradan çıkınca bir yemek yiyelim,olur mu?''N:''valla Tahir aklımı okudun resmen. Bayağı acıktım. ''
T: ''inşallah doktorun yanında karnın gururdamaz Nefes.''Dedi gülerek. Nefes ise ciddi ciddi olabilir mi böyle bir şey diye düşünmeye başladı. Tahir ise karısının şakayı ciddiye aldığını görünce
T:''Nefes şaka yaptım bir şey olmaz. Hem olsa bile doktor Allah bilir kaç tane gururdama duymuştur kim bilir?''
N:''Haklısın. Tahir sen her seferinde nasıl başarıyorsun aklımdan geçenleri okumayı?''
T: ''sözlüğüm var benim Nefes.''
N:''Ne sözlüğü?''
T:''Nefes'in aklından geçenler sözlüğü. Bak şu çift göz varya onlar benim sözlüğüm.''Dedi gülerek. Nefes ise ondan daha çok gülmüştü.
T:''Nefes hakikaten senin karnın gururdadığında bebeğimiz korkuyor mu,acaba deprem mi oluyor diye?''Deyince kendine engel olamayıp gülmeye başladı. Nefes ise Tahir'in koluna vurup,ellerini küsmüş şekilde göğsünde birleştirdi ve dudaklarını büzdü.
T:''Nefes'im şaka yapıyorum,senin heyecanın geçsin diye. Hem sen dudaklarını öyle büzünce benim içimde onları öpme isteği oluşuyor nedense, hem de herkesin içinde.''Deyince Nefes kalabalığa bakıp ''sakın Tahir beni rezil etme. Tamam küsmüyorum ''deyip Tahir'e sarılır.
Hemş:''Nefes Kaleli?''
N:''Buradayız,geliyoruz.''Deyip ağır ve dikkatli şekilde sandalyeden kalkıp yavaşça oda girdiler. Doktor kontrolleri yapınca dönüp ''evet müjdemi isterim''deyince ikisi de ona şaşkınca bakar Nefes'in hamile olduğunu zaten biliyorlardı. Neyin müjdesi bu?
Dok:''tebrikler ikizler doğmak için bekliyor.''Deyince Tahir şaşkın şekilde önce doktora bakar,sonra Nefes'e bakar ardından Nefes'in karnına bakar. Nefes'inde ondan aşağı kalır yanı yoktur.Heyecandan ne yapacağını bilemez haldedir.
T:''Nefes'im?''Der heyecanla
N:''Tahir ben ne diyeceğimi bilmiyorum şu anda.''