Nefes elindem geleni yapmıştır. Ambulanslar olay yerine gelir ve Tahir bindirilir. Nefeste onunla gider. O sırada olay televizyona düşer. Mustafa tvyi izlerken olayı görür ula bizimkiler oraya gidecekti. Deyip hızla Tahiri arar telefon çalıyor. Nefes Tahir'in tekefonunu çıkarır ve ekranda Mustafa abi 'yi görünce daha da ağlar ama açmak zorundadır.
N:alo Mustafa abi?
M: kimsun, Tahir nereyedur , telefonu niye sendedur?
N: abi ben Nefes
M: Nefes kurban olim Tahir yemek yiyor yada banyoda telefonu da burda de ne olur kötü haber verme "der ağlayarak
N: abi Tahir vuruldu. Ambulanstayız hastaneye gidiyoruz"
Mustafa olduğu yere çöker ve ağlamaya başlar. Bi süre sonra anamla Asiye' ye söylemesi gerektiğini düşünür ve eve gelip kapıyı çalar.
Kapıyı asiye açar. Asiye şaşkındır kocasını daha önce hiç böyle görmemiştir.
A: kocacum noldi, mıstafam noldi, birine bişey mi oldiiii. O sırada saniye içeri gelir ve Mustafa nım haline bakarken
A: birine bişey mi oldi, yoksa Tahir'e mi deyince"Mustafa ağlamaya başlar
Asiyede Saniyede olduğu yere çökerler ve ağlamaya başlarlar. Asiye bi kocasına bakar bi anasına bakar. Onları toplamak ona düşer bu durumda.
A: kalkın ula canlıysa yanuna , öliysa morga gidecez ama paşami yalnız komayacaz. Haydeee deyip hastaneye giderler.
Acile koşarak gelirler. Kapıda polislerin nöbet tutuyor .acilin kapısından girdiklerinde onlarca yaralı polis görürler
A: Mustafam nolmiş bu uşaklara?"
M: emniyete saldırmış kansuzlar.
Kapıda Mithat başkomiseri görünce
M; teyzemin oğli noliy
Mit: emniyete saldırdılar çok şükür şehidimiz yok der herkes rahatlar
A: şehidimiz yoksa benim paşam sağdır der.
Mit: sağ ama durumu kritik. Olay anında Tahir in yanındaki doktor hemen ona müdahale ettiği için Tahir ordan sağ çıkmış.
A: oyy Nefes, paşama Nefes oldun sen."
S: nereyedur benım oğlum mıtat?"
Mit: ameliyatta gellin der ve onları götürür.
Kapıda yangazlar çökmüş vaziyettedirler. Kızlarda yanlarındadır.
S: oğullarım der ve onlara sarılır hepsi ağlarken Nefes içerden çıkar üstü başı kan içindedir.
Herkes Nefes'in etrafına toplanır.
N: hala ameliyatı sürüyor der. Asiye abla durumu hiç iyi değil der ve asiye ye sarılıp ağlamaya başlayınca Kaleliler oldukları yere çökerler ve ağlamaya başlarlar. Tam dağıldıkları sırada Osman hoca gelir.
O: noliy burda da noliy. Çıkmadık candan umut kesilmez bilmez mısınız der. Haydi herkes dua etsin benım uşağum için
Der ve herkes duaya başlar. 4 saat falan sonra kapı açılır ve doktor gelir ve ameliyat çok zorlu geçti kurşunu çıkardık ama önümüzdeki 24 saat çok önemli ve Nefes hanım hanginiz der?
Herkes şaşkınlıkla Nefes'e bakar eşiniz sizin sayenizde hayatta kaldı der
N: nasıl yani?
D; hastamız ameliyat boyunca Nefes Nefes dedi. ilk önce nefes alamıyor sandık ama sonradan Nefes seni bırakmıycam deyince anladık. Eşinizi size olan sevgisi onu hayatta tuttu. Der ve gider doktor.
Nefes o anda hem utancından kıpkırmızı kesilir, tabii hıçkırık seansları da başlar hemen.hem Tahir'in yaşadığını öğrenir hemde onu sevdiğini öğrenir. Donmuş vaziyette kalınca Asiye Nefes e sarılıp tam bana layuk eltu diye boşuma demedum der.
Ve 24 saatin dolmasını beklerler. Ama bikaç saat dolmadan doktorlar içeriye telaşla koşarlar hepsi bişeylerin ters gittiğini anlar....