YM:''Nazar haydi uyan.Nazarr''Na:''ya beş dakika daha.''
YM:''Olmaz herkes aşağıda kahvaltıda haydi kalk yoksa ben kaldırmasını bilirim.''
Na:''Neyi? ya Murat sabah sabah sapıklığını hiç çekemem''.Deyip yatakta doğruldu.Tam ayağa kalkarken sendeleyip yere düşecekken son anda Murat yakaladı.
YM:''Nazar birtanem iyi misin?''
NA:''İyiyim iyi.Yorgunluktan oldu.''
YM:''Tamam haydi aşağı inelim.''
Aşağı inip kahvaltı yapmaya başladılar.,
Na:''ayy yemin ediyorum sanki bi kamyon dayak yemişim.o kadar yorgunum yani.''
YM:''Nazar zaten bi kamyon dayak yedin.O yüzden yorgun olman doğal.''
N:''Nazar yorgunluğunun sebebi dayak mı yoksa dün gece olanlar mı?''
NA:''Dün gece noldiki?'' diye sordu saf bir şekilde
N:''Ne bilim odanızdan sesler geliyordu da.''
A:''Kız Nefes kaç aylık birikme var.Olsun o kadar yani.''
NA:''Yemin ediyorum sizin yüzünüzden çukuru özlemeye başlayacam.EE Elif sen nasılsın? Formayı aldınız mı?''
E:''Forma?''
NA:''Fatih ile Galatasaray forması alacaktınız ya,sonrada Trabzon forması alacaktınız?''
YF:Yuh Nazar sen onu nasıl hatırlıyorsun? Aylar öncesinin sohbetiydi o?
Na:'' Ne bileyim hatırladığım son anılardan biri oydu.Orada tutunup hayatta kalabileceğim bir tek anılar vardı.Yoksa oradaki çoğu gibi kafayı yiyecektim.Hergün hergece anıları tekrar tekrar kendime hatırlatıp yaşıyordum.''
E:'' Yok ya birtürlü alamadık.''
Na:''Neden?''
E:''Araya Murat'ın tutuklanması girdi,ardından sen kayboldun biranda.O anda forma mı düşünecektik?''
Na:'' Eee bugün gidelim.''
YM:'' Nazar sen bugün dolaşmak için çok heveslisin galiba? ''
Na:'' Murat aylardır bir hücrede tutuldum,güneşe çıktığım zamanda ölmemek için uğraşıyordum.Sence normal değil mi? ''
A:'' Valla kız öyle söyleyince bana normal geldi.''
N: '' Aaa Mithat abi geldi.''
T:'' Ooo abi hoşgeldin.''
MB:'' Hoşbulduk gençler.Size güzel haberlerim var.Nazar Suriye'deki operasyonda öldürdüğün Abdullah kod adlı terör örgütü lideri için içişleri bakanlığı 1.000.000 tl ödül verdi.Artık teşkilatta bir efsanesin.''
Na:''Ben ödülü istemiyorum.''
MB:''Neden?''
Na: '' Bana orayı hatırlatan hiçbir şey istemiyorum.''
YM:'' Nazar iyi misin?''
Na:'' iyiyim Murat sadece o günleri hatırlamak acı veriyor.''
YM: '' Tamam haydi çıkıyoruz.''
Na: '' Nereye?''
YM:'' Dolaşmaya ,haydi kim geliyor.''