Nefes'ten
Sabah sekizde ard arda mesajlar telefonuma geldi. Baktığımda Murat'tandı
Y.M Nefes kapıya gelsene yazıyordu.
Bende üstümü giyip merakla aşağı indim.kapıda yangazlar telaşlı halde kapıda dolanıyordular.
N: noldu yangazlar?
Y. M: Nefes biz kızlara mesaj attık. Yani ayrı ayrı attık. Ayrı ayrı derken ben Nazar'a Fatihde Berrak'a mesaj attı. Bu akşam yemek yiyelim mi diye.
N: biliyorum bunu ben.
Y.F: nerden biliyorsun?
N: yaa Fatih siz üçünüz aynı anda mesaj atıp bizi yemeğe çağırıyorsunuz ve biz kızlarında bunu birbirimizden saklıcamızıda düşündünüz öyle mi? Deyip bi kahkaha attım.
Y.M :düşündük valla. Ee madem aldınız niye cevap vermediniz?
N: Murat kız evi naz evi canım. Öyle hemen mesaj atmayız bu tür durumlarda.
Y. F: ozaman kızlar kabul ettiler davetimizi?
N; Fatih sanane kızlardan, seni sadece Berrak ilgilendiriyor.
YF: ama ben ikizumdan ayrı hiçbişey düşünmedum.
N: ne yani Murat ayrılsa Nazar'dan
YM: Nefes tövbe de
N: tövbe Murat tövbe. Sende mi ayrılacan Fatih?
Y.F: valla ikizum kusura bakma hayatta ayrılmam.
YM: vaybee satışlara bak sen.Neysa Nefes kabul ettiler mi ?
N: onu ben bilemem ve söyleyemem. Kusura bakmayın. Ama şöyle bir durum var kabul etmeseydiler hemen cevap yazarlardı bence
Bi yandan kızları koruyordum ama diğer yandan yangazlar benim kardeşlerim gibi olmuştular artık onları da düşünmem gerekiyordu.
YM: ha öyle diysın.ozaman sen de kabul ettin?
N: Muratttt
Y.M/ tamam da tamam.
O sırada Fatih utana sıkıla bişey demeye çalışıyordu
N:sor Fatih
YF: neyi sorayım yenge?
N: kafanın içinde, sormak istediğin soruyu sor.
Fatih önce bi şaşırdı sonra da
YF: yenge biz akşam ne edecez ne giyecez ne konuşacaz ya? Murat'a baktım o da aynı durumdaydı. Onun çapkınlık numaraları Nazarda işe yaramazdı o da biliyordu.
N: öncelikle şöyle güzel birer takım elbise giyin. Kızlara önem verdinizi gösterin. Sonrada yapmacık olmayın sakın doğal olun. Eğer yapmacık olursanız kızlar anlar. Nazar anlarsa içine atmaz Murat ona göre ama Berrak kırılgan ve naiftir herşeyi içine atar. Fatih buna sakın izin verme. Herşeyi ona sor her zaman fikrini al. Murat sana demiyorum bile senin sormana bile gerek yok
Ym: neden ki
N: Nazar'a istemediği bişey yaptıramazsın da ondan. Anladınız mı?
Y: anladık.
N: hayde şimdi topuk. Haa bu konuştuklarımızdan ne abinizin ne de kızların haberi olmasın. Yakarum.
Kafa sallayıp gittiler. Bende koşa koşa yukarı çıktım be uyku moduna girdim hemen.