38. rész

150 3 1
                                    

- Nem bírok ma inni - rázza meg a fejét Nick, mire össznépi felhördülés a válasz rá.

- Faszért nem bírod megtartani a határaidat?! - kérdi értetlenül Danny.

- Fõzök kaját akkor, ha maradunk itthon - vonom meg a vállamat egyszerûen.

- Soha nem ettem még olyat, amit te csináltál volna - néz fel rám Zayn elgondolkodva. Törökülésben ül a földön és a deszkáját szereli éppen össze. Be kell valljam, rohadtul édes.

- Nem vagyok benne biztos, hogy vesztettél ezzel valamit - nevetek fel.

- Most akkor csapassunk filmezõs estét, mikor kint megy a buli?! - kérdi Uriel morogva.

- Csinálok kaját, megnézünk egy filmet, aztán meglátjuk, Nick, hogy lesz a piával. De amúgy kimehetünk. Maximum nem inni - vonom meg a vállamat.

- Mi miért ne innánk?! - kérdi Ant értetlenül.

- Szolidaritásból - nézek rá fintorogva.

- Mibõl?! - kérdez vissza értetlenül.

- Kezdj el könyveket olvasni, barom! - röhög fel Zayn.

- Öcsi, tényleg igaza van - csóválja meg a fejét, lehuppanva a kanapéra Danny.

- Jó, de este hova megyünk? - kérdi értetlenül Xavier.

- Tudtok úszni? - kérdem fellelkesülve, ahogy eszembe jut a tökéletes ötlet.

- Aha - vonogatják értetlenül a vállukat.

- Tud valaki kocsit vezetni? - kérdem reménykedve, számba harapva.

- Zoe, mind tudunk. Férfiak vagyunk. Jogsink nincs - nevet fel Danny.

- Nekem van - emeli fel a kezét Xavier, mire Danny lelegyinti. - Szerinte ez nem számít, mert mexikói vagyok - röhög fel, mire elmosolyodom.

- Oké, akkor este elviszlek titeket Loughboroughba! - mondom mosolyogva. - Vagyis, Xavier visz el minket. Van ott egy tó köze...

- Közel a sulidhoz - biccent Zayn, mire elmosolyodom.

- Igen - fintorodom el, mire õ felröhög és küld nekem egy féloldalas mosolyt.

- Ez szép, meg jó - ért egyet velem Uriel -, de attól még, hogy van jogsis mexikóink, attól kocsink még nincs.

- Ezt megoldom - legyint le könnyedén.

- Zoe, kisbusz kell mindannyiunknak - rázza meg a fejét Alan.

- Mondom, hogy megoldom - hördülök fel majd otthagyva õket kimegyek a konyhába. - Gyrost mindenki szereti?! - kérdem bekiabálva.

- Disznó hús nekem nem oké - fintorodik el Zayn zavarában ahogy megjelenik a konyhában.

- Csirkébõl gondoltam - felelem totál természetesen. - Azért ilyet nem felejtek el - nevetek rá, mire õ fejét csóválva elmosolyodik és a hajamba nyom egy puszit, míg én elõveszem a salátának valót és a húst. Na meg a pitákat, amiket csak lazán a pultra dobok, hogy elkezdjenek kiolvadni. Akárcsak a csirke.

- Honnan szerzel kocsit? - kérdi értetlenül, felülve a pultra, míg ölébe továbbra is a gördeszkát fogja és egy csavarhúzóval csavargat rajta... hát fogalmam sincs, mit. De folyton a kerekeket pörgeti, szóval gondolom, azon állítgat valamit.

- Valakitõl - vonom meg a vállamat tanácstalanul, míg mellette elkezdem az egész fej salátát szétszedni.

- Ne kérdezzem, vagy még nem tudod? - kérdi lepillantva rám.

Electronic L0V3Donde viven las historias. Descúbrelo ahora